Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس‌جمهور در پیامی با تبریک سالروز آزادسازی جنوب لبنان به دولت و مردم این کشور، اظهارداشت: ماهیت رژیم صهیونیستی که منبعث از خوی تجاوزگری است، نشان داد که تنها راه مقابله با متجاوزین، ایستادگی و مقاومت است.

گروه سیاسی خبرگزاری میزان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در پیامی با تبریک سالروز آزادسازی جنوب لبنان به دولت و مردم این کشور، اظهارداشت: ماهیت رژیم صهیونیستی که منبعث از خوی تجاوزگری است، نشان داد که تنها راه مقابله با متجاوزین، ایستادگی و مقاومت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای میشل عون

رئیس جمهوری لبنان

السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

فرا رسیدن سالروز عید پیروزمندانه و پرافتخار مقاومت و آزادسازی جنوب لبنان از نیروهای متجاوز رژیم صهیونیستی، که با فداکاری و از خودگذشتگی مردم مقاوم لبنان تحقق پیدا کرد را به جناب‌عالی، دولت و مردم شریف لبنان صمیمانه تبریک می‌گویم.

ماهیت رژیم صهیونیستی که منبعث از خوی تجاوزگری است، نشان داد که تنها راه مقابله با متجاوزین، ایستادگی و مقاومت می‌باشد. امیدوارم که این مسیر تحت رهبری جناب‌عالی تا آزادسازی کامل اراضی لبنان ادامه یابد.

در راستای اراده ملت لبنان، ارتش و مقاومت برای حفظ وحدت و دفاع از کشورشان، جمهوری اسلامی ایران نیز همچون گذشته در کنار دولت و ملت لبنان قرار داشته و خواهد داشت.

از خداوند متعال سلامتی و موفقیت آن جناب و عزت و سربلندی روز افزون مردم شریف لبنان را مسألت دارم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: روحانی رئیس جمهور آزادسازی لبنان رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۶۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاومت لبنان ۲ پایگاه‌ نظامی اسرائیل را هدف قرار داد

مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه‌‌های جداگانه اعلام کرد که دو پایگاه‌ نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را هدف حملات خود قرار داده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه‌‌های جداگانه اعلام کرد که رزمندگان مقاومت امروز چهارشنبه توانستند دو پایگاه‌ نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار دهند.

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای سوم خود اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی در راستای حمایت از مردم مقاوم نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت شجاع و شریف آن، امروز چهارشنبه محل استقرار نظامیان رژیم صهیونیستی را در پایگاه «برانیت» با موشک و حملات توپخانه‌ای هدف قرار دادند.

حزب الله لبنان در بیانیه چهارم خود اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی امروز چهارشنبه تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی را در پایگاه «رامیا» هدف حملات موشکی و توپخانه‌ای قرار دادند.

مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه پنجم خود اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی امروز چهارشنبه باردیگر محل استقرار تازه تاسیس نظامیان رژیم صهیونیستی را در پایگاه «برانیت» هدف حملات موشکی قرار دادند.

تمجید گردان‌‎های حزب الله از عملیات ایران علیه اسرائیلشلیک ده‌ها موشک حزب الله به مقر سامانه هوایی و موشکی اسرائیل

انتهای پیام/

 

 

دیگر خبرها

  • حمله حزب‌الله لبنان به ۲ مرکز نظامی صهیونیستی دیگر
  • همدلی مقاومت لبنان برابر رژیم صهیونیستی مایه مباهات است
  • مقاومت لبنان ۲ پایگاه‌ نظامی اسرائیل را هدف قرار داد
  • ایستادگی مقاومت لبنان در مساله فلسطین، مایه افتخار همه ماست
  • عملیات «وعده صادق» روحیه ملت‌های مسلمان را تقویت کرد
  • رئیسی: صهیونیست‌ها و حامیان‌شان در صورت ارتکاب هر اشتباهی معنای پاسخ واقعی ایران را درخواهند یافت/ لبنان رکنی مهم برای جریان مقاومت است/ شیخ علی خطیب: ایستادگی و اقتدار ایران در رویکرد مقاومت با وجود همه فشارها مایه افتخار امت اسلامی است
  • دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با نائب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان ‎لبنان
  • تاکید بر اهمیت نقش مقاومت مردم لبنان در تحولات منطقه
  • تضعیف روحیه مقامات نظامی اسرائیل به‌دلیل عملیات ایران
  • رئیسی: ایستادگی یمن معادلات را به نفع غزه رقم خواهد زد