Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-03-28@17:50:56 GMT

فیلم/ رونمایی از نرم‌افزار جامع آموزش تجوید قرآن

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۹۶۴۸۲

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن خبرگزاری ایکنا قرآن تجوید ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۶۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه ویژه به غزه و فلسطین از اهداف اصلی بخش بین الملل بود

به گزارش خبرنگار حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد کشورمان در نشست پایانی بخش بین الملل سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، تاکید کرد بخش بین الملل در نمایشگاه امسال، با شکوه بیشتری نسبت به سال گذشته برگزار شد.

وی تصریح کرد که یکی از اهداف اصلی ما، در نمایشگاه و بخش بین الملل آن، توجه ویژه به موضوع غزه و فلسطین بود.

اسماعیلی افزود در کنار تمام آثار و خیرات وبرکات این نمایشگاه، یکی از مهمترین دستاوردهای آن، احیای توجه به قرآن کریم بود.

وی تاکید کرد تقریبا همه رزمندگان فلسطینی که حماسه بزرگ «طوفان‌الاقصی» را در تاریخ ثبت کردند، یا حافظ کل قرآن کریم یا حافظ جزءهای متعددی از این کتاب مقدس بودند، نبردی که ابهت پوشالی رژیم صهیونیستی را درهم شکست و این رژیم را تحقیر کرد.

پس از سخنان وزیر فرهنگ و ارشاد، مراسم رونمایی از کتاب «قرآن کریم و تفسیر موضوعی سبک زندگی با رویکرد روایی» نوشته دکتر محمد علی دولت با حضور میهمانانی از 28 کشور در حوزه قرآن برگزار شد.

همچنین از یک اثر ارزشمند که کار جمعی هنرمندان و کاتبان قرآن کریم بر روی پرچم فلسطین بود، رونمایی شد که هدف از این اثر ارزشمند، ارسال پیام همبستگی و حمایت از مردم مظلوم و مقاوم نوار غزه بود که بیش از یکصد و هفتاد روز است همچنان در برابر تجاوزات و جنایات وحشیانه و بی وقفه اشغالگران صهیونیست شجاعانه و جانانه مقاومت و ایستادگی می‌کنند.

یکی از میهمانان خارجی بخش بین الملل نمایشگاه در آخرین شب برگزاری آن، «یاسر عبدالرضا» رایزن فرهنگی عراق بود که از بخش‌های مختلف نمایشگاه بین الملل قرآن کریم بازدید و از برگزاری موفق نمایشگاه تمجید و از دست اندرکاران آن تقدیر کرد.
 

دیگر خبرها

  • آموزش قرآن در مسجد جامع شهر گوگد گلپایگان
  • مراسم شب‌های قدر در مسجد جامع بندرعباس
  • شمیم عطر قرآن در سنندج پیچید + فیلم
  • رونمایی از صندوقچه محافل خانگی قرآن کریم در گیلان
  • توجه ویژه به غزه و فلسطین از اهداف اصلی بخش بین الملل بود
  • قرآن جامع‌ترین منبع پاسخگویی به نیاز بشریت است
  • مراسم عقد تا رونمایی کتاب سر دلبران در نمایشگاه قرآن + عکس
  • محفل انس با قرآن در مسجد جامع کبیر یزد برگزار می‌شود
  • رونق محافل جز خوانی قرآن در منشاد
  • عرضه نرم افزار «جامع تفاسیر نور» در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم