Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور عمرانی استاندار مرکزی گفت: در سال جاری با توجه به نیازسنجی‌ها ۸۲ پروژه در مناطق محروم تعریف‌شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ مهدی زندیه وکیلی معاون امور عمرانی استاندار مرکزی امروز در جلسه کارگروه بسیج سازندگی استان مرکزی گفت: قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه بر اساس تکلیف و وظایف محوله اقدامات خوب و تأثیرگذاری در استان مرکزی انجام داده است

زندیه وکیلی اظهار کرد: اقدامات قرارگاه پیشرفت و آبادانی در سال گذشته در چهار دهستان چهارچشمه خمین، دهچال خنداب، مالمیر شازند و آب کهریز ساوه در قالب ۴۴ پروژه اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در سال جاری با توجه به نیازسنجی‌ها ۸۲ پروژه در مناطق محروم تعریف‌شده است ادامه داد: این پروژه‌ها شامل ۲۷ مورد آب‌رسانی، ۲۳ مورد مدیریت منابع آب، ۹ مورد ارتقا فضای آموزشی، ۵ مورد مرمت مسجد و ‌ ۴ مورد احداث و تجهیز ‌خانه‌های عالم است.

معاون امور عمرانی استاندار مرکزی بابیان اینکه برخی از این پروژه‌ها در قالب اردوهای جهادی انجام می‌شوند که نیاز به اعتبار آن‌چنانی ندارند افزود: اردوهای جهادی بعد از ماه رمضان شروع می‌شوند و لازم است برنامه‌های اردوها به تفکیک شهرستانی مشخص شوند.

زندیه وکیلی با تأکید بر اینکه در شرایطی به سر می‌بریم که پیمانکاران به دلیل شرایط اقتصادی حاضر به عقد قرارداد برای انجام پروژه‌ها نیستند افزود: بسیج سازندگی به‌عنوان یک پیمانکار و دستگاه اجرایی ظرفیت بسیار مناسبی را برای اجرای پروژه‌ها فراهم کرده و باید از آن استفاده شود.

وی اضافه کرد: اگر پیمانکاران در عقد قرارداد برای انجام پروژه‌ها همکاری نمی‌کنند دلیل بر تعطیلی خدمت‌رسانی به مردم نمی‌شود و این خلأ را بسیج سازندگی پر می‌کند.

معاون امور عمرانی استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: در سال جاری برای بازآفرینی شهری در استان امسال ۱۴۰ میلیارد تومان اختصاص پیداکرده است.


انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۵۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰ درصد اعتبارات عمرانی به بخش عشایر دشتی اختصاص داده شده است

به گزارش خبرنگار مهر، حسین شریفی ظهر یکشنبه در نشست شورای عشایری شهرستان دشتی اظهار داشت: مدیران با همدلی خدمات رسانی مطلوب به جامعه عشایر انجام دهند.

رئیس امور عشایر شهرستان دشتی افزود: اعتبارات عمرانی به عشایر ۱۹ میلیارد ریال بوده که تاکنون ۸۰ درصد آن تخصیص پیدا کرده است.

شریفی بیان کرد: ۵۵ میلیارد ریال نیز از محل اعتبارات ارزش افزوده به عشایر اختصاص یافته است.

وی تصریح کرد: آبرسانی سیار بوسیله هزار ۵۷۳ تانکر به عشایر انجام شده است.

شریفی بیان کرد: با اضافه شدن یک دستگاه تانکر آبرسانی جدید خدمات به عشایر افزایش خواهد یافت.

وی با بیان اینکه تعمیر و تجهیز ساختمان اداره در دست اقدام است، گفت: ۴۹ دامدار برای پرداخت تسهیلات به مبلغ ۴۰ میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شدند.

کد خبر 6084610

دیگر خبرها

  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی
  • مسیرگشایی ۴۵ متری انقلاب پروژه شاخص در حوزه بازآفرینی شهری است
  • ۲۵ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده کشور نوسازی شد
  • مسیرگشایی‌های تبریز از پروژه‌های شاخص کشور در حوزه بازآفرینی است
  • از گسترش فضای سبز تا انجام تحولات مثبت عمرانی در سطح منطقه یک شیراز
  • ۸۰ درصد اعتبارات عمرانی به بخش عشایر دشتی اختصاص داده شده است
  • برنامه‌ریزی برای گسترش محورهای پیاده در هسته مرکزی شهر قم
  • تکمیل تقاطع غیرهمسطح آذربایجان در دستور کار مدیریت شهری تبریز
  • اختصاص ۱۱۰۰ میلیارد تومان به اجرای طرح‌های زیربنایی استان یزد
  • ارائه تجربیات بازآفرینی شهری در اصفهان از سوی دفاتر مشارکت و بازآفرینی