Web Analytics Made Easy - Statcounter

 مدیرکل انتقال خون استان تهران گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون حدود ۱۳ هزار واحد خون از اهداکنندگان خون دریافت کردیم و در اولین شب از لیالی قدر بیش از ۹۵۰ واحد خون و ۷۱ واحد پلاسما توسط مردم اهدا شد.

به گزارش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سید مرتضی طباطبایی روز یکشنبه درباره اهدای خون در ماه مبارک رمضان در تهران افزود: از اولین روز ماه مبارک رمضان مرکز جامع اهدای خون وصال شیرازی از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۴ آماده پذیرش داوطلبان اهدای خون است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین دیگر مراکز جامع اهدای خون از جمله مرکز ستاری در غرب، مرکز تهرانپارس در شرق و مرکز شهرری در جنوب تهران، شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۸ صبح تا ۱۹ فعال هستند.

وی بیان کرد: در شب های قدر علاوه بر مرکز وصال شیرازی، سه مرکز جامع اهدای خون تهرانپارس واقع در ضلع غربی پارک پلیس، ستاری واقع در بزرگراه ستاری و شهرری واقع در خیابان شهید کریمی شیرازی(خ استخر) فعال هستند. همچنین فردا دوشنبه ششم خرداد مصادف با ۲۱ رمضان و روز شهادت حضرت علی(ع)، مرکز وصال تنها مرکزی است که داوطلبان اهدای خون می توانند به آن مراجعه کنند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۶۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز انتقال خون اصفهان به گروه‌های خونی O و A منفی

به گزارش قدس آنلاین، کیان دهراب‌پور درخصوص وضعیت خونی استان اصفهان، اظهار کرد: میزان ذخیره خون استان دو هزار و ۶۷۵ واحد معادل ۶/۶ روز و در شهرستان اصفهان یک هزار و ۸۳۹ واحد معادل ۵/۵ روز می‌باشد.

وی افزود: از هم استانی‌های عزیز تقاضا داریم به صورت مستمر به مراکز اهدای خون مراجعه نمایند و با اهدای یک واحد خون جان سه نفر را نجات دهند.

مدیرکل انتقال خون استان اصفهان تاکید کرد: از اهداکنندگان با گروه‌های خونی A منفی و o منفی می‌خواهیم بیشتر به مراکز اهدای خون مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • آسیاتک ابتدای شهریور از ۵۵۰مرکز داده پیام بهره‌برداری می‌کند
  • آتش‌نشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند/۱۱۴۰ تماس با مرکز ۱۲۵ در یک روز بارانی
  • افشاگری از اتفاقات تلخ در فوتبال تهران
  • اهدای ۱۷۹ واحد خون در مهربان
  • افزایش ۵.۶ درصدی اهدای خون همدانی‌ها در سال گذشته
  • سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند
  • ۳۸۹ میلی‌متر بارش در کردستان ثبت شد
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون/ افزایش ۴۹ درصدی کشف موادمخدر
  • نیاز انتقال خون اصفهان به گروه‌های خونی O و A منفی