Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@03:33:01 GMT

اتحاد رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۹۵۸۲۲

اتحاد رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود

به گزارش خبرنگار مهر، فتح‌الله حقیقی ظهر یکشنبه در جلسه بزرگداشت سوم خرداد که در تالار پیامبر اعظم استانداری زنجان برگزار شد، با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در سایه اتحاد به پیروزی رسید و این اتحاد تا به امروز و بعد از گذشت چهار دهه ادامه دارد، افزود: امروز حضور در مراسم ملی کشور، یک وظیفه همگانی بوده و باید حضوری گسترده در این رویدادها داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه حضور با صلابت در رویدادهای ملی ایران اسلامی، این اقتدار را به سایر جوامع نیز معرفی کرده و مسیری روشن در اختیار نسل آینده می‌گذارد، ادامه داد: اهداف و ارزشهای هشت سال دفاع مقدس برای نسل امروز به شکل صحیح و جامع تبیین شود.

حقیقی گفت: بدون شک، وقتی انقلاب اسلامی با رمز اتحاد به پیروزی رسید، ادامه این مسیر نیز باید در سایه اتحاد اتفاق بیافتد و این محقق نخواهد شد، مگر اینکه همه با یکدیگر همدل و متحد باشیم.

استاندار زنجان با بیان اینکه امروز همه نیروها در اوج اتحاد و وحدت قرار گرفته است و این حکایت از آن دارد که باید در کنار همدیگر برای آبادانی کشور گام برداشت، تصریح کرد: امروز بر همه ما واجب است که با توجه به جان‌فشانی‌هایی که در دوران هشت سال دفاع‌مقدس شده است، رهرو واقعی رزمندگان هشت سال دفاع‌مقدس باشیم.

حقیقی با تاکید بر اینکه وقتی می‌گوئیم اتحاد و همدلی باید در همه بخش‌ها وجود داشته باشد، این بدان معنی نیست که به خاطر این اتحاد، از هیچ‌کس و هیچ عملکردی انتقاد نکنیم، اظهار کرد: وجود اتحاد به معنای سکوت کردن و از دغدغه‌ها انتقاد نکردن نیست و نباید این‌گونه باشد که هیچ‌کس به خود این جرأت را ندهد که از شرایط نامطلوب انتقاد سازنده نداشته باشد.

وی همچنین گریزی به عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس زد و خاطرنشان کرد: اعتقاد راسخ به این مهم داریم که اگر می‌خواهیم دفاع مقدس را به معنای واقعی کلمه معرفی کنیم، این معرفی باید از سوی کسانی باشد که در این حوزه فعالیت داشته‌اند.

کد خبر 4626564

منبع: مهر

کلیدواژه: دفاع مقدس جنگ تحمیلی استاندار زنجان فتح الله حقیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۵۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از هنرمندان حوزه دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ سعید خیرالهی با بیان این که هنر مردمی و انقلابی بر اساس زیست بوم، محور برنامه‌های حوزه هنری انقلاب اسلامی در ایلام است، اظهار کرد: در آیبن گرامی داشت هفته هنر انقلاب اسلامی از ۷۰ هنرمند استان تجلیل شد.
وی با اشاره به اجرای عملیات وعده صادق با هدف پاسخ قاطع و مشروع ایران اسلامی به جنایت رژیم کودک‌کش صهیونیستی در حمله به سفارت ایران در سوریه، شهادت سردار زاهدی و جمعی از مستشاران، اذعان کرد: ریشه این کودک کشی و نگاه ظالمانه به بشریت که مصداق آن رژیم صهیونیستی است باید از بین برود.
سعید خیرالهی با بیان این که هنر انقلاب اسلامی با حلاوت نام شهید سید مرتضی آوینی در سطح استان برگزار می‌شود، ابراز کرد: شهید آوینی تلاش کرد که با هنر و کلامش، اندیشه و فلسفه وجودی دین، انسان و هنر را نشان بدهد و حرکتی انقلابی را در دنیای هنر امضاء کرد و به یادگار گذاشت.
مدیر حوزه هنری استان ایلام با اشاره به این که تلاش شده است ناشناخته‌ها و نقاط قوت هنر انقلاب اسلامی در استان شناسایی شود، تصریح کرد: یکی از مشکلات موجود، سهم استان از زیرساخت‌های هنری از جمله سینما، گالری‌ها و سالن‌های نمایش است و باید با نگاه ویژه‌ای به مقوله زیرساخت‌های هنری در استان انجام شود، تأکید کرد: توجه و گسترش زیرساخت‌های هنری در استان باید مورد توجه قرار بگیرد.
وی با بیان این که تقویت نیروی هنری متخصص و جریان ساز در ساختار حوزه هنری انقلاب اسلامی یکی از مهم‌ترین رویکرد‌های این نهاد در استان است، ابراز کرد: بُرج هنر یکی از نیاز‌های زیرساختی در حوزه هنر استان به شمار می‌رود که لازم است که این طرح با نگاه مسئولان ارشد استان و کشور به سرانجام برسد و مکانی برای حضور هنرمندان باشد.
واحد‌های تجسمی، شعر، عکس، موسیقی، آموزش، پژوهش، هنر‌های تصویری، نمایش، آفرینش‌های هنری و ادبیات پایداری در حوزه هنری انقلاب اسلامی فعال است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نشست علمی « انقلاب اسلامی، ارتش و دفاع مقدس »
  • ارتش مقتدر ایران معادلات جهانی را در منطقه برهم زده است
  • ارتش مقتدر ۸ سال دفاع مقدس را به نفع ایران تمام کرد
  • شهید آوینی با زبان هنر به نسل‌ آتی جامعه معرفی شود
  • حمایت از تولید آثار فاخر انقلاب اسلامی در مرکزی
  • تجلیل از هنرمندان حوزه دفاع مقدس
  • اتحاد مقدس ایرانیان علیه دشمن صهیونیستی
  • بیانیه موزه دفاع مقدس به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • ارتش نیرویی مقتدر درجهت آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران است
  • انتخاب چهره هنر انقلاب اسلامی آذربایجان غربی