Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - هافبک انگلیسی تیم فوتبال لیورپول فاش کرد که در مصاف اخیر تیمش با بارسلونا در اسپانیا، کاپیتان حریف با او درگیری لفظی پیدا کرده است. ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۶ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در جریان بازی تیم‌های بارسلونا و لیورپول در دور رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در نوکمپ، برخوردهای فراوانی رخ داد از جمله خطای خشنی که جیمز میلنر، هافبک لیورپول روی لیونل مسی مرتکب شد و درگیری لفظی کاپیتان مسی با او در پایان نیمه اول را به همراه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میلنر درباره آن اتفاق به نشریه دیلی میل گفت: بعد از اینکه روی مسی خطا کردم از او پرسیدم که آیا حالش خوب است، اما او بسیار عصبانی بود. در پایان نیمه اول حین خروج از میدان به سمت تونل رختکن‌ها، مسی شروع کرد به گفتن چند جمله اسپانیایی خطاب به من. او مرا با لفظ «burro» خطاب کرد که یک حیوان است (الاغ) اما در زبان اسپانیولی برای اشاره به کسی که خیلی لگد می‌زند هم استفاده می‌شود. فکر می‌کنم که مسی متوجه نشد که من کمی اسپانیولی بلدم و معنای حرفش را فهمیده‌ام. به نظر می‌رسید که او خیلی راضی نیست. من همیشه دوست داشتم که به زبانی جز انگلیسی هم صحبتم کنم. همیشه خوشم می‌آمد وقتی می‌شنیدم که مردم با زبان‌های مختلف صحبت می‌کنند.

فوتبال جهان| مسی: در شکست‌مان مقابل لیورپول والورده مقصر نبود/ به فکر ترک بارسلونا نیفتاده‌ام

 

میلنر افزود: مسی به من گفت «به خاطر کاری که با تو کردم (لایی زدن به میلنر در سال 2015 زمانی که او در منچسترسیتی بازی می‌کرد) این خطا را روی من کردی». من در آن موقع او را به حال خودش گذاشتم و به رختکن رفتم. من برای مسی احترام فراوانی قائلم. او حق دارد هر چه می‌خواهد بگوید. یک بازیکن نباید از ترسی تحقیر شدن توسط مسی از رفتن به سمت او خودداری کند. او به من لایی زد و من یک میلیون بار آن صحنه را دیده‌ام، اما آن نه اولین لایی بود که خوردم نه آخرین لایی بود که خواهم خورد. مسی بازیکنی باورنکردنی است.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لیونل مسی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیونل مسی لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۶۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدرنادیده‌ترین بازیکن فصل بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، فرمین لوپز، یکی از پدیده‌های فصل بارسلوناست و در 35 بازی 6 گل زده و یک پاس گل نیز داده است. با این وجود فرمین را یکی از قدرنادیده‌ترین‌های بارسا هم می دانند و او با دفاع سرسختانه یکی از اسطوره های رئال مادرید روبرو شد. 

خورخه والدانو، بازیکن و مربی سابق رئال مادرید، معتقد است فرمین شایسته ستایش بیشتر است و به اندازه ای که باید، مورد توجه قرار نمی گیرد.

والدانو گفت: «من واقعا فرمین را دوست دارم و فکر می کنم او به تیم ثبات می دهد. او بازیکنی است که به نظر من در بارسا و فوتبال اسپانیا دست کم گرفته شده است.»

والدانو در ادامه گفت: «عملکرد فرمین در حدی بوده که باید بیشتر مورد تمجید قرار می گرفت. ما قبلا در مورد بازیکنانی دیگر نیز چنین چیزی را دیده‌ایم و در فوتبال متاسفانه این یک اتفاق عادی محسوب می شود. این یک حقیقت است. معتقدم او یک فصل فوق العاده تا اینجا داشته و از بهترین های بارسلونا بوده است.»

دیگر خبرها

  • گاسپرینی: حذف لیورپول از قهرمانی هم باارزش‌تر بود
  • آتالانتا - لیورپول؛ ترکیب رسمی
  • پیکان ۲-۲ هوادار؛ از گل لحظه آخری تا پاس گل رونالدینیویی، یک فوتبال جذاب!
  • پیروزی 4 بر 1 پاری سن ژرمن مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان / به روایت کارتون
  • ساعت دقیق پخش بازی لیورپول و آتالانتا امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین
  • چهار سال پس از خطای پیکفورد روی فن دایک؛ داور جنجالی بار دیگر قاضی دربی مرسی‌ساید
  • قدرنادیده‌ترین بازیکن فصل بارسلونا
  • نگاهی به تاریخ جهان در مجموعه نمایشی «هیس هیچی نیست»
  • روایت معاون باشگاه سایپا از درگیری‌های دیدار با خیبر
  • آمادگی همزمان سه تیم عربستانی برای مذاکره با محمد صلاح