Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- اشاره مسي به بازي برگشت مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپاي فصل 2014/15 بود که منچسترسيتي در نيوکمپ به بارسا باخت و حذف شد.
به گزارش آريا، جيمز ميلنر، هافبک ليورپول از عصبانيت شديد ليونل مسي نسبت به حرکت او در ديدار دو تيم پرده برداشت. در مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپاي فصل جاري ليورپول توانست باخت 3-0 در نيوکمپ را با يک برد تاريخي 4-0 در آنفيلد جبران کرده و راهي فينال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازي رفت دو تيم، مسي و ميلنر روي يک صحنه برخورد نسبتا شديدي داشتند که باعث شد فوق ستاره آرژانتيني بارسلونا روي زمين بيفتد و داور خطاي ميلنر را اعلام کند. ظاهرا مسي از ميلنر بابت خطاي بدون توپش بسيار عصباني هم بوده تا جايي که در تونل نيوکمپ با اين بازيکن درگيري لفظي پيدا کرده است.
به نقل از ليورپول اکو، ميلنر مي‌گويد:
او خوشحال نبود. بين دو نيمه وقتي از تونل نيوکمپ پايين مي‌رفتيم، به زبان اسپانيايي حرف‌هاي زيادي به من مي‌زد. به من مي‌گفت "burro". در انگليسي معمولا اين کلمه را به الاغ ترجمه مي‌کنند ولي در حالت کلي در فوتبال اسپانيا به کسي اطلاق مي‌شود که مدام اين طرف و آن طرف مي‌رود تا بازيکنان حريف را بزند. از مسي پرسيدم آيا رو به راه است؟ ولي فکر کنم متوجه نشد و رو به راه هم نبود. فکر مي‌کنم او نمي‌دانست من حرف‌هاي اسپانيايي‌اش را مي‌فهمم.
مسي بعد به من گفت روي من خطا کردي چون قبلا به تو لايي زده‌ام. در اينجا ديگر او را ترک کردم و راهي رختکن شدم. ببينيد من فقط مي‌توانم از مسي تحسين کنم. او اين حق را به دست آورده که هر چه مي‌خواهد‌، بگويد. من از مسي لايي خوردم و اين صحنه ميليون‌ها بار پخش و تکرار شده است. اولين بازيکني نبودم که از مسي لايي مي‌خورد و آخرينش هم نخواهم بود. مسي بازيکني باورنکردني است. ولي در مواجهه با اين دست بازيکنان بايد به آنها نشان دهيد که مي‌خواهيد مقابلشان بايستيد و سر جايتان هستيد. قصد شما ضربه زدن به او نيست ولي فوتبال ورزشي درگيرانه است و وقتي مسي در حال چرخاندن توپ و بازي است، شما مي‌خواهيد حرکت او را متوقف کنيد. اين بخشي از بازي است؛ قسمت رواني قضيه.

گفتني است ميلنر زبان اسپانيايي را هم بلد است و به گفته خودش هر روز در منزل با فرزندانش به اين زبان صحبت مي‌کند.




منبع: طرفداري

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ميلنر مسي بارسلونا ليورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۵۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نادری، فوتبالیستی که کتاب می‌خواند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم تراکتور با جت اختصاصی این تیم که تنها ظرفیتی در حد بازیکنان و اعضای کادرفنی دارد، تبریز را به مقصد ساری ترک کرد تا آماده بازی حساس با نساجی شود.

در این بین تصاویری که از لحظه پرواز اعضای تیم منتشر شده، نکات جالبی را در خود دارد. از جمله در مورد محمد نادری که در حال مطالعه یک کتاب دیده می‌شود و نکته قابل توجه اینکه او اواسط این کتاب هم رسیده است.

نادری بازیکنی است که برخلاف بیشتر همبازیانش، اوقات فراغت خود را با مطالعه کتاب پر می‌کند و از این نظر وجه تمایز جالبی دارد. او این فصل تمرکز خوبی هم کرده تا در بازگشت به فوتبال ایران شمایل همان مدافع چپ مطمئن، تکنیکی و رونده پرسپولیس و استقلال را به طرفداران فوتبال نشان دهد.

دیگر خبرها

  • سمیر نصری: رفتار امیلیانو مارتینز آزارم می‌دهد چون او قبلاً شخصیتی آرام و خجالتی داشت
  • رونمایی از تاریخ بازگشت بارسلونا به نیوکمپ جدید
  • حذف بارسلونا مقابل یوونتوس در شب تساوی بدون گل دو تیم در نیوکمپ (لیگ قهرمانان اروپا - 2017/4/19) / فیلم
  • واکنش فرمانده کل ارتش به شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان /رژیم صهیونیستی قبلاً واکنش ما را دیده است
  • نادری، فوتبالیستی که کتاب می‌خواند (عکس)
  • پایان ۲‌رؤیا؛ فینال تمام‌اسپانیایی روی هوا رفت!
  • ستاره انگلیسی رئال مادرید، اسپانیایی‌ها را زیر سوال برد
  • نعمتی: نباید فقط خمس را مقصر دانست
  • رضا یزدانی برای «افعی تهران» خواند
  • پاریس، بارسلونا را با دمبله و امباپه آتش زد؛ انتقام سخت و کامبکی!/ دبل حذف اسپانیایی‌ها با باخت اتلتیکو در دورتموند