Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-19@11:12:00 GMT

راه‌های رسیدن به رستگاری در قرآن

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۹۴۴۰۷

راه‌های رسیدن به رستگاری در قرآن

خبرگزاری میزان- استاد قرائتی در برنامه روز دوشنبه «درس‌هایی از قرآن» که ساعت ۱۸:۱۵دقیقه پخش می‌شود، خودسازی، صبر و پایداری و استقامت در راه و زیر پانگذاشتن حقوق مردم به اسم عبادت خدا را از مهمترین راه‌های رسیدن به رستگاری بیان می‌کنند.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری میزان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ استاد قرائتی در برنامه روز دوشنبه «درس‌هایی از قرآن» که ساعت ۱۸:۱۵دقیقه پخش می‌شود، خودسازی، صبر و پایداری و استقامت در راه و زیر پانگذاشتن حقوق مردم به اسم عبادت خدا را از مهمترین راه‌های رسیدن به رستگاری بیان می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پیروی از علم و دوری ازکار‌های جاهلانه، رعایت عفاف در روابط اجتماعی، خطر مغرور شدن به عبادت خدا و خطر مغرور شدن به خاندان ثروت را از دیگر موارد مهم برای رسیدن به رستگاری است که حجت الاسلام قرائتی توضیح می‌دهند.

برنامه «درس‌هایی از قرآن» کاری از گروه معارف شبکه یک سیماست که به تهیه کنندگی "محمود متوسل" و با محوریت سخنان حجت الاسلام قرائتی، در ماه مبارک رمضان هر روز بجز جمعه‌ها ساعت ۱۵: ۱۸ دقیقه پخش می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: برنامه تلویزیونی درس هایی قرآنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۴۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تبریک فرا رسیدن روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی به «سیریل رامافوزا» رئیس جمهور و مردم این کشور ابراز امیداوری کرد با مساعی و تلاش‌های مجدانه مقامات عالی‌رتبه آفریقای جنوبی و جمهوری اسلامی ایران، دو کشور و دو ملت شاهد توسعه و تقویت روزافزون روابط دوجانبه و اشتراک نظر در عرصه‌های بین‌المللی باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجلیل از مسئولان و دست‌اندرکاران اعتکاف در قزوین
  • غیرقابل دسترس ترین مکان عبادت روی سیاره زمین! (+عکس)
  • لحظه احساسی رسیدن بچه روباه به مادرش در خیابان ولنجک + فیلم
  • (تصاویر) عکسی تلخ از محسن قرائتی
  • حمله سپاه به اسرائیل چرا با پهپادهایی که رسیدن‌شان چند ساعت طول کشید، آغاز شد نه موشک هایی که ۱۰ دقیقه ای به مقصد می رسند؟
  • جشن عبادت ۶۰ دختر نونهال همدانی
  • یک سریال فانتزی جایگزین «رستگاری» شد
  • بیش از هزار و ۲۰۰ حلقه چاه‌غیرمجاز در آذربایجان‌غربی مسدود شد
  • رییسی فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت