Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-18@04:34:45 GMT

۷ هزار داروی غیر مجازدر نهاوند کشف شد

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۹۴۶۹۲

۷ هزار داروی غیر مجازدر نهاوند کشف شد

همدان- فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند گفت: در۲ روز گذشته پلیس نهاوند در بازدید از اصناف این شهر موفق به کشف ۷ هزار و ۸۲۱ عدد داروی غیر مجاز شده است.

به گزارش  قدس آنلاین، سرهنگ احمد ساکی  گفت: بر اساس طرح تدوین شده در خصوص اقدامات فعال پلیس در حوزه صنوف و اتحادیه ها و نظارت بر اجرای قوانین و مقررات و همچنین کنترل تخلفات آنان، اداره نظارت بر اماکن عمومی این شهرستان در۴۸ ساعت گذشته پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و شناسایی تعدادی از واحدهای صنفی متخلف به همراه نمایندگان ادارات ذیربط از این واحدها بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این بازرسی ها، ۷ هزار و ۸۲۱ عدد داروی غیر مجاز به ارزش تقریبی بیش ۱۰۰میلیون ریال کشف و واحدهای صنفی مربوطه پلمپ شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند در پایان خاطر نشان کرد: سرکشی مستمر و مداوم پلیس اماکن به صورت تخصصی یا مشترک و تلفیقی با دیگر نهادهای ذیربط به منظور نظارت و کنترل دقیق بر نحوه اجرای مقررات صنفی توسط اتحادیه ها و واحدهای صنفی در شهرستان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام//.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: فرمانده انتظامی نهاوند كشف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۴۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۴۹۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی انجام شد

فرزاد سردارزاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طرح نظارتی عید تا عید از اول اسفند ماه سال ۱۴۰۲ آغاز و تا ۲۴ فروردین ماه ۱۴۰۳ ادامه داشت که در مجموع در این مدت ۴ هزار و ۴۹۳ مورد بازرسی توسط بازرسان این اداره کل از واحدهای صنفی و غیرصنفی استان به عمل آمد.

وی با بیان اینکه در نتیجه این بازرسی‌ها ۶۳۳ مورد پرونده برای واحدهای متخلف تشکیل شد، اظهار کرد: تعداد تخلف‌های ثبت شده در این پرونده‌ها ۶۸۲ مورد بود.

وی خاطر نشان کرد: در مجموع برای مختومه شدن آنها ۱۸ میلیارد و ۳۲۴ میلیون ریال جریمه در نظر گرفته شد.

معاون نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان افزود: همچنین در این مدت ۲۵۱ مورد شکایت مردمی در سامانه نظارتی اداره کل صمت کردستان به ثبت رسید که برای ۳۸ مورد آنها با ۴۵ عنوان تخلف صنفی و غیر صنفی پرونده تشکیل شد.

کد خبر 6079469

دیگر خبرها

  • ۳ تخلف مهم اصناف هرمزگان در طرح نظارتی رمضان و نوروز
  • فرایند استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی در سیستان‌ و بلوچستان آغاز شد
  • نقره داغ شدن قاچاقچی کود شیمیایی در نهاوند 
  • ۳۴۹۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی انجام شد
  • عدم رعایت قوانین صنفی ۴ کافه بازی را در مشهد پلمب کرد
  • عدم رعایت قوانین صنفی چهار کافه بازی را در مشهد بست
  • کشف ۱۹۵ کیلو تریاک از یک خودرو سواری در ورودی شیراز
  • تشکیل ۳۸ پرونده تخلف صنفی در سبزوار
  • دستگیری ۲۵ سارق طی ۷۲ ساعت در اصفهان
  • ۱.۶ میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی در سبزوار تشکیل شد