Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده‌های معظم شهدای والامقام یادواره شهدای عملیات بیت‌المقدس در مشگین‌شهر برگزار شد و در این مراسم از جانبازان و خانواده‌های معظم شهدای این عملیات تجلیل به عمل آمد. ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۱ استانها اردیبل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشگین‌شهر٬ با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده‌های معظم شهدای والامقام یادواره شهدای عملیات بیت‌المقدس در مشگین‌شهر برگزار شد و در این مراسم از جانبازان و خانواده‌های معظم شهدای این عملیات تجلیل به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام والمسلمین علی رضایی نماینده عقیدتی سیاسی ولی فقیه در سپاه مشگین‌شهر در این مراسم ضمن تبریک به مناسبت آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: رزمندگان و شهدای والامقام کشورمان در هر نقطه از کشورمان برای تامین امنیت و اقتدار کشورمان شبانه‌روز تلاش کرده‌اند و از جان و مال و ناموس خود گذشته‌اند.

یادواره شهدای گیلانی عملیات الی بیت‌المقدس در رشت برگزار شدهشتمین یادواره شهدای فعال قرآنی در خوزستان برگزار شد + تصویر7000 یادواره شهدا در مدارس استان کرمان برگزار شد

وی با اشاره به این که برگزاری یادواره‌های شهدا و تجلیل از این بزرگواران کم‌ترین کاری است که در قبال آنان می‌توان انجام داد بیان کرد: شهدای والامقام کشورمان با آزادسازی ارزش های مقدس انقلاب اسلامی به تکلیف الهی عمل کرده و این ارزش‌ها را برای ما به ارمغان آورده‌اند که باید یاد و خاطر آنان را برای همیشه در دلها زنده نگهداریم.

نماینده عقیدتی سیاسی ولی فقیه در سپاه مشگین‌شهر بیان کرد: این موضوع که جانبازان و ایثارگران کشورمان شبانه‌روز رشادت های خود را برای به دست آوردن این پیروزی انجام دادند برای ما یک افتخار بزرگ است و ما همیشه قدردان تلاش و زحمات آنان خواهیم بود و باید با جان و دل زحمات آن را به همگان معرفی و تبیین کنیم.

رضایی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای والامقام شهرستان مشگین‌شهرو نیز شهدای عملیات بیت‌المقدس بیان کرد: هیچ کس اجازه ندارد ارج و قرب شهدای والامقام را کمرنگ و خرد بشمارد بلکه باید با توان و تلاش خود در راستای تداوم برگزاری یادواره‌های شهدای والامقام و نیز تبیین رشادت‌های آنان به ویژه به نسل جوان گام بردارند.

انتهای پیام/ ع

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۵۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدای قدس در میناب


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، حجت الاسلام و المسلمین محسن ابراهیمی امام جمعه میناب گفت: جهاد در راه خدا همیشه و هر زمان وجود دارد و امنیت ایران مدیون شهدا است.
سردار جاویدان فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان نیز گفت: باید قدر شهدا را بدانیم و راه و روش آنان را سرمشق زندگی خود قرار دهیم.
در این مراسم حاضران حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه را محکوم کردند و علیه رژیم صهیونیستی شعار مرگ بر اسرائیل سردادند و از عملیات غرور آفرین سپاه حمایت و تشکر کردند.
در پایان هم از خانواده شهدا قدردانی شد.

بیشتربخوانید:برگزاری یادواره شهید دارا و رئیسی در بخش تخت بندرعباس

دیگر خبرها

  • برگزاری یادواره شهدای قدس در میناب
  • برگزاری یادواره شهدا نیاز امروز جامعه ما است
  • برگزاری یادواره شهدای ورزشکار در بردسکن
  • یادواره "شهدای غریب در اسارت" خراسان شمالی برگزار می شود
  • برگزاری یادواره شهدای جبهه مقاومت در بندرعباس
  • دو شهرک‌نشین اسرائیلی در بیت المقدس با خودرو زیر گرفته شدند
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود
  • طوفان الاقصی ابهت رژیم صهیونسیتی را فرو ریخت
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه‌ معصومه(س) برگزار می‌شود
  • پدر شهید والامقام عبدالرضا هردوانه آسمانی شد