Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست خبری رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ویژه روز قدس برگزار می‌شود.به گزارش بلاغ،نشست خبری رمضان شریف رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سه شنبه ۷ خرداد برگزار می‌شود.

این نشست از ساعت ۱۱ صبح با حضور اصحاب رسانه در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تشکیل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است همچون سال‌های گذشته در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روز جهانی قدس با شرکت مسلمانان در سراسر جهان برگزار می شود که امسال مقارن با روز جمعه ۱۰ خرداد شده است.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۶۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح فرهنگی آرایشگران قرآنی در ۷۱ آرایشگاه زنانه قم

فاطمه فرخنده، مدیر امور بانوان اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قم عصر دوشنبه در گفت‌وگویی با خبرنگاران در خصوص اجرای طرح فرهنگی «سفیران زیبایی» بیان کرد: از عید مبعث سال گذشته طرح سفیران زیبایی در اداره‌کل تبلیغات اسلامی، برای آرایش‌گران زنانه در قم کلید خورد و دو پوستر که یکی مربوط به زنان مسلمان شده محجبه اختصاص داشت و یک پوستر که به احکام کاربردی آرایش و پیرایش می‌پرداخت، تقدیم آرایشگران شد.

مدیر امور بانوان اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قم تصریح کرد: این احکام مربوط به حکم اپیلاسیون، کاشت ناخن و امثال اینها بود و در کنار این، یک لوح تقدیر از طرف جمعی از بانوان محله تقدیم آرایشگران می‌شد و در مرحله بعدی حضور در آرایشگاه، تربت مطهر حرم اباعبدالله الحسین (ع) نیز ضمیمه این هدایا می‌شد.

وی اظهار کرد: حدود هزار و ۳۰۰ آرایشگاه زنانه در قم داریم که از این تعداد بیش از ۵۰۰ آرایشگاه در طرح سفیران زیبایی شرکت کردند و از سال قبل ۴ گردهمایی برای آرایشگران برگزار شده است.

فرخنده اضافه کرد: گردهمایی اول در رمضان سال ۱۴۰۱ بود و گردهمایی دوم در تابستان ۱۴۰۲ به‌صورت اردو در کهک برگزار شد؛ گردهمایی سوم در ایام دهه کرامت و گردهمایی چهارم افطاری امسال ماه مبارک رمضان بود که بیش از ۵۵۰ نفر از آرایش‌گران حضور داشتند.

مدیر امور بانوان اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قم با بیان اینکه اجرای طرح سفیران زیبایی ادامه‌دار خواهد بود، گفت: ماه رمضان امسال نیز طرح آرایشگران قرآنی را داشتیم که طرح ملی زندگی با آیه‌ها و مسطورا برای اقشار مختلف با اجرای برنامه‌های متنوعی انجام شد تا گفتمان زندگی با آیات قرآن کریم ترویج پیدا کند.

وی تاکید کرد: طرح آرایشگران قرآنی با محوریت نهضت ملی زندگی با آیه‌ها برای ۷۱ آرایشگر از ۹ فرودین‌ماه با حضور در محل آرایشگاه، توضیح داده شد و مبلغات یک محفل قرآنی مختصر و معنوی در آرایشگاه، با حضور مشتریان و آرایشگر و اقوام و نزدیکان برگزار می‌کردند.

فرخنده عنوان کرد: عموم محافل قرآنی که در آرایشگاه برگزار شد، از هم‌صنف‌های خود نیز دعوت می‌کردند تا محفل قرآنی پرشورتر برگزار شود و در این محافل مبلغات، آیه‌ای که مربوط به آن روز می‌شد را قرائت و نکات تبیینی و تفسیری آن را بیان می‌کردند.

وی در پایان ابراز کرد: این طرح برای اولین‌بار در کشور و استان قم برگزار شده و استان آذربایجان غربی و مازندران نیز از قم در طرح سفیران زیبایی الگوبرداری کرده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • نشست شورای مسکن دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • اجرای طرح فرهنگی آرایشگران قرآنی در ۷۱ آرایشگاه زنانه قم
  • نشست خبری معرفی کتاب «توسعه سیاسی و امنیت ملی» در شیراز برگزار شد
  • راهپیمایی «جمعه خشم» در لرستان برگزار می‌شود
  • راهپیمایی جمعه خشم در سراسر لرستان برگزار می‌شود
  • بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل
  • عملیات وعده صادق پایانی خفت بار بر هژمونی آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب در منطقه بود
  • تداوم برگزاری نشست‌های خبری شهرستانی استاندار یزد پس از ماه مبارک رمضان
  • نشست نماینده ولی فقیه در استان با اعضای شورای هماهنگی دستگاههای تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان هرمزگان
  • اجتماع مردم ایلام در حمایت از مجازات رژیم صهیونیستی