Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-16@22:38:48 GMT

دورتموند احتمال جذب مانژوکیچ را رد نکرد

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۹۶۴۰۷

دورتموند احتمال جذب مانژوکیچ را رد نکرد

خبرگزاری میزان- باشگاه بوروسیا دورتموند احتمال پیوستن ماریو مانژوکیچ، مهاجم کروات یوونتوس به این تیم را رد نکرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، به نظر می‌رسد بعد از تغییر سرمربی یوونتوس و رفتن ماسیمیلیانو آلگری از این تیم، اوضاع برای ماریو مانژوکیچ، مهاجم کروات یوونتوس نیز تغییر خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هانس یواخیم واتسکه، مدیر اجرایی باشگاه بوروسیا دورتموند در گفت‌‌گو با روزنامه «بیلد» آلمان احتمال پیوستن مانژوکیچ به بوروسیا دورتموند رد نکرد و گفت: تابستان امسال ایده‌های زیادی برای جذب بازیکنان جدید داریم، اگرچه می‌دانیم این انتقال‌ها کار آسانی نیست.

مدیر اجرایی دورتموند در ادامه افزود: ماریو مانژوکیچ در حال حاضر بازیکن یوونتوس است، اما در فوتبال هر چیزی امکان‌پذیر است. این را هم می‌دانم که ماریو مهاجمی است که همیشه دوست دارد بازی کند.

مانژوکیچ، مهاجم کروات یوونتوس که در هفته اخیر 33 ساله شد، اخیراً قراردادش را تا ماه ژوئن 2021 با باشگاه یوونتوس تمدید کرد، اما این دلیل نمی‌شود که او در لیست فروش یووه قرار نگیرد.

مانژو 33 ساله که از سال 2015 در جمع راه‌راه پوشان تورین حضور دارد، سابقه بازی برای تیم‌های دینامو زاگرب، ولفسبورگ، بایرن مونیخ و اتلتیکومادرید را در کارنامه‌اش دارد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: یوونتوس مانژوکیچ دورتموند بیلد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۶۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوونتوس، رقیب اینتر در راه جذب آنتونی مارسیال

تیم‌های بزرگ سری آ به جذب آنتونی مارسیال علاقه نشان داده‌اند

طرفداری | به گزارش فابریتزیو رومانو، آنتونی مارسیال به طور قطعی در پایان فصل جاری از منچستریونایتد جدا شده و به دوران ۹ ساله حضورش در این تیم پایان خواهد داد. هرچند در قرارداد این بازیکن بند یک تمدید یک ساله گنجانده شده اما منچستریونایتد تمایلی به فعال‌سازی آن ندارد و می‌خواهد به همکاری خود با مارسیال پایان دهد.

به گزارش اسکای اسپورت و توتو اسپورت، یوونتوس به جذب آزاد مارسیال علاقه دارد و در روزهای اخیر با نمایندگان این بازیکن تماس گرفته‌است. پس از ناکامی در جذب فیلیپه اندرسون، سران بیانکونری حالا با شدت بیشتری مذاکرات خود با مهاجم منچستریونایتد را دنبال می‌کنند. علاوه بر یوونتوس، اینتر نیز به مارسیال علاقه دارد اما دستمزد بالای این بازیکن ممکن است مانع انتقال او به تیم‌های ایتالیایی شود.

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی تیم‌های دورتموند و اتلتیکو مادرید
  • غایب بزرگ دورتموند برابر اتلتیکومادرید
  • یوونتوس، رقیب اینتر در راه جذب آنتونی مارسیال
  • فلیپه اندرسون اعلام کرد: از لاتزیو جدا می‌شوم
  • کنان ییلدیز در آستانه تمدید قرارداد با یوونتوس
  • تعریف باجو از ستاره یوونتوس: باورنکردنی است
  • عملکرد خوب وانیا میلینکوویچ، دروازه تورینو مقابل یوونتوس / فیلم
  • خودداری رابیو از متعهد کردن خود به یوونتوس
  • اعلام قهرمانی لورکوزن به تاخیر افتاد، دورتموند عقب ماند
  • خلاصه بازی یوونتوس و تورینو + فیلم