Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول‌نیوز - عضو هیات مدیره کانون عالی انجمن‌های صنفی کارفرمایی ایران، گفت: گزینه سیاسی برای مدیریت سازمان تامین اجتماعی، انتخاب موفقی نخواهد بود.

«حمیدرضا سیفی» به اشاره به اخباری که درباره تعیین افرادی به عنوان مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی شنیده می‌شود، گفت: گزینه سیاسی برای مدیریت سازمان تامین اجتماعی گزینه موفقی نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود:  اینکه سازمان تامین اجتماعی نباید سیاسی اداره شود و مدیران سیاسی به آن بیایند یک واقعیت است، لذا ناچاریم که واقعیت‌های سازمان تامین اجتماعی را هماهنگی با منافع جامعه بیمه‌شدگان به عنوان ذی‌نفعان واقعی سازمان تامین اجتماعی، بپذیریم.

سیفی با بیان اینکه توانمندی و ارائه برنامه باید ملاک انتخاب مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی باشد، افزود: از وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی درخواست داریم با توجه به اینکه صاحبان اصلی این سازمان کارگران و کارفرمایان هستند، نظرات شرکای اجتماعی در خصوص مدیریت این سازمان را جویا شوند.

وی با اشاره به دوره مدیریت «محمدحسن زدا» در مقام سرپرست سازمان تامین اجتماعی، گفت: آقای زدا به نوعی در سازمان تامین اجتماعی زندگی کرده‌اند و از اهالی قدیمی سازمان هستند. به همین خاطر در صورت انتخاب  ایشان به سمت مدیرعامل سازمان قطعا تعامل با شرکای اجتماعی تقویت می‌شود.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۴۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت یک هزار و ۳۶۲ داوطلب در آزمون استخدامی تامین اجتماعی استان یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، فاطمه سعادت‌جو در مورد جزئیات این آزمون خاطرنشان کرد: آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی جمعه همین هفته مورخ ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ توسط مرکز آزمون‌های استخدامی جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: این آزمون با شرکت یک هزار و ۳۶۲ نفر متقاضی در استان یزد شامل ۸۵۳ داوطلب زن و ۵۳۹ داوطلب مرد در سازمان جهاد دانشگاهی یزد برگزار خواهد شد.

سعادت‌جو در پایان یادآور شد: فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۸:۳۰ آغاز و ساعت ۱۲:۰۰ خاتمه خواهد یافت.

دیگر خبرها

  • برگزاری جلسه قرارگاه تامین منابع مالی و مدیریت هزینه‌ها در سال ۱۴۰۳
  • آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی در هرمزگان در ۳۱ فروردین برگزار می‌شود
  • رقابت یک هزار و ۳۶۲ داوطلب در آزمون استخدامی تامین اجتماعی استان یزد
  • آغاز جذب افراد زباله‌گرد و کارتن‌خواب به عنوان پاکبان
  • جذب افراد زباله‌گرد و کارتن‌خواب به عنوان پاکبان
  • مشکلی بیمه کارگران ساختمانی حل شد؟
  • مراجعه سرپایی به مراکز درمانی تحت پوشش تامین اجتماعی زنجان ۱۲ درصد افزایش یافت
  • دیگر مشکلی برای بیمه کارگران ساختمانی وجود ندارد
  • وام بازنشستگان تامین اجتماعی افزایش می‌یابد
  • وام بازنشستگان تامین اجتماعی افزایش پیدا می‌کند