Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

مدیرکل دفتر حمل و نقل ریلی درون شهری سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور اعلام کرد: تجهیزات 20 دستگاه واگن مترویی مربوط به بخش داخلی سازی قرارداد تأمین 315 دستگاه واگن برای شهرهای تبریز، اصفهان و شیراز به همراه قطعات یدکی و ابزارآلات ویژه در حال ترخیص از گمرک زنجان و انتقال به سایت کارخانه واگن سازی ایریکو، شریک ایرانی شرکت پوژن، است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، مرضیه شاه محمدی با بیان خبر فوق گفت: ارزش محموله های در حال ترخیص حدوداً به مبلغ 18 میلیون یورو می باشد و طی پیش بینی های صورت گرفته تا 6 ماه آینده 20 دستگاه واگن آماده بهره برداری در شهرها می باشند.

به گفته وی، با ساخت این واگن ها، شرکت توسعه صنایع ریلی ایرانیان (ایریکو) خود را به عنوان سازنده واگن مترویی در داخل کشور مطرح خواهد کرد.

وی همچنین گفت: هم اکنون30 دستگاه بدنه دیگر نیز توسط ایریکو تولید شده و در مرحله رنگ آمیزی است.

شاه محمدی در ادامه گفت: تاکنون از 315 دستگاه واگن این قرارداد، 100 دستگاه آن تحویل سه شهر تبریز، اصفهان و شیراز شده و در حال مسافرگیری است. همچنین طی توافقات صورت گرفته، محموله های بعدی تجهیزات اصلی واگن برای تولید 30 دستگاه واگن دیگر از این قرارداد در شرف ارسال از کشور چین است.

وی همچنین یاداور شد:‌ اخیراً طی مصوبه هیأت دولت، مقرر شد افزایش خدمات برای تولید 80 دستگاه واگن دیگر از محل این قرارداد به منظور تأمین ناوگان مترویی شهر قم و نیز شهرهای اصفهان، تبریز و شیراز به پیمانکار چینی (شرکت پوژن) ابلاغ گردد که مراحل عقد الحاقیه قرارداد در دست انجام است.

شایان ذکر است در حال حاضر 318 کیلومتر خطوط مترویی به همراه 204 ایستگاه با سرویس دهی 1746 دستگاه واگن در دست بهره برداری در کلان شهرهای تهران، مشهد، اصفهان ، ‌شیراز و تبریز است.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: حمل و نقل ريلی رجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۴۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت دستگاه ابزار آزمون تصویر دستگاه پرتو ایکس کانتینری در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قم؛ مدیر برنامه ریزی و توسعه شرکت گفت: این دستگاه در گمرکات و صنایع بزرگ کاربرد دارد و با توجه به اینکه کشور ما در این حوزه تحریم است ما آن را در کشور خودمان ساختیم.
علیرضا هما افزود: دستگاه های ایکس ری گمرکات نیاز به ابزار آزمون دارند تا کارشان را انجام دهند که این ابزار آزمون برای اولین بار در شرکت فاتح ساخته شده است. 
وی با اشاره به اینکه جلوگیری از ورود قاچاق یکی از کاربرد های این ابزار آزمون است گفت: کانتینر در روز گذشته تحویل گمرک آستارا شد و با موفقیت کارش را انجام داد.
پیش از این فناوری این تکنولوژی در اختیار برخی کشورهای اروپایی و آمریکا بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ساخت ۳۰ دستگاه برج و قطعات فنی توربین بادی در ماشین‌سازی اراک
  • وجود ابهام درباره نحوه صدور تاییدیه‌های فنی قطار ملی مترو توسط ۲ شرکت اروپایی
  • تعیین ظرفیت پذیرش در آزمون دکتری تخصصی رشته های داروسازی
  • واگن مترو از چین نیامد؛ بین شهرداری و وزارت کشور دعوا شد
  • وزارت کشور و شهرداری تهران، صلاحیت یکدیگر را برای واردات واگن مترو قبول ندارند / سفارشی که ۷سال پیش به چینی ها داده شده، بلاتکلیف است
  • ساخت دستگاه ابزار آزمون تصویر دستگاه پرتو ایکس کانتینری در قم
  • ◄ واردات واگن های مترو از چین قطعی شد
  • آمادگی شرکت تعاونی برفره برای ساخت واگن های باری با استاندارد اروپا
  • خرید اینترنتی بلیط قطار از تمامی شرکت‌های ریلی با سفرمارکت
  • پنج دهه تلاش، 14 هزار نفر اشتغال و تولید سالانه 58 میلیون قطعه خودرو در کروز