Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به افزایش ابر و رگبارهای پراکنده طی هفته جاری در آسمان چهارمحال و بختیاری، گفت: این بارش های پراکنده از بعدازظهر امروز آغاز می شود و تا پایان هفته جاری در ساعات انتهایی روز ادامه دارد.

«مهرداد قطره سامانی» امروز(5 خرداد) با اشاره به افزایش ابر و رگبارهای پراکنده طی هفته جاری در آسمان چهارمحال و بختیاری، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد گفت: این بارش های پراکنده از بعدازظهر امروز آغاز می شود و تا پایان هفته جاری در ساعات انتهایی روز ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه عشایری که در ارتفاعات سکونت دارند باید مراقبت های لازم را اتخاذ کنند، افزود: متأسفانه طی چند روز گذشته شاهد زخمی و تلف شدن چندین رأس دام بر اثر صاعقه در استان بودیم.

 

وی با اشاره به افزایش شدت باد طی چند روز آینده در استان، اظهار کرد: این بادها همراه با افزایش گرد و غبار بوده و موجب کاهش دید در برخی از نقاط استان می گردد.

 

قطره سامانی با بیان اینکه با توجه به نزدیک شدن به ایام تابستان شاهد گرم شدن هوای استان در روزهای آینده خواهیم بود، تاکید کرد: طی روزهای گذشته شهرکرد همچنان خنک ترین مرکز کشور است و در استان نیز لردگان گرمترین هوا را طی روزهای گذشته داشته است.

 

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه بارش های اوایل سال جاری موجب افزایش چشمگیر میانگین بارش های استان شد، خاطرنشان کرد: این میانگین در نتیجه بارش های اخیر در شهرستان کوهرنگ به بیش از دو هزار میلیمتر رسید که نسبت به سال زراعی گذشته رشدی 750 میلیمتری داشت.

 

پایان پیام/512

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان شب قدر مجلس خبرگزاری شبستان مراسم شب قدر نماز جمعه ماه مبارک رمضان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر سامانه جدید بارشی سامانه بارشی چهارمحال و بختیاری بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۴۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزش باد شدید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ کارشناس هواشناسی استان گفت: با عبور متناوب امواج از فراز منطقه از بعدازظهر امروز به ویژه برای نواحی غربی بارش‌های رگباری پیش بینی شده است.
مبینی افزود: شدت بارش‌های رگباری برای فردا و پس فردا در نواحی شرقی استان خواهد بود.
به گفته وی، چهارمحال و بختیاری دومین استان خشک کشور گزارش شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بارش‌های پراکنده برای چهارمحال‌ و بختیاری
  • پیش بینی افزایش ابر در چهارمحال و بختیاری
  • هواشناسی ۴۰۳/۰۲/۰۵؛ تداوم بارش درمرکز، شرق و جنوب کشور
  • بارش بهاری و طراوت طبیعت
  • آسمان مازندران امروز ابری و باران پراکنده
  • بیشترین میزان بارش ها با ۱۳ میلیمتر در فرخشهر
  • بارش باران محور‌های چهارمحال و بختیاری را لغزنده کرد
  • تداوم بارش‌های رگباری در چهارمحال و بختیاری
  • وزش باد شدید
  • وزش باد شدید در چهارمحال و بختیاری