Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد، اخیرا افراد سودجو ضمن تماس با مشتریان از سوی بانک‌ها و به بهانه فعالسازی و دریافت رمز یک بار مصرف اطلاعات کارت نقدی آنها را اخذ و بدین وسیله اقدام به سوء استفاده و برداشت از کارت‌های نقدی می‌کنند.

بدینوسیله به اطلاع هم‌میهنان گرامی می‌رساند؛ تنها روش فعال‌سازی رمز پویای کارت‌های نقدی بانک‌پاسارگاد، موبایل‌بانک‌ (همراه بانک) و بانکداری مجازی این بانک است و برای این منظور هیچ‌گاه از شعبه‌های بانک‌پاسارگاد با مشتریان تماس حاصل نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است به منظور کاهش مخاطرات مرتبط با استفاده از رمز دوم کارت‌های بانکی، افزایش امنیت و جلوگیری از سوء استفاده سودجویان، امکان فعال‌سازی و دریافت رمز دوم کارت به‌صورت رمز پویا و یک بار مصرف، با سهولت و بدون نیاز به نصب اپلیکیشن‌های جدید، از طریق سامانه‌های بانکداری‌الکترونیک بانک‌پاسارگاد فراهم شده‌است.

بر این اساس، مشتریان می‌توانند از طریق سامانه بانکداری‌مجازی و یا سامانه موبایل‌بانک (همراه بانک) نسبت به فعال‌سازی رمز پویا و جهت دریافت رمز دوم پویا صرفاً از طریق سامانه موبایل‌بانک (همراه بانک) اقدام کنند. به این ترتیب که در سامانه بانکداری‌مجازی از طریق گزینه «مدیریت نوع رمز دوم» در بخش «کارت‌های من» و در سامانه همراه‌بانک از طریق گزینه فعال/غیرفعال‌سازی رمز یکبار مصرف کارت در بخش «عملیات کارت» امکان فعال‌سازی این نوع رمز وجود دارد.

پس از فعال‌سازی رمز دوم یکبار مصرف، مشتری می‌تواند در زمان خرید کالا و خدمات بر روی درگاه‌های پرداخت، با مراجعه به موبایل بانک (همراه بانک)، قسمت سایر، عملیات کارت را انتخاب کرده و وارد این بخش شود. سپس با مراجعه به قسمت سایر، گزینه رمز یکبار مصرف کارت را انتخاب و یکی از کارت‌هایی که پیش از این رمز یکبار مصرف برای آن فعال شده را انتخاب کند. پس از آن رمز یکبار مصرف به مشتری نمایش داده می‌شود.

مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی به شماره 82890 آماده پاسخگویی به سؤالات مشتریان است.

 
 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۶۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرایه تاکسی در این شهر گران شد

نرخ کرایه تاکسی در سال جدید بین ۲۰ تا ۴۰ درصد در مسیر‌های مختلف افزایش یافت.

به گزارش ایرنا، او افزود: این افزایش نرخ علاوه بر تاکسی‌ها، آژانس‌ها، تاکسی‌های بی سیم، خودرو‌های ویژه فرودگاه، ترمینال و مینی‌بوس‌های فعال تحت نظارت سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت را شامل می‌شود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت تصریح کرد: رانندگان نباید بیشتر از نرخ تعیین شده، از مسافران کرایه دریافت کنند؛ در صورت دریافت گزارش تخلف در این خصوص، ظرف ۴۸ ساعت رسیدگی خواهد شد.

زارع از شهروندان خواست تا هرگونه تخلف در دریافت کرایه را از طریق شماره تلفن‌های ۳۳۸۵۴۳۵۱ و ۳۳۸۵۴۳۵۲ اطلاع دهند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

بر اساس آمار نزدیک به ۶ هزار تاکسی در رشت موجود است که حدود ۳ هزار و ۹۰۰ دستگاه از آن‌ها دارای عمر بالا و فرسوده، اما در سطح شهر فعال هستند.

دیگر خبرها

  • سامانه ۱۳۷ برای خدمت رسانی به معلولین فعال است+فیلم
  • هشدار مهم پلیس فتا درباره استفاده از کارت بانکی
  • قبل از سفارش چاپ کاتالوگ این نکات رو بدون!
  • نوبت‌دهی کارت هوشمند به دارندگان برگه سرشماری
  • «با بابام» در شبکه پویا تماشایی می‌شود/ رونمایی از تیزر جدید
  • آزادی زندانیان جرایم غیرعمد به همت مشتریان و کارکنان بانک مسکن
  • امیرعبداللهیان: عازم ترکمنستان هستم
  • دیدار نوروزی مدیریت ارشد بانک ایران زمین با کارکنان ادارات مرکزی
  • کرایه تاکسی در این شهر گران شد
  • مدافع تیم ملی فوتبال ایران دیدار با هنگ کنگ را از دست داد