Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - محمد جلال مآب جانشين رئيس ستاد بازسازي عتبات عاليات در ديدار با استاندار آذربايجان غربي علاوه بر ارائه گزارشي از اقدامات اين ستاد از حمايت‌هاي استاندار و کمک‌هاي مرمي آذربايجان غربي قدرداني کرد
به گزارش روابط عمومي ستاد بازسازي عتبات عاليات، وي از محمد مهدي شهرياري استاندار آذربايجان غربي خواست براي تشکيل هيات امناي ستاد بازسازي عتبات عاليات استان با محوريت نماينده ولي فقيه در آذربايجان غربي، استاندار و فرمانده سپاه استان مساعدت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار آذربايجان غربي هم در اين ديدار بازسازي عتبات عاليات را يک وظيفه خاص عنوان کرد و گفت همه ما ارادتمندان ائمه اطهار عليهم السلام هستيم و در اين مسير از هيچ تلاشي دريغ نخواهيم کرد.
سيد حسن حسيني رئيس ستاد بازسازي عتبات عاليات آذربايجان غربي هم در اين جلسه از کمک‌هاي مردمي استان گزارشي ارائه کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۶۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از چند واحد تولیدی در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی امروز در ادامه بازدید میدانی از واحد‌های تولیدی و با همراهی جمعی از اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، از صنایع چاپ، بسته‌بندی و کارتن سازی اروم آتا بازدید و پیگیر رفع مسائل و مشکلات این واحد تولیدی شد.   جواد کرمی همچنین ضمن بازدید از طرح‌های سرمایه‌گذاری "تولید انواع چسب‌های بهداشتی و صنعتی"، "احداث سردخانه، سورتینگ و بسته‌بندی"، "اروم صنعت سامان" و "اروم ماهی" در ارومیه، پیگیر رفع مشکلات تکمیل این طرح‌ها شد.   وی در ادامه از واحد تولیدی بوم پاغرب یاقوت که در گروه صنایع غذایی فعالیت می‌نماید بازدید کرده و از نزدیک پیگیر رفع مشکلات این مجموعه تولیدی شد.

دیگر خبرها

  • ایجاد هنرستان در همسایگی صنایع آذربایجان غربی
  • اجرای ۷۵ درصد از پروژه های مصوب سفر استاندار آذربایجان غربی توسط سازمان منطقه آزاد در شهرستان ماکو
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از چند واحد تولیدی در ارومیه
  • پیام تبریک استاندار آذربایجان‌غربی درپی کسب سهمیه المپیک پاریس
  • ۴۰۰ زائر کهگیلویه و بویراحمدی به عتبات عالیات اعزام شدند
  • بازسازی بیش از ۸۰ درصد واحد‌های زلزله زده درخوی
  • بازسازی بیش ۸۰ درصد واحد‌های مسکونی در مناطق زلزله زده خوی
  • تصویب سه طرح در جلسه راهبری طرح های سرمایه گذاری آذربایجان غربی
  • اعزام ۷ کاروان عتبات عالیات عراق از کهگیلویه و بویراحمد
  • پیام استاندار آذربایجان غربی به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی