Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@20:45:19 GMT

واکنش هواداران انگلیسی به فروش انصاری فرد

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۹۶۳۷۵

واکنش هواداران انگلیسی به فروش انصاری فرد

هواداران ناتینگهام فارست انگلیس به پیشنهاد تیم رنجرز اسکاتلند برای جذب کریم انصاری‌فرد، مهاجم ایرانی واکنش نشان دادند.

به گزارش مشرق، سایت ناتینگهام پست انگلیس در مطلبی با عنوان «او (کریم انصاری‌فرد) در نهایت برای ما عالی خواهد بود» نوشت: صحبت‌هایی مبنی بر تمایل رنجرز اسکاتلند و تیم‌هایی از آلمان و ترکیه برای جذب کریم انصاری‌فرد، مهاجم ناتینگهام فارست وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اخبار واکنش هواداران ناتینگهام فارست را به دنبال داشته که مخالف جدایی مهاجم ایرانی هستند.

بیشتر بخوانید:

جرارد به دنبال جذب مهاجم ایرانی

در ادامه این مطلب آمده است: کریم انصاری‌فرد که شروع ناامیدکننده‌ای در ناتینگهام فارست به دلیل مشکل اخذ ویزای کار انگلیس داشت فقط در ۱۲ بازی به میدان رفت. با این وجود او پایان خوبی با ناتینگهام فارست در چمپیونشیپ انگلیس داشت و در ۶ بازی پایانی ۲ گل به ثمر رساند. گرابان، مورفی، سودانی و انصاری‌فرد مهاجمان کنونی ناتینگهام فارست هستند.

ناتینگهام پست سپس پیام‌های هواداران تیم ناتینگهام فارست در واکنش به پیشنهاد اسکاتلندی انصاری‌فرد منتشر کرده که خواستار حفظ این مهاجم ایرانی برای فصل آینده شدند. یکی از هواداران ناتینگهام فارست در پیام خود آورده است: انصاری‌فرد یک الماس تراش نخورده و باید او را برای بازی در فصل آینده حفظ کنیم.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید وعده های روحانی بازار سکه و ارز پرسپولیس کریم انصاری فرد گلاسکو رنجرز ناتینگهام فارست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۶۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعات در خصوص نقل‌وانتقالات

باشگاه پرسپولیس انتشار پاره‌ای شایعات درباره جذب و جدایی بعضی از بازیکنان تیم، در این مقطع از رقابت‌های لیگ را «شیطنت» خواند و آن را به شدت تکذیب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، باشگاه پرسپولیس انتشار پاره‌ای شایعات درباره جذب و جدایی بعضی از بازیکنان تیم، در این مقطع از رقابت‌های لیگ را «شیطنت» خواند و آن را به شدت تکذیب می‌کند. این باشگاه در این رابطه بیانیه‌ای صادر کرد که مشروح آن را در ادامه می‌خوانید:

«به اطلاع هواداران عزیز و رسانه‌های محترم می‌رساند؛ اصولاً وجود چنین لیستی در این مقطع از رقابت‌ها منطقی نیست و در جریان جلسات مدیرعامل و سرمربی تیم نیز صحبتی به میان نیامده است.

همچنین همان‌طور که هواداران و فعالان رسانه‌ای اطلاع دارند، در روزهای جاری، نقل و انتقالات مالکیتی باشگاه جریان دارد و این مسئله سیاست‌ها و امکانات مالی باشگاه در فصل نقل و انتقالات را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد.

همچنین هیچ‌گونه پیشنهادی از باشگاه‌های داخلی یا خارجی به باشگاه داده نشده و تمام این اخبار کذب با هدف به حاشیه بردن تیم در این شرایط حساس رقابت‌های لیگ و جام حذفی است. در چنین فضایی شاهد هستیم که هر روز یک داستان جدید برای پرسپولیس ایجاد می‌شود.

یک روز هجمه تمدید قرارداد به راه می‌اندازند و روز دیگر درباره لیست مازاد و موارد مشابه سخن به میان می‌آید.

از نظر باشگاه پرسپولیس، این جریان‌سازی‌ها حداقل دو هدف را دنبال می‌کند. یکی بر هم زدن تمرکز و آرامش باشگاه و اعضای تیم و دیگری منحرف کردن توجه افکار عمومی و رسانه‌ها از اتفاقات و اقدامات غیرمتعارف دیگر.

امیدواریم رسانه‌های محترم در جریان انتشار اخباری که منابع خاص در اختیار ایشان قرار می‌دهند، هم به صحت خبر و هم به جهات مختلف آن توجه نمایند.»

منبع: ایرنا کد خبر 747570

دیگر خبرها

  • بنزما و طلسم بزرگان: کریم را چه می‌شود!‏
  • خودداری سفارت ایران در فرانسه از پیگرد قضایی فرد مهاجم
  • سفارت ایران در پاریس فرد مهاجم را بخشید | این هموطن ایرانی تحت القائات فضای ایران هراسی بود
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعات در خصوص نقل‌وانتقالات
  • خروج سردار از سایه | مهاجم ایرانی اسلحه پنهان ده‌روسی مقابل لورکوزن خواهد بود؟
  • عکس| واکنش جنجالی سیاوش یزدانی به باخت الهلال که باعث خشم هواداران شد
  • خشم عربستانی ها از اقدام بازیکن ایرانی + عکس | واکنش تند بعد از شکست تیم محبوب
  • مکالمات داور و ‏VAR‏ در انگلیس محرمانه است!‏
  • سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم