Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح‌الله در صد و سی‌و چهارمین جلسه ستاد کنگره نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی برگزار شد، با اشاره به پیوند بین شهدا و ائمه اطهار(ع) گفت: شهدا رفتند تا راه کربلا را باز کنند و شعار راهبردی حضرت امام (ره) که راه قدس از کربلا می‌گذرد را با گوشت و پوست‌واستخوان خود درک کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه آزادسازی راه کربلا صرفاً باز کردن یک‌ راه خاکی برای رسیدن به یک شهر نیست، افزود: این کار بزرگ آرمان بلندی بود که در پس آن نابودی رژیم بعث و استکبار نهفته بود.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به طرح عتبات عالیات با عنوان هر مترمربع از بازسازی عتبات به نام یک شهید تصریح کرد: به مناسبت ۶۲۰۰ شهید استان، ستاد عتبات استان ۶۲۰۰ متر بازسازی عتبات عالیات را بر عهده بگیریم. 

وی با اشاره به وضع اقتصادی ضعیف برخی از خانواده‌های شهدا و فوت بسیاری از والدین شهدا، افزود: لازم است نام شهید در میان همرزمان مطرح شود تا آنان هم برای اجرای چنین طرحی ورود پیدا کنند.

سردار محسن کریمی با بیان اینکه ۷۰ پروژه رزمی مهندسی دفاع مقدس در استان مرکزی انجام‌شده است، گفت: می‌توان این دست مطالب را به‌ صورت تخصصی برای دانشگاهیان ارائه کرد و نشان داد که چگونه در شرایط سخت جنگ به این موارد دست‌ یافتیم و بگوییم که می‌توان در شرایط تحریم فعالیت‌های زیادی انجام داد.

وی با تأکید بر اینکه باید کارگروه رزمی مهندسی تشکیل شود، افزود: این دست موارد از جمله ارائه موارد تخصصی دفاع مقدس باید در این کارگروه انجام شود و برای ارتباط با دانشگاه‌ها برای ارائه این مطالب می‌توان واحد مهندسی دفاع مقدس را ترتیب داد تا دانشگاهیان به‌صورت تخصصی با این موارد آشنا شوند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در پایان خاطرنشان کرد: رسالت کنگره باید این باشد که موارد تخصصی هم در اختیار  هیئت‌علمی‌ها و هم دانشجویان قرار گیرد تا برداشت صحیح از جنگ داشته باشند؛ همچنین می‌توان پیوندی بین اساتید و رشته‌های تخصصی و کارگروه رزمی مهندسی ایجاد کرد.

انتهای پیام/ 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۶۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخذمجوز پذیرش دانشجوی مقطع دکتری تخصصی رشته مهندسی آب-آبیاری و زهکشی

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس دانشگاه تربت‌حیدریه گفت:رشته مهندسی آب-آبیاری و زهکشی به دفترچه کنکور ۱۴۰۳ به عنوان اولین رشته مقطع دکتری تخصصی (phd) به رشته های دانشگاه اضافه شد.
دکتر عباس خاشعی سیوکی افزود:یکی از اولویت‌های کشور اهمیت به حل بحران آب است و با توجه به ماموریت ویژه دانشگاه تربت‌حیدریه در امر کشاورزی، پژوهشگران و اساتید متخصص دانشگاه تربت‌حیدریه توان علمی خود را در رفع این بحران بکار گرفته‌اند.
او گفت:مقطع دکترای مهندسی آب- آبیاری و زهکشی که به تصویب شورای گسترش آموزش عالی وزارت رسیده است دریچه‌ای برای توسعه علم و تحقیقات بیشتر در منطقه شرق کشور فراهم می‌کند.

دیگر خبرها

  • اخذمجوز پذیرش دانشجوی مقطع دکتری تخصصی رشته مهندسی آب-آبیاری و زهکشی
  • درختان محور قزوین به اقبالیه جابه جا می‌شوند
  • مأموریت باغ موزه دفاع مقدس فرهنگی است
  • نمایش توان فنی و مهندسی ایران در سریلانکا
  • ماموریت باغ موزه دفاع مقدس فرهنگی است نه عمرانی
  • ضرورت تسریع در پروژه احداث موزه دفاع مقدس در خراسان‌رضوی
  • برنامه‌ریزی برای برگزاری مسابقات بین‌المللی توان در شیراز
  • تدوین کتاب نقش مردم استان در دوران دفاع مقدس
  • نقش غیر قابل انکار سپاه پاسداران در توفیقات نظام اسلامی
  • رونمایی از پهپاد رزمی مهاجر ۶ در نمایشگاه دفاعی بغداد