Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@19:01:00 GMT

گروسیان: خوشحالم شفر و امیرخان از من تعریف کردند

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۹۵۹۵۵

گروسیان: خوشحالم شفر و امیرخان از من تعریف کردند

استقلال خوزستان قهرمان لیگ پانزدهم در حالی به لیگ یک سقوط کرد که در همان ابتدای فصل با کسر شش امتیاز به مسابقات آمد.

به گزارش" ورزش سه" با پایان رقابت های لیگ برتر ، استقلال خوزستان باید خودش را برای حضور قدرتمندانه در لیگ یک آماده کند. جایی که از آن آمد و به مقام قهرمانی لیگ برتر هم رسید اما در این فصل نتیجه برای استقلال خوزستان شکست بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرزین گروسیان دروازه بان استقلال خوزستان اما معتقد است اگر آن شش امتیاز کسر نمی شد این تیم می توانست امسال در لیگ برتر ماندنی شود. او در این فصل 13 بازی درون دروازه تیمش قرار گرفت 17 گل خورد و 1 بار هم کلین شیت کرد. گروسیان یکی از بهترین های تیمی بود که فوتبال خوبی بازی می کرد اما در کسب نتیجه عملکردش بسیار ضعیف بود. استقلال خوزستان بارها دست به تغییر مربی زد و این تغییرات و عدم ثبات سرانجام قهرمان لیگ پانزدهم را به لیگ یک فرستاد. دروازه بان مازنی تیم استقلال خوزستان در این رابطه گفت:« امسال واقعا تیم خوبی بودیم. مقابل هر تیمی بازی کردیم حریفان هم از ما تعریف می کردند اما اتفاقات زیادی افتاد. بدشانسی آوردیم، تغییر و تحولات خیلی زیاد بود و تا می آمدیم با یک مربی اخت شویم مربی جدید می آمد. تیم خوبی داشتیم اما فصل خوبی اصلا نبود.»


او درباره خودش هم گفت:« من در تراکتور در بدترین زمان ممکن و در عین جوانی حضور داشتم اما امسال در استقلال خوزستان از عملکرد خودم به نسبت راضی هستم. خیلی تلاش کردم و بدون اینکه به حاشیه و مشکلی فکر کنم فقط فکر تمرین بودم. خوشحالم بعد از بازی برابر استقلال و سپاهان آقای شفر و آقای قلعه نویی از بازی من تعریف کردند. خیلی از دوستان دروازه بانم در لیگ امسال معتقد بودند که خیلی خوب کار کرده ام و حسابی به من روحیه دادند.»


او با اشاره به فصل نقل و انتقالات هم گفت:« تیم ما بازیکنان خیلی خوبی دارد و خیلی از آن ها می توانند در تیم های خوب لیگ برتری صحبت کنم. خودم هم دلم می خواهد پیشرفت کنم. از روند خودم راضی هستم و همین الان در تعطیلات هم تمرین و تلاش می کنم تا امسال بتوانم قوی تر و بهتر از سال قبل عمل کنم.»

فرزین گروسیان امیر قلعه نویی(سرمربی) وینفرید شفر استقلال خوزستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فرزین گروسیان امیر قلعه نویی سرمربی وینفرید شفر استقلال خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۵۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دیدار تیم‌های استقلال آبی پوش ملاثانی و فجر سپاسی که قرار بود امشب در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شود به دلیل عدم اجازه ورود ۲تیم به درون ورزشگاه لغو شد.

باشگاه استقلال خوزستان که مالک ورزشگاه غدیر اهواز به شمار رفته و میزبان بازی‌های این تیم در لیگ برتر است، مانع از انجام این دیدار شده است.

پس از معطلی کادر هر ۲ تیم در پشت درب ورزشگاه غدیر، در نهایت با تصمیم ناظر بازی این دیدار به صورت رسمی لغو شد.

گفته می‌شود که برگزاری این بازی در ورزشگاه غدیر با باشگاه استقلال خوزستان هماهنگ نشده و ۲ تیم فجر و ملاثانی اجازه ورود به ورزشگاه پیدا نکردند.

با توجه به شرایط حساس و پایانی رقابت‌های لیگ یک، انتظار می‌رود که باشگاه استقلال خوزستان پاسخگوی این موضوع باشد.

دیگر خبرها

  • سرپرست استقلال خوزستان:فقط تمرکز و دیگر هیچ!
  • خطیر: چه باشم چه نباشم برای استقلال خوشحالم
  • مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • آبشک: جای استقلال خوزستان رده چهاردهم جدول نیست
  • گلایه‌های تند سیاوش اکبرپور
  • لغو دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی
  • پیام مهم برای سرمربیان پرسپولیس و استقلال
  • پرسپولیس امسال هم قهرمان لیگ می‌شود/ حاشیه‌های استقلال زیاد است