Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، شهرام طلوع فکور رئیس اداره صنعت معدن و تجارت بردسکن گفت:  توزیع اقلام اساسی و مصرفی مردم، با هدف تنظیم بازار و تشدید نظارتی ویژه  ماه مبارک رمضان  از دهم اردیبهشت ماه در شهرستان آغاز شده است.

 

  وی افزود: با هدف تنظیم بازار  110 تن قند و شکر بین بیش از 30 واحد صنفی معتبر و دارای پروانه  و بیش از 30 تن قند و شکر با همکاری دهیاران در سطح روستاها توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس اداره صنعت معدن بردسکن گفت: 6 تن شکر نیز با هدف  حمایت از  بخش تولید بین قنادی ها ، آبنبات ریزی ها و آبمیوه و بستنی توزیع شد.

  طلوع فکور افزود: بیش از 50 تن قند نیز خریداری شده است و ظرف این هفته و هفته آینده  به شهرستان حمل می شود.

 

وی گفت: نظارت ها به صورت مستمر  و عملکرد بر واحدهای تولیدی  و توزیعی ادامه دارد و با اقدامات انجام شده  تمامی کالاهای مورد نیاز مردم  در شهرستان وجود دارد.

 

انتهای پیام//م.م

 

توزیع قند و شکر با قیمت مصوب در روستاهای بردسکن

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۵۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت بیش از ۴۵۰ میلیارد تومانی تگرگ و جاری شدن سیل به بخش کشاورزی بردسکن

به گزارش قدس خراسان، مهدی مسروری اظهار کرد: در پی بارش تگرگ و جاری شدن سیل در ۲۴ فروردین ماه به ۶ محصول زراعی و باغی این شهرستان خسارت وارد شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بردسکن بیان کرد: ۱۲۰ هکتار باغات انار ،۹۰ هکتار باغات پسته،۳۰ هکتار باغات انجیر،۳۵۰ هکتار باغات انار،۸۰ هکتار مزارع گندم و ۳۰۰ هکتار به مزارع جو بین ۲۵ تا ۸۰ درصد خسارت وارد شد.

وی نیز خسارت وارده به باغات پسته ناشی از عدم گرده  افشانی به موقع را در سطح ۸ هزار هکتار بین ۱۰ تا ۱۵ درصد درصددرصد اعلام کرد و افزود: از مجموع ۴۵۱ میلیارد تومان خسارت ۴۰۰ میلیارد تومان آن به خاطر عدم گرده افشانی به موقع به باغات پسته بوده است.

مسروری گفت: از سطح ۲۸ هزار و ۵۰۰ هکتار مزارع و باغات شهرستان بردسکن تنها بین ۱۰ تا ۱۵ درصد آن تحت پوشش بیمه محصولات کشاورزی است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بردسکن از کشاورزان خواست نسبت به بیمه محصولات کشاورزی خود اهتمام جدی داشته باشند چرا که تنها راه پرداخت غرامت به خسارت دیدگان ناشی از حوادث غیر مترقبه تحت پوشش قرار دادن محصولات کشاورزی است.

خبرنگار: علی نوری

دیگر خبرها

  • پنج طرح مصوب دور اول سفر رییس‌جمهور در میامی اجرا شد
  • عرضه تخم‌مرغ پایین‌تر از نرخ مصوب در بازار/ ضرورت حمایت از مرغداران برای مدیریت تقاضا
  • اشتغال بیش از ۴ هزار نفر در معادن شهرستان بردسکن
  • شرایط فروش اقساطی KMC T8 ، جک J4 و بک X3 کرمان موتور در فروردین 1403
  • توزیع بیش از چهار میلیون لیتر نفت سفید در روستاهای غرب خراسان
  • ضرورت خرید و جمع آوری ۳۰ هزارتن تخم مرغ مازاد
  • اقامه نماز جماعت در بیش از ۲۰۰ آموزشگاه بردسکن
  • خسارت بیش از ۴۵۰ میلیارد تومانی تگرگ و جاری شدن سیل به بخش کشاورزی بردسکن
  • خسارت تگرگ و جاری شدن سیل به بخش کشاورزی بردسکن
  • برنج و شکر با قیمت مصوب عرضه می‌شود/ توزیع کالاهای اساسی طبق روال سابق