Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-23@06:23:54 GMT

رشد ۳۲۵۹ واحدی شاخص بورس

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۹۴۹۸۰

رشد ۳۲۵۹ واحدی شاخص بورس

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۳۲۵۹ واحدی مواجه شد.

 در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه تعداد 3 میلیارد و 247میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش یک هزار و 17میلیارد تومان در 283هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد 3259واحدی در ارتفاع 217هزار و 573واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر مثبت بر رشد دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای ارتباطات سیار ایران، ملی صنایع مس ایران و معدنی و صنعتی گل گهر شد و در مقابل نمادهای معاملاتی بانک اقتصاد نوین، گروه صنعتی بارز و توسعه معدنی و صنعتی صبانور با افت خود مانع افزایش بیشتر شاخص بورس شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاخص‌های اصلی بازار سرمایه هم روز متعادل و مثبتی را پشت سر گذاشتند؛ به‌طوری که شاخص قیمت (وزنی ــ ارزشی) 933واحد، کل (هموزن) 1254واحد، قیمت (هموزن) 867واحد، آزاد شناور 4095واحد و شاخص‌های‌‌ بازار اول 2437واحد و بازار دوم 6322واحد رشد را به‌ثبت رسانند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 973میلیون ورقه به‌ارزش 530میلیارد تومان در 227هزار نوبت، آیفکس 44واحد رشد کرد و در ارتفاع 2715واحد قرار گرفت./تسنیم

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۴۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۶۱ هزار واحدی شاخص بورس

به گزارش حوزه سایر رسانه ها خبرگزاری تقریب،شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز شنبه (یکم اردیبهشت) با رشد ۶۱۹۷۵ واحدی به ۲,۷۰,۱۸۹ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۱۵۸۷۶.۷ واحدی واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات تاکنون ۶.۳۳۴ میلیارد سهم بود که طی ۱۹۶,۵۲۲ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۳۶,۳۹۴.۵۳۲ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۸,۴۸۶,۴۳۲.۸۷۲ میلیارد ریال شد.

بازگشت دامنه نوسان نمادهای معاملاتی به روال عادی، از امروز

سازمان بورس در پی تنش‌های منطقه، روز شنبه هفته گذشته طی اطلاعیه‌ای از محدود شدن دامنه نوسان معاملات بازار سرمایه در محدوده مثبت و منفی یک درصد در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه گذشته خبر داده بود.

این در حالی است که با توجه به ریسک‌های سیستماتیک بازار سرمایه، این محدودیت در روز چهارشنبه نیز اعمال شد.

بر این اساس با توجه به برطرف شدن این ریسک‌ها، دامنه نوسان سهام نمادهای مختلف از امروز شنبه (یکم اردیبهشت) به حالت عادی قبل باز می‌گردد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بورس امروز ۴ اردیبهشت۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • شاخص بورس ۴ هزار واحد رشد کرد
  • گزارش روزانه بورس ۳ اردیبهشت؛ شاخص بورس ۴ هزار واحد رشد کرد
  • ورود ۴۲ میلیارد تومانی نقدینگی حقیقی‌ها به بازار سهام در روز سبز شاخص کل بورس
  • رشد اندک بورس در سومین روز اردیبهشت
  • بورس ۲۷ هزار واحد قد کشید
  • بورس با رشد ۷۷ هزار واحدی شاخص، جهش کرد
  • رشد چشمگیر بورس در اولین روز اردیبهشت؛ کام سهامداران شیرین شد
  • رشد ۶۱ هزار واحدی شاخص بورس
  • لحظه به لحظه با بورس / افزایش ۶۱ هزار واحدی شاخص کل