Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،حجت‌الاسلام و‌المسلمین رضاعلی عزیزی سرپرست معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: مراسم احیای شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان و عزاداری شهادت حضرت علی (ع) از ساعت ۲۰:۴۰ با پخش نماهنگ در صحن جامع رضوی آغاز می‌شود و در ادامه حامد علیزاده به قرائت مجلسی قرآن کریم خواهد پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در مراسم امشب قبل از قرائت دعای جوشن کبیر گروه آوای رضوان به اجرای تواشیح و علی زمانیان به شعرخوانی خواهد پرداخت.

سرپرست معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته دعای جوشن کبیر شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان حرم مطهر رضوی را امیر عارف و جعفر ملائکه قرائت می‌کنند و در ادامه مداحان و ذاکران خاندان عصمت و طهارت (ع) به مرثیه‌سرایی می‌پردازند.

حجت‌الاسلام و‌المسلمین عزیزی افزود: حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی امشب ساعت ۲۳:۴۰ در جمع زائران به ایراد سخنرانی و اجرای مراسم احیاء خواهد پرداخت.

وی ادامه داد: برنامه شب قدر ۲۱ ماه مبارک رمضان ساعت ۰۰:۴۵ بامداد به پایان می‌رسد، ولی با توجه به تأکید بزرگان بر قرائت زیارت امام حسین (ع) در شب قدر، ساعت یک بامداد این زیارت توسط ابوطالب خالق‌پور قرائت می‌شود.

سرپرست معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: در روز شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع) نیز مراسم عزاداری از ساعت ۱۰ صبح آغاز و تا ساعت ۲۲:۳۰ در رواق‎ها و اماکن متبرکه حرم رضوی برگزار می‌شود.

انتهای پیام// ز.‌ی
تشریح مراسم احیای شب بیست و یکم رمضان در حرم رضوی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آستان قدس رضوی مناسبت های مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۴۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح ابعاد پاسخ موشکی و پهبادی ایران در برنامه گفتگوی ویژه خبری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  برنامه گفتگوی ویژه خبری شب گذشته به بررسی ابعاد پاسخ موشکی و پهبادی ایران به تجاوز رژیم منحوس صهیونیستی به کنسولگری ایران پرداخت.

جانشین فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع )در این برنامه با اشاره به این که در عملیات اخیر بر علیه مواضع رژیم صهیونیستی از توان دفاعی دهه هشتاد جمهوری اسلامی ایران استفاده شد گفت: در صورتی که رژیم منحوس صهیونیستی خطای دیگری را بر علیه تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران مرتکب شود پاسخ کوبنده تر و سریعتری خواهیم داد.

سردار ارجمندی فر با بیان این که در این عملیات تنها پایگاههای نظامی رژیم منحوس صهیونیستی مورد هدف قرار گرفت افزود: در این عملیات هیچ یک از منافع مردمی مورد حمله قرار نگرفت و مردم عادی در امان بودند.

وی همچنین مهمترین پیامدهای داخلی و خارجی عملیات وعده صادق را نیز برشمرد.

دیگر خبرها

  • ۵ بوستان مهم تهران پذیرای ویژه تهرانی‌ها بود
  • برنامه‌های دهه کرامت در ورامین تشریح شد
  • ویژه برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران
  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام
  • تشریح ابعاد پاسخ موشکی و پهبادی ایران در برنامه گفتگوی ویژه خبری
  • نشست خبری بیست ویکمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع)
  • تشریح جزئیات جشنواره‌های رضوی/ نمایشگاه آثار خوشنویسی جهان اسلام برگزار می‌شود
  • عوامل ویژه برنامه‌های قرآنی در ماه رمضان تجلیل شدند
  • برنامه‌های متنوع دهه کرامت در استان بوشهر برگزار می‌شود