Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج مساجد و محلات، در این جلسه مسئول عملیات سپاه مهاباد به تشریح برنامه های مقاومت مردمی برای حاضرین پرداخت.سرگر فاطمی افزودند:در سال ۹۸ مسجد محوری یکی از اهداف اصلی سازمان بسیج می باشد و باید از ظرفیت تمامی مساجدی که دارای پایگاه بسیج هستندبیشترین استفاده را از انها ببریم و جوانان بسیجی را به سمت سوق دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه تاکید کردند گشت های رضویون از طرحهای  اعتلای بسیج می باشند و بایستی فرماندهان پایگاهها در این راستا همت بیشتری بگمارند. در ادامه نیز سرگزد عزیزی افزودند: در سنوات گذشته نیز تمامی برنامه های در مساجد محله برگزار شده است و فرماندهان پایگاهها با ماموستاهای مساجد  منطقه استحفاظی روابط خوبی دارند 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۵۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۶۰ طرح محرومیت زدایی در شهرستان پلدشت 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان پلدشت گفت: با هدف زدودن محرومیت از چهره مناطق محروم و کم برخوردار یکی از برنامه‌های مهم و اهداف اصلی بسیج سازندگی سپاه شهرستان می‌باشد که در این راستا ۶۰ طرح مردم یاری و محرومیت زدایی ۴۰ روستی کم برخوردار شهرستان پلدشت در دست اجراء دارد.

سرهنگ عطاری گفت: برای اجرای این طرح‌ها در مجموع ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه خواهد شد و طی برنامه ریزی‌های صورت گرفته تا پایان سال جاری ۱۰۰ طرح محرومیت زدایی در مناطق مختلف شهرستان پلدشت اجراء خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان پلدشت گفت: اعتبارات این طرح‌ها از محل اعتبارات معاونت مردم یاری و محرومیت زدایی قرار گاه حمزه سید الشهدای و سپاه شهدای استان تامین می‌شود.

سروان اسماعیل زاده مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان پلدشت: این طرح‌ها شامل آبرسانی. مرمت و بازسازی مساجد. گاز رسانی به خانه محرومین. احداث خانه محرومین. تکمیل خانه‌های مددجویی در روستا‌ها و تجهیز کارگاه‌های قالیبافی و ایجاد اشتغال پایدار به محرومین می‌باشد

دیگر خبرها

  • بسیج مردمی عراق: انفجار در کالسو در اثر حمله بوده است
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت زدایی در شهرستان پلدشت 
  • خدمات رسانی به سیل‌زدگان با همیاری تمامی نهادها و سازمان‌ها انجام می‌شود
  • ناکامی سارقان در یزد توسط عوامل گشت رضویون
  • تمامی واحدهای روستایی با مشارکت مردمی و تسهیلات ساخت ویلایی ساخته می‌شود
  • اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد
  • تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل‌زده بسیج شده است
  • پاسخ تنبیهی به اسرائیل به دستور رهبری و خواسته مردمی بود
  • تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل زده بسیج شده است
  • مراسم اختتامیه جشنواره ملی مدرسه عشق در گیلان