Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-29@09:46:37 GMT

اختلاف مدیریتی در استقلال علنی می‌شود

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۹۴۶۹۹

باشگاه استقلال تهران این روز‌ها بیشتر از هر زمان دیگری نیاز به آرامش دارد و مدیران نباید زمان را از دست بدهد، اما بر عکس در همین روز‌ها بیشترین درگیری و حاشیه در لایه‌های مدیریتی تیم فوتبال استقلال دیده می‌شود.

برخی منابع آگاه از اختلاف اعضای هیئت مدیره استقلال با مدیرعامل این تیم خبر می‌دهند و معتقدند این اختلاف به زودی علنی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

« امیر حسین فتحی پشتش به وزیر گرم است و فکر می‌کند نمی‌توانیم او را عوض کنیم»

این جمله این روز‌ها در خلوت اعضا هیئت مدیره استقلال شنیده می‌شود، اما هنوز به صورت علنی عنوان نشده است.

اعضای هیئت مدیره استقلال در صورت کسب تمامی آرا می‌توانند امیرحسین فتحی را از سمت فعلی برکنار کنند، اما مدیرعامل استقلال هم خیالش از این موضوع راحت است چرا که می‌داند اعضای هیئت مدیره بدون اجازه وزیر دست به این اقدام نخواهند شد.

وزیر ورزش و جوانان به عنوان رئیس مجمع استقلال و پرسپولیس در تصمیمات کلان این باشگاه‌ها نقش دارد و این برای اعضا هیئت مدیره هم قابل فهم است.

به نظر می‌رسد دعوای مدیریتی استقلال به زودی به صورت علنی شکل خواهد گرفت و شاید منجر به یک خانه تکانی وزارتی شود.

 


 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: هیئت مدیره استقلال امیر حسین فتحی استقلال استقلال استقلال و پرسپولیس فوتبال وزیر ورزش و جوانان هیئت مدیره استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۴۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت تخم مرغ ۹۱ هزار تومان شد

قیمت روز تخم مرغ در تاریخ ۹ فروردین ۱۴۰۳ اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت تخم مرغ در بازار روز برای تاریخ ۹ فروردین ۱۴۰۳ اعلام شد که بر اساس آن هر بسته تخم مرغ ۲۰ عددی ۱۲۳ هزار تومان است.

قیمت تخم مرغ بسته بندی شده در بسته ۶ عددی ۳۳ هزار تومان است برای خرید بسته ۹ عددی هم باید ۵۵ هزار تومان پرداخت کنید. بر این اساس خرید بسته‌های بزرگ‌تر تخم مرغ به صرفه تر خواهد بود.

قیمت هر شانه تخم مرغ ۲۰ عددی هم امروز ۱۲۳ هزار تومان اعلام شده است.

عده‌ای از افراد ترجیح می‌دهند از تخم مرغ‌های بلدرچین استفاده کنند این محصول بر این اساس هر بسته ۱۲ عددی تخم مرغ بلدرچین در بازار ۴۰ هزار تومان قیمت دارد.

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران میهن گفت: با افزایش حداقل ۱۰۰ هزار تنی تولید تخم مرغ نسبت به سال قبل پیش بینی می‌شود که تولید به یک میلیون و ۳۰۰ هزار تن برسد.

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران میهن نرخ منطقی هر عدد تخم مرغ فله در خرده فروشی‌ها را حدود ۴ هزار تومان اعلام کرد و افزود: عرضه با نرخ‌های بالاتر گران فروشی است.

تخم مرغ ماده غذایی پر ارزش است که یک عدد آن معادل ۳۰ گرم انواع گوشت، یک چهارم انواع مغزها مانند بادام و گردو ارزش غذایی دارد. این محصول غذایی یکی از غذاهای مورد علاقه سفره‌های ایرانی است که در وعده‌های مختلف هم می‌توان استفاده کرد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کد خبر 739998

دیگر خبرها

  • توافقات دوجانبه میان افغانستان و پاکستان
  • جنجالی‌ترین جابه‌جایی مدیریتی در سال ۲۰۲۳
  • قیمت تخم مرغ ۹۱ هزار تومان شد
  • برگزاری ۴۷ دادگاه علنی برخط در دادگستری خراسان جنوبی
  • فرم امتیازدهی علمی داوطلبان جذب هیئت علمی دانشگاه‌ها اصلاح شد
  • اعضای هیئت دولت در جمع خبرنگاران
  •  دیدار نوروزی رئیس و هیئت‌رئیسه دانشگاه ارومیه با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه
  • آژیر قرمز برای ۳ تیم خوزستانی/ نابسامانی مدیریتی عامل اصلی ناکامی
  • آمار افت و خیز دانشگاه‌ها در پذیرش دانشجو اعلام شد/ روند رشد اعضای هیئت علمی با مرتبه استاد
  • سانسور کلمه «شهید» آزادی بیان میلیون‌ها کاربر را تحت تاثیر قرار داده است