Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ قنبر موسی‌نژاد مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی؛  با اشاره به اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین در استان گفت: ۱۷ هزار حامی ایتام و محسنین در استان مرکزی وجود دارد که  بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در تلاش هستیم با بهره‌گیری از معنویت ماه مبارک رمضان، شمار حامی ایتام و محسنین در استان مرکزی به ۲۲ هزار نفر افزایش دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درخصوص اجرای طرح اکرام ایتام افزود: این طرح باهدف حمایت از کودکان یتیم و تأمین نیازمندی‌های آنان در زمینه ‌های معیشتی، تحصیلی و درمان آغاز شد.

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی با اشاره به مشارکت نیکوکاران در این طرح ادامه داد: در این طرح، افراد نیکوکار با پذیرفتن و تقبل حمایت مالی از یک یا چند یتیم در طول سال نسبت به رفع مشکلات مادی و معنوی آنان در قالب کمک به یتیم خاص، کمک به دانش‌آموز خاص و کمک به دانشجوی خاص اقدام می‌کنند.

موسی نژاد در این خصوص تصریح کرد: افرادی که در این طرح حامی نامیده می‌شوند با مراجعه به کمیته امداد امام (ره) یا درگاه‌های الکترونیک و تکمیل فرم اعلام همکاری، آمادگی خود را برای تحت حمایت گرفتن یک یا چند کودک یتیم را به مدت حداقل یک سال به عهده می‌گیرند و حامی به‌صورت ماهیانه مبلغ تعهد شده خود را به شماره‌حساب کمیته امداد امام (ره) محل سکونت یتیم با شناسه واریز مخصوص یتیم واریز می‌کند.

وی با بیان اینکه دو هزار و ۵۰ کودک در قالب طرح ایتام و ۶ هزار و ۴۰۰ نفر از فرزندان امداد در قالب طرح محسنین توسط حامیان استان مرکزی  حمایت می‌شوند، خاطرنشان کرد: وجوه واریزی توسط حامیان فقط برای ایتام انتخاب‌ شده از سوی آنان و با توجه به نیت حامیان هزینه شده و چنانچه علاوه بر مبلغ تعهد شده ماهیانه، حامیان مبالغ بیشتری به‌ حساب کمیته امداد امام (ره) یا ایتام واریز کنند، با لحاظ کردن نیت و خواسته حامیان هزینه می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۶۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشن گلریزان، دست‌های ماندگار در نوشهر

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، بهزاد عسکری بابیان اینکه سنت حسنه کمک به فقرا برگرفته از سیره پیامبر (ص) و ائمه اطهار (ع) است گفت: برگزاری جشن‌های گلریزان برای حمایت از محرومین و نیازمندان و استفاده از ظرفیت مسئولان و نیکوکاران از مهمترین اقدامات کمیته امداد در راستای فقرزدایی است.

عسکری با اشاره به اینکه جشن گلریزان با هدف جمع آوری کمک به طرح قرض ماندگار، اکرام ایتام و محسنین، تأمین جهیزیه، درمان و... برگزار شد گفت: در این مراسم مبلغ ۷ میلیارد ریال توسط خیرین تعهد شد.

رئیس کمیته امداد نوشهر خاطر نشان کرد: در نوشهر۴۱۷۳ خانوار تحت حمایت هستند و از خدمات این نهاد بهره مند می‌شوند.

جشن گلریزان با عنوان دست‌های ماندگار با حضور مهدی قربانی قائم مقام، احمد سعادت مدیر امورشعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت، حبیب الله قلی پور مدیر حراست کمیته امداد استان، دکتر رستم زرودی فرماندار شهرستان نوشهر، یزدان کرد بخشدار مرکزی، و جمعی از خیرین،  به میزبانی فرمانداری نوشهر برگزار شد.

دیگر خبرها

  • ۷۳ هزار خیّر و حامی ایتام در کرمان
  • برگزاری جشن گلریزان، دست‌های ماندگار در نوشهر
  • حامیان هدیه‌های خدا
  • هر ایرانی می‌تواند با ماهی حداقل ۳۰ هزار تومان از ایتام حمایت کند
  • بازوی حامی باش، راهکار جدید اپلیکیشن بله برای حمایت از کودکان
  • ۳۰ توزیع مشترک جهیزیه در کرمان توسط کمیته امداد و ارتش
  • ثبت‌نام ۴۵۶۵ حامی جدید برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین در هرمزگان
  • امسال آرزوی ۱۰۲۰ یتیم گلستانی در جام آرزوها برآورده می شود
  • دستگاه قضا مهمترین حامی پلیس در انجام مأموریت‌ها
  • استان البرز فرزند یتیم بدون حامی ندارد