Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز از تبریز، حجت الاسلام سعیداسمعلی پور مدیر فرهنگی و اجتماعی واحد تبریز در آیین غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای وادی رحمت تبریز گفت: شهدا چراغهای هدایت فروزانی هستند که در تبره‌گی‌های شبان بر قلبهای اهل ایمان می تابند.
وی افزود: انس و الفت با شهدا و پیروی از سلوک و سیره عملی شهدا موجب حیات دلهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما از شهیدان چگونگی زندگی بر مبنای مهر و محبت اولیای دین را یاد می گیریم.
اسمعلی پور به بازخوانی زندگینامه شهدا تاکید کرد و گفت: وقتی زندگی شهیدان را مرور می کنیم، شیدایی و عشق به اهل بیت علیه السلام در لحظات زندگی آنها موج می زند.
مدیر فرهنگی و اجتماعی واحد تبریز در خاتمه با بیان اینکه ارتباط آگاه با اولیای دین رنگ خدایی ویژه ای به شهدا داده بود، گفت: امروزه این سبک زندگی گره گشای مشکلات دوران جوانی است. برای عبور از بحران های اجتماعی، پیشرفت انقلاب و ... توجه ویژه به سیره شهدا و الگوی جهادی و شهادت بسیار تأثر گذار است.
این مراسم به همت پایگاه شهید آوینی، معاونت فرهنگی و دانشجویی و بسیج دانشگاه آزاد اسلامی تبریز و با حضور جمعی از استادان، کارمندان و دانشجویان این دانشگاه به مناسبت سالروز حماسه‌آفرینی رزمندگان اسلام در آزاد سازی خرمشهر در مزار شهدای وادی رحمت تبریز برگزار شد.

انتهای پیام /

316 / 167 مدیر فرهنگی و اجتماعی واحد تبریز غبار روبی مزار شهدا دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: غبار روبی مزار شهدا دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۵۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته کارگر در بوشهر با گلباران مزار شهدا آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، در اولین روز از هفته کارگر و به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کارگر و تجدید پیمان با آرمان‌های والای شهدای انقلاب و میهن مراسم غبارروبی و عطر افشانی مزار مطهر شهدا شهر بوشهر با حضور جامعه کار و تولید در روز چهار شنبه ۵ اردیبهشت ماه برگزار شد.

در این مراسم اعضای ستاد گرامیداشت هفته کارگر استان بوشهر ضمن غبار روبی قبور مطهر شهدا با ذکر فاتحه و صلوات و با تقدیم شاخه‌های گل، یاد و خاطره فداکاری‌های رزمندگان اسلام و شهیدان کارگر را گرامی داشتند و با آرمان‌های شهدا و امام شهیدان تجدید بیعت کردند.

کد خبر 6088036

دیگر خبرها

  • هفته کارگر در بوشهر با گلباران مزار شهدا آغاز شد
  • عملیات «وعده صادق» موجب خرسندی دل‌ مستضعفین جهان شد
  • دانشگاه آزاد دامغان جنبه‌های علمی و فرهنگی شاخصی دارد
  • گردهمایی سفیران سلامت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد
  • «زیر چتر اصفهان» در منطقه ۹ اصفهان اجرا می‌شود
  • دانشگاهیان با ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان موجب خودکفایی کشور می‌شوند
  • هفته کار و کارگر در البرز با گلباران مزار شهدا آغاز شد
  • پیروی جوانان از سیره شهدا، رمز اعتلای کشور است
  • آیت‌الله علم‌الهدی: پیروی جوانان از سیره شهدا رمز اعتلای کشور است
  • پیروی جوانان از سیره شهدا رمز اعتلای کشور است