Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- رئيس کل دادگستري استان زنجان گفت: با اجراي سياست هاي قوه و توجه به کاهش جمعيت کيفري زندانها همه محکومين مهريه تعيين تکليف شده اند ومطلقا در بحث مهريه زنداني نخواهيم داشت .
به گزارش خبرگزاري آريا، حجت الاسلام صادقي نيارکي در جلسه شوراي قضايي استان، با اعلام اين مطلب افزود: زمان حضور بنده در استان تعداد محکومان مهريه 135 نفر بود اما هم اکنون با اجراي دقيق سياست هاي قوه و توجه به کاهش جمعيت کيفري زندانها اکنون هيچ محکوم مهريه در استان وجود ندارد و از شوراهاي حل اختلاف هم  نميپذيريم کسي را براي مهريه به زندان بفرستد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با اشاره به سياست هاي قوه قضاييه درزمينه مجازات هاي جايگزين حبس و استفاده از پابند الکترونيکي  هم گفت: برخي از حوزه ها در اين خصوص  خوب عمل کردند اما برخي از حوزه ها نيز عملکرد ضعيفي دارند که بايد تلاش شود همگام با سياست هاي قوه قضائيه حرکت کنيم.
رئيس کل دادگستري استان زنجان همچنين با اشاره به ابلاغ دستور العمل اجرايي ستاد بزرگداشت هفته قوه قضائيه اظهار داشت: برنامه هاي هفته قوه قضائيه در استان به صورت دقيق و منسجم انجام خواهد شد چرا که  هفته قوه قضائيه فرصتي است  براي تبيين اقدامات و عملکرد دستگاه قضايي و حضور مسئولين در ميان مردم که بايد اين امر  پررنگ تر از ساير ايام صورت بگيرد از برنامه هاي مهم در اين ايام حضور مسئولان در نماز جمعه ها و ارائه ميز خدمت در مصلي ها و مساجد در طول هفته ، ديدار با خانواده شهدا خواهد بود که مسلما همه اين برنامه ها در تصميمات ، رفتار و عملکرد ما تاثير خواهد گذاشت.
قدرداني از مشارکت مردم در جشن هاي گلريزان، لزوم توجه به آزادسازي بستر رودخانه ها و مبارزه جدي با قاچاق کالا از ديگر محورهاي سخنان رئيس کل دادگستري استان زنجان در اين جلسه بود.
در جلسه شوراي قضايي استان زنجان، آيت الله فروغي استاد حوزه و دانشگاه نيز طي سخناني گفت: بايد يک بخش از زندگي خود را به فهم معارف و تربيت نفوس اختصاص دهيم و خود را الهي تربيت نماييم و در مسير الهي قرار بگيريم.
وي اضافه کرد: ساختمان انسان ساختماني است که خداوند بنا نهاده است .ملعون است کسي که بنيان توحيد را از بين ببرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تعيين تکليف محکومان مهريه زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۵۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف مهمترین گره ترافیکی همدان در شورای ترافیک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛  امیر رضا یوسفیان درشورای ترافیک همدان افزود: در محدوده میدان مدرس ۸۲ درصد انشعاب های گاز و خط انتقال ۶۴ درصد مشترکان آب قرار دارد که با عملیات های عمرانی  نیاز به تغییر مسیردارد.

او تصریح کرد: مطالعات و سازه طرح زیرگذر مدرس و طرح تفضیلی و هم طرح جامع  ترافیکی همدان در دست تهیه است و برای اجرای آن باید قرارگاه خاتم الانبیا پیمانکار مراحل طرح و مسیر جایگزین آن را مشخص کند.
شهردار همدان هم از پرداخت هزینه های اجرای طرح زیر گذر در میدان مدرس خبر داد  و گفت: شهرداری و شورای شهر همدان هزینه های انتقال انشعاب ها آب، فاضلاب، برق، گاز و مخابراتی طرح را پرداخت می کند .

آقای حسینی افزود: اجرای طرح قرار است در کوتاه ترین زمان ممکن و به صورت مرحله به مرحله با کمترین زمان مسدود شدن مسیرها انجام شود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان هم گفت: توسعه کمربندی های  شهر و پل سازی می تواند ترافیک را روان کند و پلیس راهنمایی و رانندگی از طرحهایی که باعث کاهش ترافیک و سهولت در رفت و آمدها شود استقبال می کند.

دیگر خبرها

  • افزایش سن بازنشستگی در سال ۱۴۰۳ تعیین تکلیف می‌شود؟
  • ارزیابی کالا‌های ورودی به کیش در انبار صاحبان کالا‌ها
  • تعیین تکلیف معوقات مالیاتی گروه امیرمنصور آریا
  • فروش خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های توقیفی در استان سمنان
  • وسایل نقلیه توقیفی در سمنان به ارزش ۵۰‌ میلیارد ریال فروخته شد
  • وضعیت همراهان بیماران بستری در مراکز درمانی تعیین تکلیف شود
  • وضعیت همراهان بیمار بستری در مراکز درمانی تعیین تکلیف شود
  • ۴۷ هزار واحد صنفی فعال در چهارمحال و بختیاری
  • وضعیت همراهان بیماران بستری را تعیین تکلیف کنید
  • تعیین تکلیف مهمترین گره ترافیکی همدان در شورای ترافیک