Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه بارسلونا در نقل و انتقالات تابستانی احتمالا روز‌های شلوغی را سپری خواهد کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، شکست بزرگ برابر لیورپول در لیگ قهرمانان و ناکامی شب گذشته در فینال جام حذفی اسپانیا برابر والنسیا، تردیدهای زیادی را درباره آینده والورده و برخی از ستاره‌های این تیم ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


روزنامه اسپورت چاپ کاتالونیا امروز فهرست اولیه خروجی‌های بارسلونا را منتشر کرد که نام 9 بازیکن در آن دیده می‌شوند. سیلسن، موریو، فرمایلن، اومتیتی، رافینیا، راکیتیچ، مالکوم، کوتینیو و بواتنگ 9 کاندید احتمالی خروجی از جمع کاتالان‌ها هستند.


سیلسن گلر هلندی بارسا به بنفیکا نزدیک شده است و بواتنگ خرید ناموفق والورده در خط حمله به ساسولو بازخواهد گشت.


در این میان آینده کوتینیو 160 میلیون یورویی مشخص نیست. این ستاره کم‌فروغ نمایش‌های ضعیفی را با پیراهن بارسلونا ارایه کرده است و شب گذشته هم همین روند بد را برابر والنسیا ادامه داد.


شاید از میان این 9 بازیکن، تنها مالکوم برزیلی باشد که شایستگی‌های زیادی برای حضور در ترکیب ثابت بارسلونا داشت و شب گذشته هم بازی بسیار خوبی را در فینال حذفی ارایه کرد، اما والورده این بازیکن را روی نیمکت ذخیره‌ها چسبانده و احتمال خروج وی هم بالا رفته است.

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بارسلونا لیگ قهرمانان اروپا فینال جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۵۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در مسیر اسطوره‌شدن؛ فدریکو والورده به رکورد ۲۵۰ بازی برای رئال مادرید رسید + عکس

والورده در بهترین زمان ممکن، دویست و پنجاهمین بازی خود برای رئال مادرید را انجام داد

طرفداری | شب گذشته (یکشنبه) و در دیداری حساس از هفته سی و دوم رقابت‌های لالیگا فصل ۲۰۲۳/۲۴، رئال مادرید با نتیجه ۲-۳ بارسلونا را شکست داد و فاتح ال‌کلاسیکو شد.

رئال مادرید 3-2 بارسلونا؛ بلینگُل دروازه قهرمانی را در ال‌کلاسیکو باز کرد

با حضور در جدال دیشب، فدریکو والورده به رکورد ۲۵۰ بازی برای رئال مادرید در تمامی رقابت‌ها دست یافت. این هافبک اروگوئه‌ای و  25 ساله از سال 2018 برای رئال مادرید توپ می‌زند و تا به این لحظه موفق به ثبت آمار ۲۰ گل و ۲3 گل برای کهکشانی‌ها شده‌است. 1 قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا و ۲ قهرمانی لالیگا، مهم‌ترین دستاوردهای والورده در رئال مادرید بوده‌است.

تقدیر پرز از والورده به مناسبت انجام ۲۵۰ بازی برای رئال مادرید

 

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • تصمیم عجیب بارسا: ستاره هلندی در لیست فروش
  • تلاش ستاره سیتی برای حضور در بارسا: کاهش دستمزد!
  • سرنوشت قایدی برای فصل بعد
  • اشتباهات نابخشودنی ستاره بارسا: باید بروی!
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • پاداش آنچلوتی به ستاره‌های رئال پس از پیروزی
  • وضعیت تلخ و دردناک مچ پای فرنکی دی یونگ پس از برخورد با فده والورده + عکس
  • در مسیر اسطوره‌شدن؛ فدریکو والورده به رکورد ۲۵۰ بازی برای رئال مادرید رسید + عکس
  • انتقاد شدید خبرنگار کاتالانی اسپورت از وینیسیوس جونیور: چقدر حقیر و کوچکی!
  • برخورد فده والورده با فرنکی دی‌یونگ که مصدومیت شدید هافبک بارسلونا را به همراه داشت