Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صداوسیما، فاطمه پهلوانی در گردهمایی متولیان بهره‌وری کشور اظهار داشت: اولویت امسال و سال آینده این سازمان انجام تکالیف قانونی برگرفته از برنامه جامع بهره‌وری و ماده ۵، ۳ و ۲۲ قانون برنامه ششم توسعه، طراحی و استقرار مدل چهار سطحی سنجش و پایش بهره‌وری در سطح بخش، دستگاه، استان و بنگاه و طراحی و استقرار شبکه ملی بهره وری با حضور مشاوران، مروجان و سفیران بهره‌وری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: بهره وری، سهم مدیریت در رشد اقتصادی و توسعه کشور است و این موضوع یکی از شاخص‌های کلان اقتصادی است.

رئیس سازمان ملی بهره‌وری ایران طراحی و برگزاری جایزه ملی بهره‌وری، تقویت ساختار راهبری بهره‌وری در دستگاه‌های اجرایی، همکاری با سایر دستگاه‌ها و سازمان‌های داوطلب در استقرار چرخه بهره‌وری و توان افزایی سازمان بهره‌وری برای انجام وظایف مهم و کلیدی را از مهم‌ترین برنامه‌ها و اولویت‌های این سازمان برشمرد.

پهلوانی ادامه داد: گرچه سازمان ملی بهره‌وری در سال‌های اخیر با تغییرات ساختاری و مدیریتی زیادی مواجه شد، اما از نظر خط مشی بر پایه بنیه کارشناسی و انگیزه بالایی که در این سازمان وجود دارد موفقیت‌های خوبی از نظر چشم انداز و برنامه کسب کردیم.

رئیس سازمان ملی بهره‌وری ایران تصریح کرد: اول خرداد روز بهره‌وری و مصرف بهینه است و ۳۰ خرداد نیز روز جهانی بهره‌وری است بنابراین از این فرصت برای بررسی چالش‌ها و مشکلات بهره وری استفاده کنیم.

کد خبر 4626703

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان بهره وری ایران بهره وری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۵۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۵ هزار عنوان خدمت در دستگاه‌های اجرایی ارائه می‌شود

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور با اشاره به وجود ۲۸۰ استاندارد ملی در حوزه نظام اداری و استخدامی گفت: امروزه بیش از ۵ هزار عنوان خدمت در دستگاه‌های اجرایی ارائه می‌شود که برای تسریع، بهبود فرآیند، عدالت محوری، جلوگیری از فساد، رضایت مندی ارباب رجوع ، نیازمند استانداردسازی در این حوزه هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از سازمان استاندارد، میثم لطیفی با تبریک موفقیت سازمان استاندارد در دریافت صلاحیت همترازی بین‌المللی اظهار داشت: این رویداد مقدمه‌ای برای تحقق جهش تولید است چرا که زمینه توسعه تعاملات بین المللی در حوزه اقتصاد و تجارت با این صلاحیت فراهم است.

رئیس سازمان اداری استخدامی، کیفیت و بهره وری را دو روی سکه تعبیر کرد و گفت: اگر بخواهیم بهره وری را در دستگاه‌های اجرایی محقق کنیم لازم است کیفیت را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

وی با بیان اینکه کیفیت با استاندارد رقم می‌خورد، افزود: استاندارد برای مصرف کننده اطمینان بخش، برای تولیدکننده سودآور و برای صادرکنندگان و واردکنندگان بازار آفرین است.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور با اشاره به وجود ۲۸۰ استاندارد ملی در حوزه نظام اداری و استخدامی گفت: امروزه بیش از ۵ هزار عنوان خدمت در دستگاه‌های اجرایی ارائه می‌شود که برای تسریع، بهبود فرآیند، عدالت محوری، جلوگیری از فساد، رضایت مندی ارباب رجوع، نیازمند استانداردسازی در این حوزه هستیم.

وی استانداردسازی در نظام حکمرانی کشور مبتنی بر مبانی اسلامی و ارزش‌های انقلابی، را ضروری دانست و اذعان داشت: با استانداردسازی خدمات، پیچیدگی نظام اداری از بین می‌رود و خدمات به سهولت در دسترس ارباب رجوع قرار می‌گیرد.

لطیفی؛ ایجاد آزمایشگاه استاندارد خدمات را لازمه ارائه خدمات در دولت مردمی دانست و تاکید کرد: با هوشمندسازی خدمات، فرآیندها کوتاه و منطقی می‌شود و در این صورت رضایت ارباب رجوع از مراجعه به دستگاه‌های اجرایی حاصل می‌شود.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور، با بیان اینکه استاندارد، رضایت راهبردی ایجاد می‌کند تصریح کرد: آموزش استاندارد باید به عنوان سرفصل دوره‌های آموزشی در مرکز آموزش مدیریت دولتی مورد توجه قرار می‌گیرد تا افرادی که در بدو استخدام هستند بتوانند به راحتی تصمیم بگیرند همچنین کارکنان و مدیران با شناحت مفهوم استاندارد بهتر تلاش کرده و بهره وری را افزایش دهند.

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران به اهمیت موضوع استاندارد اشاره کرد و خواستار مساعدت بیش از پیش رئیس سازمان اداری و استخدامی برای تقویت نیروی تخصصی شد.

کد خبر 746711

دیگر خبرها

  • ایجاد ۴۰ هزار فرصت شغلی در استان کرمانشاه
  • ۱۳ اردیبهشت افتتاحیه راهیان نور غرب و شمالغرب کشور
  • از دختران شهدای مدافع حرم تجلیل شود
  • تجلیل از دختران شهدای مدافع حرم به مناسبت دهه کرامت
  • ابلاغ سند توسعه دانش‌بنیان به دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • آمادگی دستگاه‌ های اجرایی استان سمنان در مدیریت بحران هشدار نارنجی
  • آمادگی دستگاه‌های اجرایی استان سمنان در مدیریت بحران هشدار نارنجی
  • برنامه‌های فرهنگی دستگاه‌ها همراه با پیوست اقتصادی باشد
  • بیش از ۵ هزار عنوان خدمت در دستگاه‌های اجرایی ارائه می‌شود
  • تاکید کابل-اسلام‌آباد بر ایجاد ساختار مشترک مدیریت پناهجویان