Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهرام آقاخانی، مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل بااعلام این خبر گفت:یکی از اهداف اداره کل ترویج ورزش در جامعه است که تلاش می‌کنیم با برگزاری مسابقات و همایش‌های مختلف در جذب همشهریان به ورزش گام برداریم.

وی افزود: در اردیبهشت ماه سال جاری یک هزار و ۵۰۶ برنامه ورزش همگانی و روستایی در سطح استان اجرا کردیم و دراین برنامه‌ها از ۴۰ هزار و ۸۲۷ نفر شرکت کننده، ۱۶ هزار و ۸۷۰ نفرخانم و ۲۳ هزار و ۹۵۷ نفر آقا مشارکت داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به اینکه یکی ازاقدامات فدراسیون ورزش‌های همگانی درراستای گسترش ورزش همگانی توجه به برگزاری همایش‌های پیاده روی دراستان‌ها است گفت: در راستای ترویج پیاده روی و جذب افراد تلاش می‌کنیم به بهانه‌های مختلف پیاده روی را برگزار کنیم که در طول اردیبهشت ماه سال جاری ۱۷ همایش پیاده روی بانوان و ۲۰ همایش پیاده روی آقایان در سطح استان اجرا شده است.

آقاخانی ادامه داد: برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی اثرگذاری چشمگیری درراستای فرهنگ‌سازی ورزش دربین اعضای خانواده‌ها ایجاد کرده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با تاکید بر ترویج ورزش همگانی درجامعه افزود: ترویج ورزش در جامعه و همگانی کردن ورزش می‌تواند در ارتقا سلامت جامعه بسیار موثر باشد.

آقاخانی افزود: اجرای ورزش صبحگاهی در ایستگاه‌ها و سالن‌های پیش بینی شده، برگزاری کوه روی و کوهپیمایی، برگزاری همایش دوچرخه سواری، برگزاری جشنواره‌های ورزشی، اجرای مسابقات محلات، برگزاری برنامه‌های آموزشی، مسابقات کارکنان، مسابقات ورزشی، از دیگر برنامه‌های ورزش همگانی و روستایی بوده است.

وی گفت: ترویج ورزش همگانی در میان خانواده‌ها می‌تواند در کاهش آسیب‌های اجتماعی موثر باشد و باتید تلاش کنیم تا ورزش را به جایگاه اصلی خود درمیان تمام اقشار جامعه برسانیم.

انتهای پیام/ع

ترویج ورزش همگانی منجر به کاهش آسیب های اجتماعی می شود

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان ورزش همگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۴۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزش باستانی بین آحاد جامعه ترویج شود

به گزارش خبرنگار مهر، حسین محبیان عصر چهارشنبه در مراسم پهلوانی و زورخانه‌ای ضمن تبریک این هفته اظهار کرد: هر حرکتی که در راستای ترویج ورزش انجام می‌شود ارزشمند و مقدس است بالاخص ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی که اهمیت زیادی دارد.

محبیان اضافه کرد: در شرایطی که تکنولوژی بر جامعه حکمفرما شده است و میزان سرانه ورزشی کاهش یافته است هر حرکتی در ترویج ورزش بسیار مهم است افزایش چنین برنامه‌های بسیار مهم و ارزشمند است.

وی گفت: ورزش زور خانه‌ای در بیجار بیش از ۵۰ سال است که قدمت دارد و این نشان از اهمیت ویژه ایست که اینکه این ورزش در این شهرستان دارد.

محبیان تاکید کرد: ورزش باستانی از معدود ورزش‌هایی است که نقش پهلوانی در آن بر نقش قهرمانی غلبه دارد و علاوه بر سلامتی اخلاق مداری، مردانگی و افتادگی هم در این ورزش وجود دارد.

وی ادامه داد: فضائل اخلاقی در ورزش باستانی اهمیت زیادی دارد و چه خوب است که این ورزش را بین همه آحاد مردم و جوانان و نوجوانان ترویج دهیم.

فرماندار بیجار خاطر نشان کرد: آنچه که در ورزش پهلوانی ما می‌بینیم عصاره آن را در شهدا و رزمندگان اسلام مشاهده می‌کنیم چرا که یک تقارن مبارک اتفاق افتاده است و تلفیق این برنامه با یادواره شهدا صورت گرفته است.

کد خبر 6088076

دیگر خبرها

  • همایش ملی پیاده روی بانوان در ۲۱ اردیبهشت ماه قم برگزار می شود
  • ورزش باستانی بین آحاد جامعه ترویج شود
  • برگزاری همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • برگزاری همایش پیاده‌روی در مهر
  • برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی با مشارکت بیش از ۶۰۰ شهروند در بوستان آزادگان
  • رشد بیماری‌های غیرواگیر در جامعه نگران کننده است
  • برگزاری همایش تکریم و ترویج زکات در هویزه +فیلم
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • کلانتری: اقدامات انجام شده در حوزه همگانی خانواده محور است