Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

 رونمایی از آخرین دستاوردها و تکنولوژی های صنعت حمل ونقل ریلی ایران و جهان و مشارکت در سرمایه گذاری ها، از مهم ترین اهداف هفتمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی، صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، این نمایشگاه روزهای ۱۹ تا ۲۲ خرداد ماه سال جاری در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود و تاکنون بیش از ۱۷۰ شرکت داخلی و خارجی از کشورهای روسیه، ترکیه، چین و لتونی برای حضور در این نمایشگاه بین المللی اعلام آمادگی کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بزرگترین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی کشور با حمایت وزارتخانه های صنعت، معدن و تجارت و راه و شهرسازی و با همکاری شرکت های عضو انجمن صنایع ریلی ایران، شرکت های عضو انجمن صنفی حمل ونقل ریلی، دانشکده فنی و مهندسی راه آهن، شرکت های حمل و نقل ریلی باری و مسافری و شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود.

برگزاری ششمین کنفرانس بین المللی پیشرفت های اخیر در مهندسی راه آهن ایران و جهان با حضور اساتید داخلی و خارجی، متخصصین و کارشناسان صنعت حمل و نقل ریلی در روز ۱۹ خرداد ماه از مهمترین رویداد، هفتمین نمایشگاه بین المللی حمل ونقل ریلی، صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته در سال جاری است.

توسعه زیربناهای حمل و نقل ریلی در توسعه پایدار و رشد اقتصادی کشور نقش مهمی دارد و برگزاری این نمایشگاه بین المللی در تهران می تواند جایگاه منطقه ای ایران را در ترانزیت کالا در مسیر کریدورهای بین المللی شمال - جنوب و شرق - غرب بیش از پیش تقویت کند.

هم اکنون طول خطوط ریلی کشور حدود ۱۳هزارکیلومتر است و در افق ۱۴۰۰ مقرر شده طول خطوط ریلی به بیش از ۱۶ هزار و ۴۰۰ کیلومتر افزایش یابد و در این راستا دو خطه کردن برخی از مسیرهای پرترافیک و توسعه قطارهای حومه ای و سریع السیر و افزایش تعداد ناوگان مسافری و باری از مهم ترین برنامه ای جمهوری اسلامی ایران در توسعه صنعت حمل و نقل ریلی است.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: نمایشگاه بین المللی صنعت حمل ونقل ریلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۴۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای نخستین بار ؛ رونمایی از پهپاد رزمی مهاجر ۶ در بغداد + فیلم

دریافت 8 MB

به گزارش همشهری آنلاین، در این نمایشگاه ۱۱۲ شرکت تجهیزات نظامی بین المللی حضور دارند. حضور جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه دفاعی امسال کاملا مشهود بود به ویژه اینکه ایران برای نخستین بار از پهپاد رزمی مهاجر ۶ رونمایی کرد که مورد توجه اکثر شرکت کنندگان خارجی در نمایشگاه بود.

در این نمایشگاه صنایع الکترونیک ایران در حوزه‌های جنگ الکترونیک و سامانه‌های مقابله با پهپاد و سامانه‌های مرزبانی و دوربین‌های حرارتی نیز شرکت کرده است.

کد خبر 845910 منبع: صدا و سیما برچسب‌ها تسلیحات نظامی خبر مهم هواپیما - پهپاد موشک دفاع - موشک

دیگر خبرها

  • نمایش دستاوردهای جهاددانشگاهی در ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • نمایشگاه دستاوردهای وقف؛ روایتی از نشانه های رشد اقتصاد دانش بنیان در ایران
  • آغاز ثبت‌نام اولیه بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ
  • گرانی سرسام آور هزینه های یازدهمین نمایشگاه صنایع ریلی
  • یازدهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی ۱۴۰۳
  • ثبت‌نام اولیه بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ آغاز شد
  • پیش ثبت‌نام بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ آغاز شد
  • فیلم| برای نخستین بار؛ رونمایی از پهپاد رزمی مهاجر ۶ در بغداد
  • برای نخستین بار ؛ رونمایی از پهپاد رزمی مهاجر ۶ در بغداد + فیلم
  • رونمایی از پهپاد رزمی مهاجر ۶ در نمایشگاه دفاعی بغداد