Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-03-28@08:14:16 GMT

واکنش کرباسچی به عدم توفیق علی مطهری

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۹۵۸۵۳

واکنش کرباسچی به عدم توفیق علی مطهری

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی به عدم توفیق علی مطهری در انتخابات هیئت رئیسه مجلس واکنش نشان داد.

به گزارش صدای ایران از تسنیم، غلامحسین کرباسچی در واکنش به عدم توفیق علی مطهری در انتخابات هیئت رئیسه مجلس که صبح امروز (یکشنبه)‌ برگزار شد، با کنایه به نقش محمدرضا عارف به عنوان رئیس فراکسیون امید مجلس در از دست رفتن یکی از صندلی‌های هیئت رئیسه برای اصلاح‌طلبان در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: به همّت آقای عارف ودوستانشون آقای مطّهری از نایب رئیسی مجلس حذف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جریان انتخابات هیئت رئیس مجلس شورای اسلامی برای اجلاسیه چهارم، علی لاریجانی برای دوازدهمین سال پیاپی به عنوان رئیس و مسعود پزشکیان و عبدالرضا مصری به ترتیب به عنوان نواب رئیسه اول و دوم انتخاب شدند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: کرباسچی علی مطهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۵۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش استاندار به منتقدانش/ ما مسئولین بدهکار مردم هستیم

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد زیویار امروز دوشنبه در اولین جلسه شورای اداری لرستان در سال جدید، اظهار داشت: دستاوردهای استان در سالی که گذشته قابل‌مقایسه با ادوار قبل از خود نبوده و ماحصل همراهی و تلاش تمامی عوامل اجرایی در استان است.

لزوم امیدبخشی و اعتماد آفرینی در جامعه

وی به همکاری سایر نهادها به‌غیراز مجموعهٔ اجرایی استان و مجمع نمایندگان در پیشبرد بسیاری از برنامه‌های استان اشاره کرد و گفت: اگر دستاوردی در این سال حاصل شد نتیجه همراهی و همکاری تمامی عوامل اجرایی و نهادهای غیردولتی است.

استاندار لرستان به تأکید رئیس‌جمهور مبنی بر امیدبخشی و اعتمادآفرینی به مردم به‌عنوان یکی از شعارهای مهم دولت سیزدهم در سال جدید اشاره کرد و گفت: مدیران دستگاه‌های اقتصادی، عمرانی، آموزشی و فرهنگی می‌بایست دراسرع‌وقت به‌منظور این امیدآفرینی دستاوردهای خود را به مردم اعلام کنند.

زیویار، تولیدات بیش از شش برابری مرغ در استان، محصولات کشاورزی، کاهش تورم نسبت به زمان مشابه، پیشرفت چندبرابری پروژه‌های عمرانی از جمله راه‌آهن دورود - خرم‌آباد را تنها بخش کوچکی از دستاوردهای دولت برشمرد و عنوان کرد: نقش رسانه‌ها در تبیین و انعکاس این چنین دستاوردهایی برای مردم بسیار مهم و حیاتی است.

وی ضمن استقبال از نقطه‌نظرات و نقدهای سازنده رسانه‌های دلسوز جامعه در بیان ضعف‌ها و استفاده از این نقطه‌نظرها برای رفع مشکلات، تصریح کرد: رسانه‌ها علاوه بر تبیین عملکرد مثبت، می‌توانند با نقدهای سازنده راهنمای مسئولان برای عملکرد بهتر باشند.

واکنش استاندار به منتقدانش

استاندار در ادامه به تهمت، افترا و تخریب برخی افراد معدود که در قالب رسانه نما، سعی در تشویش اذهان عمومی و ترویج حس ناامیدی در جامعه را دارند اشاره کرد و گفت: رسانه واقعی و خبرنگار حرفه‌ای، منصف و مسئولیت‌پذیر است و تمامی ابعاد قضایا را موشکافانه بررسی می‌کند و نقاط ضعف و قوت را بیان کند و هر کجا اطلاعات جدیدی به دست آورد در قالب اصلاحیه خبر و یا تحلیل قبلی خود را فاخرتر و منصفانه‌تر می‌کند،.

زیویار، ادامه داد: اما رسانه نما یک جریان یک‌طرفه می‌سازد و با تمسخر و تحقیر و با خشن‌ترین کلمات و نشر اکاذیب افکار را منحرف می‌کند و ابداً به دنبال کشف حقیقت نیست و از انتشار حقیقت و واقعیت در قالب جوابیه و یا اطلاعات تکمیلی طفره می‌رود.

وی عنوان کرد: البته ما مسئولین بدهکار مردم هستیم و هیچ‌گاه دین مردم نسبت به ما به‌صورت کامل ادا نخواهد شد.

استاندار لرستان، افزود: ما نهایت تلاشمان را انجام می‌دهیم و همچنان به این تلاش ادامه خواهیم داد که دینمان را به مردم ادا کنیم.

زیویار همچنین به برگزاری باشکوه انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در ماه پایانی سال گذشته اشاره کرد و گفت: برگزاری باشکوه انتخابات یکی از اقدامات بزرگ‌سال گذشته بود که رهبر معظم انقلاب از آن به جهاد تعبیر فرمودند.

وی گفت: علی‌رغم این که دشمنان داخلی و خارجی ادعا داشتند که مشارکت در انتخابات کمتر از ۲۰ درصد خواهد بود، دیدیم که با حضور پرشور مردم این ادعاها به ناامیدی تبدیل شدند.

کد خبر 6062189

دیگر خبرها

  • واکنش حمید مطهری به بیانیه استقلال درباره تیم ملی
  • زمان برگزاری اولین انتخابات فوتبال در سال 1403
  • واکنش‌های ادامه دار به اظهارات علی مطهری درباره عید نوروز
  • روایت محمد مهاجری از دو شبهه انتخاباتی
  • وزیر کشور: انتخابات دور دوم مجلس در ۸ حوزه الکترونیکی برگزار می‌شود
  •  دیدار نوروزی رئیس و هیئت‌رئیسه دانشگاه ارومیه با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه
  • خشم انگلیس از حملات سایبری چین
  • واکنش مخبر به انتقادها از «وعده ناممکن دولت» / تولید ۴ میلیون مسکن، مصوبه مجلس بود / کاهش تورم زمان بر است
  • واکنش استاندار به منتقدانش/ ما مسئولین بدهکار مردم هستیم
  • برگزاری باشکوه اربعین و انتخابات دو توفیق بزرگ سال قبل استان ایلام بود