Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حمیدرضا شیران مدیرکل کمیته امداد استان تهران ضمن دعوت از خیران و نیکوکاران برای کمک به کودکان یتیم و غیریتیم گزارشی از برپایی پایگاه‌های جذب حامی در شب‌های قدر ارائه کرد.

وی به ایستگاه‌های ثابت در شهر تهران اشاره کرد و افزود: حرم‌های امامزاده صالح و حضرت عبدالعظیم حسنی در تجریش و‌ شهرری، مصلای تهران، ایستگاه‌های مترو آزادی، صادقیه، میرداماد، دروازه دولت، امام خمینی، دانشگاه تهران و امام صادق و مسجد النبی به عنوان پایگاه‌های ثابت مشغول فعالیت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیران با اشاره به طرح اکرام ایتام و‌ محسنین کمیته امداد امام خمینی (ره) بیان کرد: این طرح یکی از طرح‌های حمایتی کمیته امداد است که بخش اکرام از کودکان یتیم و بی سرپرست حمایت و بخش محسنین نیز از کودکانی که پدرشان از کارافتاد، زندان و متارکه کرده اند، حمایت می‌کند.

مدیر کل کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه هم اکنون بیش از ۱۹ هزار یتیم و فرزند غیریتیم تحت حمایت کمیته امداد استان تهران هستند، گفت: ۶۵ هزار و ۷۵۴ حامی خیر و نوع دوست از این فرزندان حمایت می‌کنند.

شیران یاد آور شد:در نیمه اول ماه مبارک رمضان دو هزار و ۸۰ خیّر برای عضویت در طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد استان تهران ثبت‌نام کرده‌اند.

وی ابراز امیدواری کرد: خیران و‌ نیکوکاران از فرصت ارزشمند شب‌های قدر نهایت بهره را ببرند و با حضور در پایگاه‌های کمیته امداد استان تهران با ثبت نامشان به عنوان حامی، از کودکان یتیم و غیر یتیم حمایت کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد رمضان 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۵۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه قلوهای رادکانی در انتظار حمایت مسئولان + فیلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، تولد دو، سه، چهار یا پنج نوزاد شبیه هم که همزمان ساکت می‌شوند، گریه می‌کنند، شیر می‌خواهند برای آدم‌های خارج از خانواده، جذاب و نمکی است، اما زن و مردی جوان که یکباره صاحب خانواده‌ای بزرگ شده‌اند، بیشتر دست‌ تنهایی‌های چندقلوداری را می‌بینند.

داشتن فرزند چندقلو اگر چه نعمتی بزرگ و زیباست ولی نباید فراموش کنیم که مشکلات هم در چنین خانواده‌هایی چندقلو می‌شود و اگر یاری مسئولان نباشد قامت والدین دارای فرزند چند قلو زیر بار زندگی خمیده می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برپایی اردوی جهادی پزشکی از سوی کمیته امداد شهر قدس
  • شاهد تحول در خدمت‌رسانی در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بودیم
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • حمایت ۲۲۰ ایرانی خارج از کشور از ایتام مازندرانی
  • سرباز وکارمند دادگستری کودکان را ازسیل نجات دادند
  • سه قلوهای رادکانی در انتظار حمایت مسئولان + فیلم
  • رویداد کارآفرینی دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد