Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام مطهری‌پور رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در خصوص دوره جدید ثبت‌نام بیست‌و‌یکمین دوره عتبات دانشگاهیان اظهار کرد: ثبت‌نام این دوره از ۱۸ خردادماه سال جاری آغاز می‌شود و تا اواخر این ماه ادامه پیدا خواهد کرد.

وی ادامه داد: پس از پایان زمان ثبت‌نام؛ قرعه کشی دوره بیست‌و‌یکم صورت می‌گیرد و از ۲ تیرماه سال جاری اعزام‌های این دوره آغاز خواهد شد که تا اواسط مهرماه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان  درباره هزینه یادآوری کرد: هزینه دوره بیست‌ویکم هم مانند دوره‌های گذشته است و اعزام کاروان‌ها از اواخر تیرماه شروع خواهد شد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: عتبات عتبات دانشجویی عتبات دانشگاهیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۵۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان نام‌نویسی وام شهریه دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سلیمان عباسی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی با بیان اینکه  نام‌نویسی وام شهریه دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی از اول اردیبهشت آغاز می‌شود. اظهار کرد: دانشجویان متقاضی جهت ثبت نام وام شهریه دانشجویی تا ۳۱ اردیبهشت می‌توانند درخواست خود را در سامانه پکپارچه صندوق رفاه دانشجویان به نشانی https://refah.swf.ir ثبت کنند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: متقاضیان دریافت وام شهریه دانشجویی پس از ثبت درخواست خود و تایید نهایی مرکز آموزش علمی کاربردی و واحد استانی، مدارک لازم را جهت تشکیل پرونده و اخذ وام شهریه به مرکز آموزش محل تحصیل خود ارائه کنند.

گفتنیر است؛ مبلغ وام شهریه به ازای هر نیم سال تحصیلی ۳۰ میلیون ریال است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مرحله غیرمتمرکز بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور ۳۱ فروردین ماه برگزار می‌شود
  • ۳۱ فروردین، برگزاری مرحله غیرمتمرکز بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور
  • برگزاری مرحله غیرمتمرکز بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور در ۳۱ فروردین
  • زمان نام‌نویسی وام شهریه دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد
  • زمان ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد
  • افزایش ۳۲ درصدی اعزام زائران عتبات نسبت به سال گذشته
  • جزئیات برگزاری بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی
  • جزئیات برگزاری بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی اعلام شد
  • فراخوان سی‌ویکمین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی منتشر شد
  • تجمع دانشگاهیان قزوینی در حمایت از پاسخ قاطع سپاه پاسداران + عکس