Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@00:29:26 GMT

طرح اهدای کتاب به نفع کودکان کم‌توان سیل‌زده

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۹۴۶۳۸

طرح اهدای کتاب به نفع کودکان کم‌توان سیل‌زده

طرح اهدای کتاب «عشق و آینه ۵» به نفع کودکان کم‌توان جسمی و ذهنی سیل‌زده برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی انتشارات آرادمان، انتشارات آرادمان اعلام کرد که به‌مناسبت لیالی قدر و ایام ماه مبارک رمضان، در آستانه‌ی عید سعید فطر، دوره‌ی پنجم طرح عیدی کتاب «عشق و آینه» را این بار به نفع کودکان معلول جسمی و ذهنی منطقه‌های سیل‌زده کشور برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پیش‌تر، دوره‌های اول و دوم طرح عشق و آینه به نفع کودکان کم‌توان تهران، دور سوم به نفع کودکان کم‌توان منطقه‌های زلزله‌زده کرمانشاه و سرپل ذهاب و دور چهارم به نفع کودکان کم‌توان استان البرز برگزار شده بود.

 

بنا بر این گزارش، علاقه‌مندان به مشارکت در این طرح خیریه فرهنگی، چنانچه به شکل مستقیم از کتاب‌های این انتشارات خریداری کنند، با حمایت خیران فرهنگی، 80 تا 100 درصد مبلغ خرید، برای تهیه ملزومات در قالب اقلام بهداشتی و غذایی در یک یا چند آسایشگاه محل نگهداری کودکان کم‌توان ذهنی و جسمی در منطقه‌های سیل‌زده صرف خواهد شد.

 

علاقه‌مندان برای مشارکت و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 09122242902 یا اکانت‌های آرادمان در اینستاگرام و تلگرام می‌توانند تماس برقرار کنند:

(@aradmanpub)

پایان پیام/31

منبع: شبستان

کلیدواژه: شب قدر ماه رمضان مراسم شب قدر نماز جمعه اردبیل مجلس فتح خرمشهر احیای شب قدر خطبه نماز جمعه عشق و آینه ۵

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۴۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای خون کارکنان پایگاه هوانیروز شهید وطن پور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ کارکنان مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن پور به مناسبت ۲۹ فروردین سالروز ارتش و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با دعوت از تیم سرویس سیار انتقال خون، با شعار ارتش فدای ملت در طرح نذر خون شرکت کردند.
در این طرح ۱۰۰ نفر از کارکنان پایگاه هوانیروز شهید وطن پور برای کمک به بیماران نیازمند خون اهدا کردند.

دیگر خبرها

  • اهدای کتابخانه شخصی به کتابخانه عمومی خلیج فارس بوشهر
  • اهدای خون کارکنان پایگاه هوانیروز شهید وطن پور
  • تشکیل باشگاه کتابخوانی در ۱۲ باب از کتابخانه‌های کانون مساجد زنجان
  • اهدای ۵۰۰ جلد کتاب با‌ارزش به کتابخانه‌های عمومی بوشهر
  • اهدای گل دانش آموزان ساروی به نیروهای مسلح
  • جمهوری اسلامی برای منطقه نعمت است
  • اهدای ۴۵ قفسه کتاب به مدارس ۱۰ استان
  • شکایت از ممنوعیت عزاداری!
  • استفاده از زبان کودکانه در انتقال مفاهیم
  • حمایت از نویسندگان ادبیات کودک و نوجوان در لرستان