Web Analytics Made Easy - Statcounter

۲۵۲ نماینده مجلس شورای اسلامی با صدور بیاینه ای از آحاد ملت ایران برای شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان، ۲۵۲ نماینده مجلس شورای اسلامی با صدور بیاینه ای از آحاد ملت ایران برای شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند. در متن این بیاینه که توسط احمد امیر آیادی ،عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشبنه ۵خرداد)مجلس شورای اسلامی قرائت شد آمده است:

 

 روز قدس، روز مقابله مستضعفین با مستکبران است، حضرت امام خمینی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران مسیر تاریخ معاصر را تغییر داد و مهمترین مسئله عرصه سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران به جهان اسلام فرمان تاریخی خویش مبنی بر تعیین آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، مبارزه با رژیم اشغالگر فلسطین را از محدوده جهان عرب و حتی اسلامی به همه جهان گسترش داد و همه مستضعفین جهان را به مبارزه بی‌امان با مستکبران دعوت نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اینکه شعله‌های خشم این جهاد مقدس بعد از چهار دهه روز به روز برافروخته‌تر و عزم مسلمانان در نابودی رژیم صهیونیستی استوارتر شده است، این حرکت تاریخ‌ساز امام معادله قدرت را در منطقه حساس فلسطین تغییر داد و پوشالی بودن رژیم صهیونیستی و حامی بزرگ آن، آمریکا را به جهانیان ثابت نمود؛ به گونه‌ای که در آخرین جنگ این رژیم غاصب علیه مردم مظلوم غزه با قدرت‌نمایی جبهه مقاومت و رزمندگان حماس، جهاد اسلامی در عرض ۴۸ ساعت صهیونیست‌ها تسلیم شوند و این یکی از میوه‌های پربرکت سیاست راهبردی حضرت امام خمینی در عرصه مسئله فلسطین و مرز قدس است.

 

امروز جمهوری اسلامی ایران با رهبری امام خامنه‌ای تمام توطئه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی و متحدان منطقه‌ای آنها به ویژه آل سعود را نقش بر آب نموده به گونه‌ای که جبهه مقاومت قدرتمندتر از هر زمان دیگری این رژیم تروریستی و نامشروع را به ستوه آورده است. آمریکا باید بداند که طرح تبلیغاتی و سیاسی معامله قرن، انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس، به رسمیت شناختن جولان و تروریستی اعلام نمودن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تلاش‌های مزبوحانه است که راه به جایی نخواهد برد و به بایگانی ده‌ها طرح‌ گذشته آمریکا در مورد فلسطین سپرده خواهد شد.

 

آل سعود و کشورهایی مانند امارات و بحرین نیز باید بدانند ننگ ابدی را با برقراری روابط دوستانه با رژیم صهیونیستی که برخلاف صریح دستورات الهی است برای خود رقم زده‌اند که موجب نفرت همه امت اسلامی از این سیاست‌های ننگین و زبونانه گشته است. رژیم صهیونیستی نیز باید بداند شمارش ننگین معکوس عمر ننگینش آغاز شده است و نابودی سرنوشت محکوم این رژیم پوشالی است و جبهه مقاومت که امروز قدرتمندتر از هر زمان دیگری است دیر یا زود طومار ننگین این رژیم را در هم خواهد پیچید.

 

ما نمایندگان ملت بزرگ ایران ضمن اعلام حمایت همه جانبه خویش از مردم مظلوم فلسطین جنایت‌های رژیم صهیونیستی را در غزه و لبنان و سرزمین‌های اشغالی محکوم می‌نماییم و اطمینان داریم که مسلمانان نماز وحدت را در جایگاه مقدس قبله اول مسلمانان و پایتخت سرزمین واحد فلسطین قدس عزیز برگزار خواهند نمود و از همه عزیزان برای شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت به عمل می آوریم./

 

پایان پیام/33

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان شب قدر مجلس خبرگزاری شبستان مراسم شب قدر نماز جمعه ماه مبارک رمضان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر بیاینه قدس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۴۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کابل: از مبارزه حق طلبانه مردم فلسطین حمایت می‌کنیم

وزارت خارجه حکومت طالبان در واکنش به کشف گورهای دسته‌جمعی در فلسطین ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی، تصریح کرد کابل از مبارزه حق طلبانه مردم فلسطین حمایت می‌کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، وزارت خارجه حکومت طالبان در بیانیه‌ای به کشف گورهای دسته‌جمعی در محوطه بیمارستان «ناصر» در شهر خان یونس فلسطین واکنش نشان داد.

در این بیانیه وزارت خارجه حکومت طالبان آمده است: پیدا شدن اجساد شهدا از محوطه این بیمارستان که در میان‌شان زنان و کودکان نیز هستند، بیانگر مظلومیت مردم بی‌دفاع فلسطین، عدم پایبندی رژیم اشغالگر صهیونیستی به قوانین و مقررات بین‌المللی و همه ارزش‌های انسانی و بی‌تفاوتی و چشم‌پوشی جامعه بین‌الملل به جنایات هولناک رژیم غاصب صهیونیستی است.

وزارت خارجه حکومت طالبان ضمن محکومیت این جنایات تصریح کرد افغانستان از مبارزه حق‌طلبانه مردم فلسطین حمایت کرده و از انسان‌های آزاده در سراسر جهان می‌خواهد تا برای جلوگیری از جنایات رژیم صهیونیستی تلاش کنند.

پیش از این نیز «هبت‌الله آخندزاده» رئیس طالبان در پیامی درباره فلسطین گفته بود: «قضیه فلسطین، قضیه تمام امت اسلامی می‌باشد، ما بار دیگر تجاوز و اشغالگری اسرائیل بر غزه را شدیداً محکوم می‌کنیم».

معاون سیاسی طالبان: کشورهای اسلامی باید از فلسطین حمایت کنند طالبان: کشورهای اسلامی برای توقف نسل‌کشی در غزه کاری کنند طالبان: نشست دوحه به جای افغانستان باید بر وضعیت غزه و فلسطین تمرکز می‌کرد

وی تاکید کرده بود: «ما از تمام کشورهای اسلامی حتی جهان می‌خواهیم که هرچه زودتر دست ظلم رژیم اسرائیل را کوتاه سازند تا در آنجا تجاوز پایان یابد، به ویژه امت اسلامی مسئولیت دارد که از داعیه فلسطینیان مظلوم حمایت کامل نماید و با یک صدا در محدوده امکانات خویش در کنار فلسطینی‌ها بایستند».

آخندزاده اعلام کرده بود: جای تأسف است که مدعیان حقوق بشر جهان، نظاره‌گر ظلم بر فلسطین هستند و تاکنون  هیچ جناح بین‌المللی گام عملی در راستای توقف این ظلم‌ها برنداشته و مسئولیت خویش را در قبال این اندوه بزرگ ادا نکرده است.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • جهاد اسلامی کمک‌های آمریکا به اشغالگران را محکوم کرد
  • فیلم| حامیان فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند
  • عملیات «وعده صادق» سربلندی جهان اسلام
  • واکنش طالبان به کشف گورهای جمعی در خان یونس
  • کابل: از مبارزه حق طلبانه مردم فلسطین حمایت می‌کنیم
  • پلوسی: نتانیاهو مانع صلح است، باید استعفا کند
  • پلوسی خواستار استعفای نتانیاهو شد
  • گروه‌های فلسطینی: نبرد آینده با دشمن صهیونیستی متفاوت است
  • ماجرای هزینه تراشی عجیب یک عضو کمیسیون امنیت ملی با اظهارات نسنجیده + عکس
  • عملیات «وعده صادق» مطالبه آحاد ملت ایران بود