Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، در حالی که تنها چند هفته تا آغاز مناظرات انتخاباتی حزب دموکرات برای تعیین نامزد این حزب در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۲۰ آمریکا باقی مانده، نتیجه یک نظرسنجی تازه نشان می‌دهد در میان نامزدهای پرشمار حزب دموکرات‌، «جو بایدن» معاون دولت سابق آمریکا بیشترین بخت را برای پیروزی در این رقابت داخلی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته پایگاه خبری «ووکس»، در این نظرسنجی که توسط شرکت «اچلون اینسایت» صورت گرفته، ۳۸ درصد از شرکت‌کنندگان گفته‌اند در میان نامزدهای حزب دموکرات، بایدن گزینه مد نظر آن‌هاست.

در این نظرسنجی، «برنی سندرز» سناتور ایالت ورمونت و نامزد شکست‌خورده رقابت‌های سال ۲۰۱۶ هم رأی ۱۶درصد از شرکت‌کنندگان را به دست آورده است. «پیت بوته‌جج»، «الیزابت وارن»، «بت اوروک» و «کاملا هریس» هم در رده‌های بعدی این نظرسنجی قرار دارند.

بر اساس این نظرسنجی، بایدن در رقابت رو در رو با هریک از نامزدهای دموکرات هم پیروز شده است. ۳۹درصد از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی در پاسخ به این سؤال که اگر دو نامزد نهایی حزب دموکرات بایدن و سندرز باشند، کدامیک را انتخاب می‌کنند، گفته‌اند قطعا بایدن. ۲۲ درصد دیگر هم گفته‌اند احتمالا به او رأی می‌دهد. در مقابل تنها ۱۴ درصد گفته‌اند که قطعا به سندر رأی می‌دهند.

تاکنون ۲۳ سیاستمدار دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۲۰ نامزد شده‌اند. بر اساس قوانین حزب، این افراد باید در انتخابات درون حزبی با یکدیگر رقابت کنند تا نهایتا یک نفر به عنوان نامزد نهایی حزب دموکرات در انتخابات ۲۰۲۰ رو در روی نامزد حزب جمهوری‌خواه که احتمالا «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور کنونی آمریکا باشد، انتخاب شود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۶۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن مونیخ مقصد مورد علاقه کریس فوریش؛ باواریایی‌ها پیشتاز رقابت بر سر وینگر اشتوتگارت

کریس فوریش علاقه دارد به بایرن مونیخ بپیوندد

طرفداری | کریس فوریش وینگر راست چپ اشتوتگارت عملکرد بسیار خوبی در فصل جاری داشته و همین باعث جلب شدن توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ آلمان مانند بایرن مونیخ، دورتموند، بایرلورکوزن و لایپزیش به این بازیکن شده است.

به گزارش بیلد؛ مطابق گفته‌های نزدیکان کریس فوریش، او می‌خواهد به بایرن مونیخ بپیوندد. پیوستن به  این باشگاه رویای چندین و چند ساله این بازیکن 26 ساله بوده است. از سوی دیگر، بروسیا دورتموند مصمم به بازگرداندن فوریش است. او در بین سال‌های 2013 تا 2021 در دورتموند حضور داشته تا اینکه به پادربورن پیوست و یک سال بعد نیز به جمع سوابی‌ها ملحق شد.

با این حال بند فسخ 23.5 میلیون یورویی فورش برای زنبورها مبلغ گزافی به حساب می‌آید و به دلایل گوناگون دشوار است. به خصوص اینکه هنوز مشخص نیست بتوانند در لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده حضور داشته باشند که این روی برنامه‌ریزی‌های باشگاه تأثیر می‌گذارد. بنابراین بایرن در این رقابت پیشتاز است.

گفتنی است جدای از بند فسخ گنجانده شده در قرارداد فوریش، این بازیکن تا سال 2028 با اشتوتگارت قرارداد دارد. همچنین فوریش در فصل جاری موفق شده از خود آمار 8 گل و 7 پاس گل را ثبت کند.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • ترامپ: در نظرسنجی ها خیلی جلوتر از بایدن هستیم
  • بایرن مونیخ مقصد مورد علاقه کریس فوریش؛ باواریایی‌ها پیشتاز رقابت بر سر وینگر اشتوتگارت
  • بایدن در مخصمه؛ تشدید نارضایتی‌ها در پی حمایت از اسرائیل
  • آغاز انتخابات سرنوشت ساز پارلمانی در کرواسی
  • زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی
  • اعلام زمان بندی مرحله دوم انتخابات مجلس
  • اعلام زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • تظاهرات هزاران نفر در آمریکا علیه حملات رژیم اسرائیل در غزه
  • دلزدگی مردم آمریکا از رقابت دوباره بایدن و ترامپ
  • بهبود دیدگاه‌ها نسبت به ریاست جمهوری ترامپ در آمریکا