Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-25@12:37:48 GMT

کشف محموله کالاهای قاچاق در عجب شیر

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۹۴۸۳۱

فرمانده انتظامی عجب شیر از کشف محموله کالاهای قاچاق به ارزش 10 میلیارد و 700 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سرهنگ رحمان عبدی گفت: با هدف مبارزه با قاچاق کالا و احتکار، ماموران انتظامی شهرستان عجب شیر با تلاش شبانه روزی موفق شدند   170 تن انواع کالای قاچاق از قبیل شکر، خشکبار، آرد و گندم، کود شیمیایی و 6 هزار و 50 متر پارچه، 4 هزار و 500 قلم انواع لوازم آرایشی، 340 لیتر انواع سموم کشاورزی و 689 لیتر روغن موتور را کشف و ضبط کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در این عملیات ها  18 دستگاه انواع خودرو توقیف شد و 20 نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: کشف محموله قاچاق عجب شیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۴۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۱۰ تن چوب قاچاق در گچساران

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از کشف ۱۰ تن و ۵۰۰ کیلوگرم چوب قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد و به نقل از پایگاه خبری پلیس، ارسلان خادمیان، از کشف ۱۰ تن و نیم چوب قاچاق در گچساران خبر داد و اظهار کرد: مأموران پاسگاه انتظامی امامزاده جعفر (ع) شهرستان گچساران در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در محورهای مواصلاتی این شهرستان ایست و بازرسی دایر کردند.

وی افزود: مأموران حین انجام ایست و بازرسی به یک دستگاه خودروی کامیون بنز مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران گفت: مأموران در بازرسی از خودروی مذکور ۱۰ تن و ۵۰۰ کیلوگرم چوب قاچاق کشف و ضبط کردند.

وی با اشاره به اینکه، در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد، تصریح کرد: با توجه به اهمیت حفظ منابع طبیعی و جلوگیری از تخریب این منابع توسط سودجویان، مبارزه و برخورد قانونی و جدی با این اخلالگران در دستور کار است و شهروندان می‌توانند مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 747468

دیگر خبرها

  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • توقیف کاروان خودروهای شوتی در دشتستان
  • کشف محموله دارو در زابل
  • کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • کشف بیش از ۱۰ تن چوب قاچاق در گچساران
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • کشف انبار نوشیدنی‌های قاچاق در رشت
  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی
  • توقیف ۵۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز فاقد مجوز در تویسرکان