Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@16:46:38 GMT

ماجرای چک اسپانسر استقلال چیست؟

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۹۵۸۳۹

ماجرای چک اسپانسر استقلال چیست؟

با وجود اینکه قرار بود بازیکنان استقلال روز گذشته ۲۰ درصد از مطالبات خود را دریافت کنند این اتفاق نیفتاد تا همچنان بحران مالی آبی‌پوشان در پایان فصل هم ادامه داشته باشد.

به گزارش ورزش سه، مدیران باشگاه استقلال قبل از بازی با سپیدرود در هفته پایانی لیگ هجدهم و در شرایطی که بازیکنان اعتصاب کرده بودند حدود ۷ درصد از مطالبات آنها را پرداخت کردند تا میزان دریافتی آنها به حدود ۵۰ درصد برسد اما این مبلغ آنقدر نبود که بازیکنان استقلال را در پایان فصل راضی نگه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیران استقلال قبل از بازی با العین به بازیکنان تیم قول دادند که تاریخ چک اسپانسر باشگاه سوم خرداد ماه فرا می رسد و آنها می توانند ۲۰ درصد دیگر از مطالبات خود را دریافت کنند که با وجود گذشت چند روز هنوز این اتفاق نیفتاده است.

 

نکته عجیب اینکه در جدیدترین اقدام مدیران استقلال مدعی شدند که تاریخ چک اسپانسر دهم خرداد است و روز یازدهم خرداد ماه پول در حساب بازیکنان واریز می شود.

 

استقلال در لیگ هجدهم یکی از بدترین فصول مالی خود را تجربه کرده است و بازیکنان این تیم به شدت از مشکلات مالی ناراحت هستند اما مدیران استقلال در تلاشند تا بتواند بخشی از مطالبات بازیکنان را پرداخت کنند تا آنها با شرایطی بهتر حاضر به ادامه فعالیت در این تیم بشوند.

استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۵۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسوولان قضایی ملارد با برپایی میز خدمت پاسخگوی مطالبات مردم شدند

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه دوشنبه، حجت الاسلام هادی صادقی معاون قوه قضائیه و رئیس توسعه حل اختلاف کشور به همراه امین اسدی سرپرست فرمانداری ملارد و جمعی از مسئولان قضائی و مدیران شهرستان با برپایی میز خدمت در مسجد خاتم الانبیا مارلیک (مصلای نماز جمعه) پاسخگوی مطالبات مردم شدند.

بر اساس این گزارش، در این میز خدمت، شهروندان به صورت چهره به چهره مسائل و درخواست خود را با مسئولان قضائی و دیگر مدیران دستگاه‌ها در میان گذاشته، خواستار رسیدگی به مطالباتشان شدند.

گفتنی است که مسئولان پاسخگو در میز خدمت پس از بررسی درخواست مراجعین، دستورات لازم را برای رسیدگی صادر و برخی از شهروندان را برای پیگیری مطالباتشان به اداره متبوع خود دعوت کردند.

کد خبر 6085998

دیگر خبرها

  • پاسخ شفاف مسوولان گیلان به مطالبات مردم از شبکه باران
  • «پاسخ»؛ ویژه‌برنامه شبکه باران برای پاسخگویی مسئولان به مطالبات مردم
  • تامین مالی طرح‌های صنعت گاز منوط به وصول بدهی‌ ابربدهکار است
  • مدیر کنسرسیوم بانک‌ها: دیگر ما پرسپولیسی هستیم
  • خداحافظی همیشگی پرسپولیس و استقلال با پدر!
  • رسمی: آزادی پرسپولیس و استقلال از چنگ وزارت ورزش بعداز ۴۰سال / AFC واگذاری را تأیید کرد / ۵درصد سهام به بازیکنان قدیمی سرخابی رسید!
  • پاسخ مسئولان به مطالبات مردم در شبکه باران
  • کمبود نقدینگی از مهم‌ترین مسائل توزیع برق مرکزی
  • لایحه پیشنهادی دولت برای وصول مطالبات دانشگاه‌ها از بنیاد شهید
  • مسوولان قضایی ملارد با برپایی میز خدمت پاسخگوی مطالبات مردم شدند