Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-25@20:47:58 GMT

دبیر ستاد بزرگداشت روز ملی اصناف منصوب شد

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۹۶۷۳۳

دبیر ستاد بزرگداشت روز ملی اصناف منصوب شد

با حکم سعید ممبینی رئیس اتاق اصناف ایران، علیرضا سلمانی به عنوان دبیر ستاد بزرگداشت روز ملی اصناف منصوب شد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو  به نقل از پایگاه اطلاع‎رسانی اتاق اصناف تهران با حکم سعید ممبینی رئیس اتاق اصناف ایران، علیرضا سلمانی به عنوان دبیر ستاد بزرگداشت روز ملی اصناف منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخشی از این حکم آمده است:

«نظر به سوابق ارزشمند فرهنگی جنابعالی و با توجه به حساسیت و اهمیت برگزاری بزرگداشت روز ملی اصناف، طبق مصوبه هیئت رئیسه اتاق، جنابعالی به عنوان دبیر ستاد بزرگداشت روز ملی اصناف منصوب می شوید. ضروری است سایر اعضای دبیرخانه نهایت همکاری با جنابعالی را معمول و با برنامه‌ریزی جهت برگزاری با شکوه این رویداد مهم در حوزه اصناف و ارائه گزارش عملکرد به اینجانب، تمام تلاش خود را مصروف دارید».

علیرضا سلمانی هم اکنون معاون فرهنگی، اجتماعی و ارتباطات اتاق اصناف تهران می باشد.

همچنین طی احکام جداگانه‌ای، علی عوض‌پور دبیرکل اتاق اصناف ایران، سلمان صرامی مدیرکل حوزه ریاست، علیرضا صدقی سرپرست روابط‌عمومی، داود مهموم سرپرست امور اداری و عادل نوریان سرپرست امور مالی اتاق اصناف ایران به عنوان اعضای دبیرخانه ستاد بزرگداشت روز ملی اصناف منصوب شدند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اتاق اصناف ایران اتاق اصناف ایران انتصاب روز اصناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۶۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ رییس اتاق اصناف خلیل آباد گفت:از آنجا که مرتب بازار در رصد بازرسان اتاق اصناف قرار دارد و از طرفی تعامل و همکاری با اصناف منجر شده است، کاسب بدون پروانه کسب نداشته باشیم.

 علی مالداران افزود: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۲۷۴ مورد پروانه صنفی در شهرستان صادر شده است که اکثراً این واحد‌ها فعال و ارائه خدمات دارند.

او گفت: در شهرستان ۱۷۱۶ واحد صنفی فعال داریم که در سال جاری تا کنون ۴ مورد صدور پروانه را داشته‌ایم.

مالداران افزود: کسبه‌های با انصاف در این شهرستان منجر شده است ضمن تأمین کالا‌های مورد نیاز در فروشگاه‌ها، با قیمت ارزان‌تر در اختیار مردم قرار دهند.

رئیس اتاق اصناف خلیل آباد با اشاره به اینکه براساس گزارش تعزیرات حکومتی شهرستان نسبت به سایر شهرستان‌ها تخلف کمتری را شاهدیم گفت: پاسخگویی و تأمین اجناس مورد نیاز از فعالیت‌های اصناف در شهرستان است.

 

دیگر خبرها

  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • منظمی سرپرست دبیرکلی والیبال شد
  • تشدید نظارتهای صنفی درچهارمحال و بختیاری
  • دبیر جديد فدراسیون کبدی معرفى شد
  • علی رشیدی دبیر کل فدراسیون کبدی شد
  • تعطیل‌کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • تعطیل کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • دبیر بیست‌ودومین جشنواره ملی رسانه منصوب شد