Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@19:37:36 GMT

طرح «منهاج و قیام» در همدان برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۹۶۵۶۰

طرح «منهاج و قیام» در همدان برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا ازهمدان، حجت الاسلام سیدمرتضی حسنی حلم رییس ستاد اقامه نماز، امروز 5 خردادماه در اولین شورای اقامه نماز در سال ۹۸،بیان کرد: سال گذشته در اجلاس نماز در سمنان مقام معظم رهبری پیام مهمی را بیان کردند و یکی از مهمترین پیام‌های ایشان نماز در مبحث آموزش و پرورش بود و فرمودند که باید به این جنبه بیشتر توجه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: درخواست تشکیل اجلاس‌های دانش‌آموزی با محوریت فرمانداری‌ها را داریم که در این رابطه مساعدت همه دستگاه‌ها را نیاز داریم.

حسنی حلم یادآور شد: اقامه تنها خواندن نماز نیست بلکه بسترسازی و ایجاد زمینه های مناسب است؛ بسترسازی و زمینه سازی حاکمیت می تواند خوبی ها را ترویج دهد اگر نماز به درستی در جامعه برپا شود.
رییس ستاد اقامه نماز عنوان کرد: پیشنهاد جشنواره ملی و هنری با عنوان نماز  درصورت شکل‌گیری در موضوعات پویانمایی، سرود، داستان نویسی، شعر و وبلاگ‌نویسی در حوزه فرهنگیان و دانش‌آموزان اقدام خوبی خواهد بود.
وی ادامه داد: طرح سجاده برای نخستین بار برای ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی در حوزه نماز شکل گرفته که همه موارد از طریق همین طرح ارسال خواهد شد.
این مقام مسئول اظهار کرد: تقدیر از دستگاه‌های برتر در حوزه نماز، طرح بومی‌سازی توافقنامه‌ها و تشکیل کارگروه وضعیت نمازخانه‌های‌بین راهی از جمله مواردی است که باید در این سال اجرایی شود.
حسنی حلم با تاکید بر اینکه کلیه اقدامات ستاد اقامه نماز در سه محور آموزشی، فرهنگی و نظارت انجام می‌گیرد، عنوان کرد: برای کلیه افراد جامعه طرح منهاج و طرح قیام را برای روستاییان محروم برگزار می‌شود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا همدان اقامه نماز نماز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۶۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژه برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)

      به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، قرائت زیارت امین الله، سخنرانی حجت الاسلام حسین اسلامی و قرائت دعای توسل از جمله برنامه های این مراسم بود.   همچنین مراسم عزاداری وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)  امروز  چهار شنبه با سخنرانی حجت الاسلام محمد مهدی رجبی در رواق امام خمینی، سخنرانی حجت الاسلام سید جواد پنجتنیان در ایوان مقصوره مسجد گوهرشاد و سخنرانی حجت الاسلام محمد حسین فرمانبر در رواق دار الحجة (عج) برگزار میشود.   پس از نماز مغرب و عشا  نیز  مراسم با قرائت زیارت امین الله توسط آقای مهدی سروری آغاز میشود  و پس از آن سخنرانی حجت الاسلام محمد الهی خراسانی و نیز قرائت زیارت جامعه کبیره با حضور آقای زین العابدین غلام در رواق امام خمینی (ره) ویژه زائران و مجاوران حرم مطهر تدارک دیده شده است.    ویژه برنامه وفات حضرت عبد العظیم حسنى (ع)  نیز امروز  ساعت ۱۰:۰۰ در رواق حضرت معصومه (س) ویژه خواهران برگزار خواهد شد.   همچنین مجلسی  با عنوان محفل اشک روز چهارشنبه همزمان با اقامه نماز ظهر و عصر، صحن پیامبر اعظم، خروجی باب الهادی، مسجد صدیقی‌ها برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام
  • استقرار شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • راه اندازی سومین مرکز تخصصی نماز کشور در استان؛بزودی
  • اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله مهدوی
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت الله مهدوی
  • نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد
  • ویژه برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • چالش دانش‌آموزان مسلمان برای اقامه نماز در مدرسه‌ای در لندن