Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مرکز نیکوکاری سید الشهدا (ع) بندرعباس با اشاره به اینکه دومین سال پیاپی جشن لبخند رمضان در هرمزگان برگزار شد، گفت: جشن لبخند رمضان سال جاری با هدف جذب حامی برای ایتام و نیازمندان و ساخت و تکمیل منازل نیازمندان در پویش مردمی سرپناه محبت به مدت ۱۵ شب در حال برگزاری است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ منصور جهانگیری، مدیر مرکز نیکوکاری سید الشهدا (ع) بندرعباس در گفتگو اختصاصی با خبرنگار هرمز با بیان اینکه برای دومین سال پیاپی جشن لبخند رمضان در هرمزگان برگزار شد، اظهار کرد: مرکز نیکوکاری سید الشهدا(ع) علاوه بر برگزاری جشن لبخند رمضان مجری مجموعه جشن های لبخند در استان از جمله جشن لبخند مهر، لبخند انقلاب، لبخند کریمانه و رمضان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر مرکز نیکوکاری سید الشهدا (ع) بندرعباس تصریح کرد: جشن لبخند رمضان امسال با کمک سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس با هدف جذب حامی برای ایتام و نیازمندان و ساخت و تکمیل منازل نیازمندان در پویش مردمی سرپناه محبت به مدت ۱۵ شب در حال برگزاری است.

جهانگیری با بیان اینکه 10شب از سلسله جشن های رمضان برگزار شده است، گفت: پنج روز دیگر باقی مانده بعد از گذشت لیالی قدر از 24 رمضان تا 28 رمضان در بلوار ساحلی بندرعباس برگزار می شود.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در 10 شب برگزار شده جشن رمضان، عنوان کرد: در 10 شب برگزاری این جشن علاوه بر حامی یابی ۲۰۰ نفر از ایتام و نیازمندان، ساخت کامل شش منزل خیرین متقبل شدند.

مدیر مرکز نیکوکاری سید الشهدا (ع) بندرعباس افزود: در کنار این جشن غرفه های فروش مواد غذایی و صنایع دستی توسط مددجویان دایر بود و هر شب شاهد حضور بیش از ۲۰۰۰ نفر از شهروندان در این جشن بودیم و این جشن تنها جشنی بود که در فضای باز و برای عموم بوده و توانستیم بیش از ۲۰ ساعت فضای سالم شاداب فرهنگی و توام با معنویت رمضان برای شهروندان هرمزگانی فراهم کنیم.

جهانگیری خاطر نشان کرد: از ادارات، نهادها، شرکت ها و خیرین تقاضا داریم از این گونه حرکت های مردمی و فرهنگی حمایت کنند که چه بسا در این شرایط وخیم اقتصادی و معیشتی کمک های جمع آوری شده مرحمی برای زخم فقرا باشد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۵۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح بازرسان و ناظران افتخاری اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، فضل‌الله رحمتی ظهر چهارشنبه در ستاد تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته بازار شب عید و ماه مبارک رمضان در استان بدون هیچ مشکلی تأمین شد.

وی افزود: در این ایام عید نوروز و ماه مبارک رمضان ۱۳ روز بازار، ۱۵ بازارچه، ۱۰ نمایشگاه و ۹۹۱ فروشگاه در سطح چهارمحال و بختیاری تشکیل و به مردم ارائه خدمت کردند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در راستای تقویت سامانه ۱۲۴ طرح بازرسان و ناظران افتخاری در دستور کار است که با اجرای آن مردم و شهروندان عادی وارد سامانه شده و کد ارجاع برای انجام نظارت، می‌گیرند.

کد خبر 6086437

دیگر خبرها

  • تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس
  • ‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی
  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام
  • جشنواره شهر رمضان برای برنامه‌های دیگر پایتخت الگو است
  • طرح بازرسان و ناظران افتخاری اجرا می‌شود
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری روی میز شورای شهر تهران
  • لبخند سه بیمار نیازمند به پیوند در شیراز
  • اتفاق جدید در پویش‌ و جشن های نوروز و رمضان امسال | وقتی جشن‌های شهری با محوریت کودکان و نوجوانان برگزار می شود
  • جزییات پویش های شهرداری تهران در نوروز و ماه رمضان | وقتی جشن‌های بزرگ برای کودکان و نوجوانان برگزار شد
  • نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور مسوولان ملی برگزار شد