Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد علی نیکنام دروازه‌بان تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال ایران در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط تیم ملی قبل از آغاز مسابقات قهرمانی آسیا گفت: شرایط خدا را شکر خوب است و ما ۴ مرحله اردوی دیگر داریم و دو جلسه صبح و عصر تمرین می‌کنیم.

دروازه‌بان تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال ایران افزود: امیدوارم که کل ایران از این تیم حمایت‌های لازم را انجام دهند تا انشاالله یک دست شویم تا دوباره از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دروازه‌بان تیم ملی فوتسال ایران درباره تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات بیان داشت: تیم‌ها همه خوب هستند و همه تلاش می‌کنند و ما از مسابقات چهار جانبه چین تایپه درس‌های زیادی گرفتیم. با دست کم نگرفتن تیم‌ها انشاالله برای قهرمانی پا به میدان می‌گذاریم.

نیکنام درباره اصلی‌ترین رقیب ایران در این مسابقات گفت: فکر می‌کنم اصلی‌ترین رقیب ما در این مسابقات افغانستان است که در گروه ما هم قرار گرفته است. افغانستان تیم ما را می‌شناسد و این کار را برای ما سخت می‌کند.

وی درباره سایر تیم‌ها مثل عراق و ژاپن بیان داشت: فوتسال ایران همیشه صلابت خود را داشته و در مقابل ژاپن و تیم‌های دیگر راحت بازی می‌کند. بازی کردن در مقابل این تیم‌ها برای ما بهتر و راحت‌تر است.

بیشتر بخوانید

پیروزی تیم فوتسال زیر ۲۰ سال ایران مقابل ژاپن

15ثانیه جنجال صعود یک تیم فوتسال را هوا کرد

قهرمانی تیم ملی امید فوتسال کشورمان در تورنمنت چهارجانبه ایتالیا

انتهای پیام/

صحبت‌های محمد علی نیکنام دروازه بان تیم فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۶۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران ۲ - قرقیزستان ۱

تیم ملی فوتسال ایران پس از سه پیروزی متوالی مقابل افغانستان، بحرین و کویت ۹ امتیاز کسب کرد و در گروه D جام ملت‌های آسیا صدرنشین شد تا مقتدرانه‌تر از همه مدعیان به جمع هشت تیم برتر این رقابت‌ها صعود کند، اما شاگردان وحید شمسایی اکنون که مقابل قرقیزستان قرار گرفته‌اند، کار سختی دارند چراکه حریف‌شان در مرحله گروهی شگفتی‌ساز شد و توانست بالاتر از ژاپن بایستد و به‌عنوان تیم دوم از گروه C به دور یک‌چهارم نهایی صعود کند.

ملی‌پوشان فوتسال ایران امیدوار هستند امروز مقابل قرقیزستان غافلگیر نشوند و با ادامه روند پیروزی‌های خود در جام ملت‌های آسیا، به مرحله نیمه نهایی برسند و از سوی دیگر هم سهمیه جام‌جهانی را به دست بیاورند.


تیم ملی فوتسال ایران
باقر محمدی، محمدحسین درخشانی، مهدی کریمی، سالار آقاپور و بهروز عظیمی
سرمربی: وحید شمسایی


 تیم ملی فوتسال قرقیزستان
بکبولوت اخمت علیف، شوکوروف مخمدامینوف، ماکسات علیموف، دنیار طلایبکوف و عبدالرحیم دنیار اولو
سرمربی: لوئیز برنات مولینا

شرح گل‌ها:

ایران ۱ - قرقیزستان ۰ (دقیقه ۸: بهروز عظیمی): مهدی کریمی در سمت چپ زمین توپ را به بهروز عظیمی رساند که حرکت در عرض و شوت تماشایی این بازیکن با پای چپ به کنج دروازه قرقیزستان گل اول بازی را به همراه داشت.


ایران ۱ - قرقیزستان ۱ (دقیقه ۹: آمان‌بائف دونیربک): غافلگیری بازیکنان ایران کاری کرد تا بکبولوت اخمت علیف، دروازه‌بان قرقیزستان تا میانه زمین پیشروی کند و با پاس رو به جلو، توپ را به دونیربک برساند و این بازیکن هم با چرخش و شوت نوک پای زمینی که از بین پا‌های باقر محمدی عبور کرد، گل تساوی را به ثمر رساند.


ایران ۲ - قرقیزستان ۱ (دقیقه ۱۰: سالار آقاپور): ضربه ایستگاهی به دست آمده برای ایران ایران سالار آقاپور با شلیک دیدنی از پشت محوطه جریمه به کنج دروازه فرستاد و گل دوم را زد.

حضور کمرنگ تماشاگران در سالن جلب توجه زیادی می‌کند.

فوتسالیست‌های ایران نمایش هجومی در شروع بازی داشتند که درخشش گلر قرقیز‌ها مانع از گلزنی زودهنگام شد.


اولین خطای ایران پس از یک دقیقه و ۲۸ ثانیه سپری شدن از بازی توسط آقاپور به ثبت رسید.

پس از یک دقیقه و ۳۰ ثانیه از آغاز مسابقه، قرقیزستان اولین شوت به چارچوب را زد.

نزدیک بود دروازه ایران در دقیقه ۱۱ باز شود که خوش شانسی باقر محمدی کاری کرد تا ضربه طلایبکوف در محوطه به بیرون زده شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • سروش مهر: نبود پیست استاندارد تنها مشکل اسکیت سواران است/ ما چیزی از قهرمانان جهان کم نداریم
  • بدون حواله هم قهرمان می‌شویم!
  • ایران ۲ - قرقیزستان ۱
  • استرس فوتسالیست هاباید کنترل شود/ سرعت پیشرفت آسیا ازما بیشتر است
  • خولین آلوارز: سیتی این فصل هم دبل می‌کند
  • یوسفی: می‌خواهیم قهرمان جام حذفی شویم
  • تیم ملی فوتسال ایران متحول شد/ ژاپنی‌ها چوب غرورشان را خوردند
  • فیلم/ نظر اوسمار درباره جمله نمی‌گذارند ما قهرمان شویم!
  • بزرگترین شگفتی مسابقات فوتسال آسیا؛ ژاپن حذف شد