Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@09:12:39 GMT

راکیتیچ: وقت تعویض باید می خندیدم؟

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۹۵۳۹۱

راکیتیچ: وقت تعویض باید می خندیدم؟

فصل 19-2018 برای بارسلونا و ایوان راکیتیچ، مطابق انتظار تمام نشد.

به گزارش "ورزش سه"، بارسا که امید اول فتح سه گانه بود، در نهایت تنها موفق به قهرمانی در لالیگا شد. شب گذشته بارسا با شکست 2-1 از والنسیا، کوپا دل ری را هم از دست داد و هواداران خود را ناامید کرد.

ایوان راکیتیچ، ستاره کروات بارسا در دقایق پایانی جای خود را به آلنیا داد و واکنش او به تعویض منفی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتفاقی که در رسانه ها نیز بازتاب داشت.

 

 

 

 

راکیتیچ در توجیه عصبانیت خود از تعویض گفت:« هر چه در توان داشتم را در زمین گذاشتم و بسیار ناارحت بودم و هستم. تا لحظه پایانی جنگیدیم ولی نشد. در زمین هر کاری نیاز بود انجام دادم و در لحظه تعویض نیز عصبانی بودم. اگر غیر از این بود باید از من ایراد می گرفتید. در لحظه تعویض باید می خندیدم؟»

 

راکیتیچ در مورد شکست از والنسیا گفت:« آنها روی ضدحملات به ما ضربه زدند و به خصوص در نیمه دوم، فرصت های خوبی را خلق کردیم ولی توپ نمی خواست وارد دروازه شود. والنسیا به خوبی دفاع کرد و باید به این تیم تبریک گفت.»

 

ایوان راکیتیچ بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ایوان راکیتیچ بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۵۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم تعویض‌های ربیعی: 2 گل و 1 پاس گل!

به گزارش ورزش سه، دیدار ذوب آهن و آلومینیوم اراک در هفته بیست و چهارم لیگ برتر با برتری سبزپوشان اصفهانی به پایان رسید و نکته جالب این مسابقه درخشش بازیکنان تعویضی در این مسابقه بود.

ربیعی محسن آذرباد، احمد شریعت‌زاده، فردین یوسفی، محمد جوادمحمدی و ارشیا سرشوق را به میدان فرستاد و از این جمع 3 بازیکن تعویضی دو گل و یک پاس گل به نام خود ثبت کردند و تاثیر گذار بودند.

ارشیا سرشوق هافبک جوان ذوب آهن با ارسال پاس برای فردین یوسفی این بازیکن را در موقعیت شوت‌زنی قرار داد و ضربه این بازیکن گل اول ذوب آهن را رقم زد تا آنها در دقیقه 90 مسابقه از حریف خود پیش بیفتند.

دومین گل ذوب آهن توسط محمدجواد محمدی دیگر تعویضی این تیم با یک استارت طولانی و ضربه دقیق به ثمر رسید تا او هم سهمی در پیروزی دو گله ذوب آهن داشته باشد و تاثیرگذار ظاهر شود.

دیدار ذوب آهن و آلومینیوم یک مسابقه نزدیک و تاکتیکی بود که در نهایت ذوب آهن در دقایق پایانی نتیجه را تغییر داد و به پیروزی رسید.

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل قمه کشی و شرارت در ایوان
  • داستان عجیب تعویض پیراهن موسیالا با مسی
  • موسیالا فاش کرد: داستان عجیب تعویض پیراهن با مسی
  • پرچم گنبد حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) تعویض شد
  • تعویض پرچم حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) + فیلم
  • (تصاویر) مراسم تعویض پرچم گنبد حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)
  • پرچم گنبد حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) تعویض شد + فیلم و تصویر
  • لب‌خوانی اتفاق بزرگ ال‌کلاسیکو: آن شب چه گذشت!‏
  • سهم تعویض‌های ربیعی: 2 گل و 1 پاس گل!
  • تعویض شیرآلات خط اصلی آبرسانی غرب قم