Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@20:01:26 GMT

تفسیر سوره حمد در شب‌های قدر مانیل + عکس

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۹۵۷۶۲

تفسیر سوره حمد در شب‌های قدر مانیل + عکس

به گزارش ایکنا از فیلیپین؛ این جلسه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا دستمالچی، روحانی اعزامی از ایران برگزار شد و بانوان قرآن‌آموز دارالقرآن رایزنی فرهنگی ایران در فیلیپین در آن حضور یافتند.

در این کلاس نکاتی درباره تجوید قرآن به شرکت‌کنندگان اعلام شد و بخشی از آن به تفسیر سوره حمد اختصاص یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در پایان شرکت‌کنندگان هدایایی دریافت کردند.

بنا بر این گزارش؛ کلاس‌های دارالقرآن رایزنی فرهنگی ایران در فیلیپین از دو سال پیش به همت تندیس تقوی، معاون انجمن دوستی زنان ایران و فیلیپین و مسئول انجمن خوشنویسان ایران شعبه مانیل در محل رایزنی فرهنگی آغاز شد و همچنان ادامه دارد.

شرکت‌کنندگان در این کلاس‌ها ابتدا انگشت شمار بودند؛ اما در حال حاضر تعداد آنان افزایش یافته و 15 نفر از بانوان شیعه از نقاط مختلف مانیل در آن شرکت می‌کنند.

این کلاس‌ها روزهای پنج شنبه هر هفته قبل از برنامه دعای کمیل در محل رایزنی فرهنگی برگزار و در آن پیشرفت قرآن‌آموزان هر دوره با برگزاری آزمون تأیید و مشخص می‌شود.

بانوان شرکت‌کننده دوره آموزش روخوانی قرآن را پشت سر گذاشته و هم‌اکنون در حال گذراندن دوره پیشرفته تجوید و تدبر در قرآن هستند.

رایزنی فرهنگی ایران در فیلیپین امیدوار است که پس از پایان این دوره‌ها، قرآن‌آموزان بتوانند به عنوان مدرس قرآن در سطح شهر بزرگ مانیل به آموزش قرآن به دیگر مسلمانان و شیعیان بپردازند.

پشتکار و جدیت این قرآن‌آموزان قابل تقدیر است و برخی از آنان هر هفته برای رسیدن به کلاس‌ها سه ساعت در راه هستند تا بدون وقفه در آن شرکت کنند.

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا فیلیپین تفسیر حمد شب قدر قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۵۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ احسان طاهری گفت: از مجموع هزارو ۳۵۱ دانش آموز سمپادی استان بیش از سی درصد از دانش آموزان در مرحله مدرسه‌ای کنگره قرآنی مدارس سمپاد استان شرکت کردند.
وی افزود: ۲۰۰ دانش آموز سمپادی در رشته قرآئت قرآن کریم، ۱۲۳ دانش آموز در رشته حفظ، ۳۵۰ دانش آموز در رشته مفاهیم شرکت کردند.
وی گفت: ۵۰ نفر از دانش آموزان امتیاز لازم را برای شرکت در مرحله استانی کنگره قرآن کریم کسب کردند که امروز در مرحله استانی با هم به رقابت و برگزیدگان استانی برای معرفی به مرحله قطبی معرفی خواهند شد.

دیگر خبرها

  • ۴۲ مدرسه در شهرستان گناباد بازسازی شد
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • مراسم استقبال از پرچم آستان قدس رضوی با حضور ایرانیان مقیم مالزی در رایزنی فرهنگی کشورمان
  • دعا برای زیاد شدن نور چشم | دستورالعمل برای زیاد شدن نور چشم
  • پوست اندازی در اسکی با نسل جدید مربیان و مدرسان
  • تأکید آیت‌الله نوری همدانی بر توجه به تفسیر قرآن
  • اعزام ۲ نماینده از ایران به مسابقات قرآن مالزی