Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@13:53:54 GMT

کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در آمل و ساری

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۹۴۹۱۵

کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در آمل و ساری

سرهنگ نعمت الله آزادی فرمانده انتظامی شهرستان آمل در گفتگو با خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: ماموران انتظامی این فرماندهی حین کنترل وسایل نقلیه عبوری در محور‌های شهرستان، به یک وانت نیسان حامل بار چوب مشکوک شدند و این خودرو را متوقف کردند.

وی با شاره به اینکه ماموران پس از متوقف کردن خودرو، در بازرسی از آن ۳ تن چوب جنگلی قاچاق کشف کردند، افزود:چوب‌های قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و خودروی مورد نظر نیر توقیف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ آزادی گفت: در این ارتباط راننده خودرو نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی، تحویل مرجع قضایی شد.
سرهنگ ناصر علی صفر پور فرمانده انتظامی شهرستان ساری نیز از کشف ۲ تن چوب آلات جنگلی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

وی افزود: در پی اعلام خبری مبنی بر نگهداری چوب قاچاق در محلی در محدوده کیاسر توسط یکی از قاچاقچیان محصولات جنگلی، بلافاصله ماموران پاسگاه انتظامی کیاسر به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری، گفت: پس از دستگیری متهم، ماموران در بازرسی از محل ۲ تن چوب جنگلی قاچاق که متهم آن را به صورت غیر قانونی از جنگل های اطراف برداشت کرده بود، کشف کردند.

سرهنگ صفرپور افزود: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

وی با اشاره به اینکه قطع درختان جنگلی، به تاراج بردن منابع ملی بوده و تبعات زیست محیطی زیادی در پی دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان چوب و محصولات حاصل از چوب مراتب را سریعا به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.   انتهای پیام/آ     قاچاقچیان چوب در دام ماموران انتظامی دو شهر  مازندران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی سازمان زندان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۴۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستبند قانون بر دستان اراذل و اوباش سابقه دار

سرهنگ محمود حسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد گفت: ماموران در پی دریافت خبری مبنی بر حضور یکی از اراذل و اوباش سابقه دار که پس از اقدام به نزاع و درگیری متواری شده بود، دستگیری وی را در دستور کار خود قرار دادند.

او با اشاره به شناسایی مخفیگاه متهم در یکی از روستا‌های شهرستان محمودآباد، افزود: ماموران پس از انجام هماهنگی‌های قضایی در اقدامی غافلگیرانه و ضربتی، موفق شدند این متهم فراری را دستگیر کنند.

سرهنگ حسین زاده گفت:ماموران پس از تشکیل پرونده متهم دستگیر شده را تحویل مرجع قضایی دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد در پایان افزود: پلیس با اشراف، پوشش اطلاعاتی کامل، رصد و پیگیری شبانه روزی و حضور به موقع خود در محل حوادث، به هیچ عنوان اجازه عرض اندام به اراذل و اوباش و هنجار شکنان را نخواهد داد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • از کاهش سرقت های نوروزی تا دستگیری رسید ساز جعلی در همدان
  • توقیف خودرو‌های شوتی حامل سوخت قاچاق در سیریک
  • دستبند قانون بر دستان اراذل و اوباش سابقه دار
  • قاچاق احشام در بندرعباس 
  • آزادسازی ۶ هزار متر از زمین‌های کشاورزی در محمودآباد
  • کشف لوازم خانگی قاچاق در شهرستان مهر
  • از توقیف لندکروز ۱۷۰ میلیاردی تا توقیف اتوبوس حامل ۱۱ میلیارد کالای قاچاق
  • توقیف خودرو‌های حامل چوب قاچاق در ماسال
  • کشف ۹ تن چوب قاچاق در ماسال
  • کشف محموله چوب تاغ قاچاق در سمنان