Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه مشترک بین کمیسیون عمران مجلس و وزرات راه و شهرسازی برای بررسی اقدامات انجام شده به منظور مدیریت بازار مسکن خبر داد.

سید احسن علوی  در گفت‌وگو با ایسنا خانه ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون عمران مجلس بیان کرد: جلسه امروز کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در محل وزارتخانه راه و شهرسازی و به وزیر و معاونان وی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به تاکید وزیر راه و شهرسازی بر ضرورت افزایش تولید مسکن در کشور تصریح کرد: آقای اسلامی در این نشست اعلام کردند که وزارت راه و شهرسازی به دنبال ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکن در کشور بوده و فاز نخست این طرح در شهرهای جدید در حال اجرا است.

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس در ادامه تاکید کرد: وزیر راه و شهرسازی در نشست امروز اعلام کرد که لایحه مالیات بر عایدی سرمایه به زودی از سوی دولت به مجلس ارسال می‌شود تا عملا بازارهای مهم اقتصادی با ابزارهای مالیاتی ساماندهی شود. در ادامه وزیر راه و شهرسازی گزارشی از روند افزایش قیمت مسکن و چالش‌های پیش روی این بازار در کشور ارائه کرد.

وی در پایان گفت: در ادامه نیز اعضای کمیسیون عمران مجلس توضیحاتی را درباره وضعیت بحرانی بازار مسکن و عملکرد وزارت راه و شهرسازی ارائه کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بازار مسکن كميسيون عمران وزير راه و شهرسازي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۶۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد قیمت مسکن در تهران ‌منفی شد

محسن منصوری در نشست با فعالان فرهنگی و اجتماعی سمنان با بیان اینکه مسأله دولت، مسئله منافع ملی و حل مشکلات اقتصادی است، اظهار داشت: همان جایی که دولت قبل ما را متهم می‌کرد، می‌گفت اینها زبان دنیا را بلد نیستند، اتفافا نقطه قوت و عزت ما شد؛ حتی یک قدم هم از خطوط قرمز عقب نیامدیم.

وی با بیان اینکه دولت امروز مدیریت کارتابلی ندارد؛ مدیریت دولت کاملا میدانی است، افزود: شاخص رشد کشور سال‌ها نزدیک به صفر درصد بود، امروز بالای شش درصد است، همه مراکز بین‌المللی بر این آمار صحه می‌گذارند.

معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه بالغ بر ۸ هزار واحد تولیدی راکد به چرخه تولید بازگشتند، تصریح کرد: نرخ رشد نقدینگی به‌عنوان یک شاخص پیش‌نگر از ۴۲ درصد به ۲۵ درصد کاهش پیدا کرده است.

منصوری با بیان اینکه قیمت مسکن در تهران کاملا تحت کنترل و شیب آن رو به منفی است، اضافه کرد: پنج خط انتقال آب از خلیج فارس و دریای عمان به فلات مرکزی ایران با سرعت بالایی در حال اجر‌است.

وی با بیان اینکه ۱۲ میلیون نفر برای اولین بار به‌طور رایگان زیرپوشش بیمه سلامت قرار گرفتند، ادامه داد: برای اولین بار خط ریلی دریا به دریا در این دولت متصل شده‌است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • رشد قیمت مسکن در تهران ‌منفی شد؟
  • رشد قیمت مسکن در تهران ‌منفی شد
  • تعیین مجازات برای خرید و فروش سلاح در فضای مجازی
  • بررسی موانع آغاز به کار واحدهای جدید استحصال یُد در نخستین جلسه اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان
  • ادامه رایزنی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان با نیرو‌های مسلح برای ساخت واحد‌های طرح نهضت ملی مسکن
  • همه دلایلی که دولت را پای میز مذاکره مزدی برگرداند!
  • جزئیات جلسه خودرویی وزیر صمت با شورای رقابت
  • درباره وضعیت بازار ارز، هفته‌ آینده حتما جلسه‌ای را برگزار خواهیم کرد
  • نتیجه جلسه وزیر صمت با شورای رقابت چه بود؟
  • ۷ استان درگیر سیل و آبگرفتگی شدند | هشدار قرمز بارش شدید برای ۵ استان