Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنیادمسکن استان گلستان با اشاره به تشکیل بیش از ۹ هزار پرونده برای واحدهای مسکونی خسارت دیده گفت: از این تعداد بیش از ۸ هزار پرونده به بانک‌ها معرفی شده که تاکنون ۷۵۵ فقره منجر به عقد قرارداد شده است. ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۴ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آق‌قلا، محمدتقی زمانی‌نژاد ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سیل اخیر 18 هزار واحد مسکونی در استان خسارت دید که از این تعداد 7 هزار و 300 واحد مسکونی احداثی و 10 هزار و 500 واحد مسکونی تعمیری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بیشترین خسارت‌ها در بخش مسکونی به علت ماندگاری طولانی‌مدت سیلاب به شهرستان آق‌قلا وارد شده است. همچنین روستای چن‌سیبلی در این شهرستان نیز با 700 واحد خسارت دیده، بیشترین خسارت‌ها را متحمل شد.

مدیرکل بنیادمسکن استان بیان داشت: بیش از 100 تیم ارزیاب از همان روزهای نخست وقوع سیل در مناطق سیل‌زده استان حضور یافتند و خسارت‌ها را برآورد کردند. ماشین‌آلات بنیادمسکن نیز همزمان به کمک مردم این مناطق آمد.

اختصاص 2500 میلیاردتومان تسهیلات قرض‌الحسنه به مناطق سیل‌زده؛ 70 هزار واحد مسکونی نوسازی و بازسازی می‌شوداحتمال سیلابی شدن مسیل‌ها در سمنان وجود دارد؛ تندباد همراه با گردوخاک در راه استانمخازن سدهای اصلی قم پرشده؛ احتمال وقوع سیلاب در فصل آبی جدید وجود دارد

وی با اشاره به تشکیل بیش از 9 هزار پرونده برای واحدهای مسکونی خسارت دیده گفت: از این تعداد بیش از هشت هزار پرونده به بانک‌ها معرفی شده که تاکنون 755 فقره منجر به عقد قرارداد شده است.

زمانی‌نژاد افزود: 243 واحد مسکونی آواربرداری و به همین تعداد نیز پی‌کَنی و فونداسیون 52 واحد مسکونی نیز ریخته شده است.

وی خاطرنشان کرد: تعمیر واحدهای مسکونی خسارت دیده تا پایان تیرماه و کار احداث واحدهای تخریبی نیز تا 6 ماه دیگر به پایان خواهدرسید.

انتهای پیام/ ز

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۴۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل پرونده‌های تخلف برای ۶ واحد صنفی درچابهار

االهی رییس اداره صمت شهرستان چابهار گفت:با برنامه ریزی اداره صمت، طرح ویژه نظارتی ماه مبارک رمضان، ایام پایانی سال و نوروز ۱۴۰۳ در قالب گشت‌های مشترک بازرسی با حضور بازرسان اداره صمت، نمایندگان فرمانداری، دادگستری، سازمان بازرسی، تعزیرات حکومتی، مرکز بهداشت، اتحادیه مربوطه و دستگاه‌های اجرایی ذیربط در سطح شهرستان در حال انجام می‌باشد.

وی افزود:دوشنبه ۶ فروردین ماه، درجریان اجرای طرح نظارتی مذکور و‌بازدید از واحد‌های خبازی شهرستان، برای ۶ واحد صنفی پرونده‌های تخلف تحت عنوان کم فروشی و عدم رعایت موازین ودستور العمل‌های بهداشتی تشکیل شد.

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد:پرونده‌های متشکله جهت رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تشکیل پرونده تخلف برای ۳ واحد خبازی در قائمشهر
  • تشکیل ۲۸ پرونده برای واحد‌های صنفی متخلف در زابل
  • بازرسی ۱۱ هزار و ۹۱۹ واحد صنفی در کهگیلویه و بویراحمد انجام شد
  • انجام بیش از ۱۴ هزار و ۵۰۰ فقره بازرسی از بازار گلستان
  • انجام بیش ۱۴ هزار و ۵۰۰ فقره بازرسی از بازار گلستان
  • ۵ فقره پرونده برای واحدهای صنفی متخلف شهرستان بمپور تشکیل شده است
  • تشکیل هزار و ۳۵۰ پرونده تعزیراتی برای متخلفان
  • تشکیل بیش از هزار پرونده تخلف برای اصناف هرمزگان
  • تشکیل پرونده‌های تخلف برای تعداد ۹ واحد صنفی متخلف
  • تشکیل پرونده‌های تخلف برای ۶ واحد صنفی درچابهار