Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کهگلویه و بویر احمد و پلیس استان اصفهان ، ۱۰۵ کیلوگرم تریاک کشف و یک نفر نیز در این رابطه دستگیر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کهگلویه و بویر احمد و پلیس استان اصفهان ، ۱۰۵ کیلوگرم تریاک کشف و یک نفر نیز در این رابطه دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار "مهدی انصاری" اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله مواد مخدر از یکی استان های جنوبی کشور به مرکز توسط فردی با یکدستگاه خودروی باری ، چند تیم مجرب از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری و توقیف خودرو و کشف محموله آغاز کردند.

وی افزود: پس از هماهنگی های لازم با مراجع قضائی و انتظامی، مأموران به شهر اصفهان عزیمت و با همکاری مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان در ورودی شهر اصفهان ایست و بازرسی دایر کردند.

انصاری بیان کرد: مأموران با کنترل خودروهای عبوری به محض مشاهده خودروی وانت نیسان ، طی یک عملیات منسجم و غافلگیرانه خودروی مورد نظر را متوقف و راننده را دستگیر کردند.

وی گفت: مأموران در بازرسی از خودروی وانت نیسان ۱۰۵ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطر نشان کرد: راننده خودرو تحویل مرجع قضائی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۴۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۷ کیلوگرم تریاک از مخفیگاه قاچاقچی سابقه‌دار

سرهنگ حسین باباپور گفت: با ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از قاچاقچیان سابقه دار مواد مخدر در جنوب تهران، پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران پایگاه پنجم این پلیس رسیدگی به پرونده را به عهده گرفتند.

این مقام انتظامی ادامه داد: با پیگیری‌های شبانه روزی فعالیت متهم و با انجام چندین مرحله تحقیقات گسترده پلیسی مشخص شد وی با مراجعه به یکی از استان‌های جنوبی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را از استان‌های جنوبی تهیه و پس از انتقال آن به مخفیگاه خود در جنوب تهران قصد دارد به زودی مواد را در پایتخت بفروشد.

وی افزود: با مشخص شدن روش کار و نحوه فعالیت متهم با هماهنگی مقام قضایی تیمی عملیاتی به مخفیگاه نامبرده اعزام و رفت و آمد‌های سوژه را زیر نظر گرفتند تا اینکه در یک عملیات ضربتی و هماهنگ و در اقدامی غافلگیرانه متهم در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از محل ۱۷ کیلوگرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد: متهم پس از دستگیری به همراه مواد مکشوفه به پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت منتقل و پس از انجام تحقیقات تکمیلی و بازجویی‌های فنی برای رسیدگی به مرجع قضائی منتقل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز
  • کشف ۵۶ کیلو حشیش از یک‌ منزل
  • کشف ۲۵ کیلو ماده مخدر شیشه در سیریک
  • دستگیری زوج سوداگر مرگ
  • دستگیری زوج سوداگر مرگ در شهر جدید مهستان
  • کشف ۸ کیلوگرم تریاک در ابهر
  • کشف ۳۹ کیلو تریاک از منزل یک قاچاقچی در فردوسیه شهریار
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در مازندران
  • کشف ۱۷ کیلوگرم تریاک از مخفیگاه قاچاقچی سابقه‌دار
  • کشف ماده مخدر از نوع تریاک در محور تهران قم